BLOG MARKETING DELAVNICA

Znani finalisti 7. izbora Mladi podjetnik leta!

Strokovna komisija je izbrala pet finalistov, ki se bodo potegovali za laskavi naziv Mladi podjetnik leta. Finalisti se bodo ponovno predstavili na Konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, v okviru katere bo razglašen tudi letošnji zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta.
Polfinalisti izbora MP leta 2017

9 polfinalistov izbora Mladi podjetnik leta 2017 (Vir slike: Ina Klanšek)

Deset polfinalistov se je v četrtek, 8. junija 2017, predstavilo na javnih predstavitvah v okviru dogodka Predstavitve polfinalistov za izbor Mladi podjetnik leta 2017, ki je tudi letos potekal v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Izbranih pet finalistov se bo ponovno predstavilo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekala v četrtek, 15. junija 2017, v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Strokovno komisijo sestavljajo dr. Jure Knez (Dewesoft), Sergeja Kočar (NLB), Boris Kunilo (SPIRIT Slovenija), Mojca Vincek (Kleos) in Borut Borštnik (Zavod mladi podjetnik).

»Podjetja, ki so se letos uvrstila v polfinale, so bila izjemno izenačena. Tudi v komisiji so se pojavljala različna mnenja o tem, kdo bi se moral uvrstiti v polfinale,« je izbor komentiral član komisije dr. Jure Knez. Pri tem je tudi pohvalil izbrana podjetja: »Na izboru se vsako leto pojavljajo novi, manj znani obrazi. Lepo je videti podjetnike z novimi idejami in inovativnimi izdelki, s čimer zagotavljajo, da bo podjetništvo v Sloveniji še naprej raslo in se razvijalo.« Knez je še napovedal, da bo imela komisija naslednji teden težko delo pri izbiri letošnjega prejemnika naziva mladi podjetnik leta.

Kdo so finalisti?

Hajdi Korošec Jazbinšek, Urban Jazbinšek – Hajdi.si

Hajdi.si je spletna in fizična butična trgovina z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Filozofija podjetja je združiti izdelke s funkcionalnostjo in trendovskim dizajnom. Ustanoviteljica podjetja Hajdi je mamica dveh fantkov, ki obožuje modo in dizajn – ravno zato je skupaj z možem in poslovnim partnerjem Urbanom v Slovenijo pripeljala priznane blagovne znamke otroške mode.

Vizija podjetja je postati najboljša otroška trgovina na svetu, kratkoročno pa želijo dokončno osvojiti hrvaški trg in s pomočjo modernih pristopov, kot sta sodelovanje z znanimi blogerji in promoviranje prek Instagrama, začeti širitev na druge tuje trge.

Nik Vene – NV

Nik Vene je v okviru blagovne znamke NV Holders lansiral že dva držalca za srajce, in sicer T-Holder in S-Holder. Izdelavo obeh pripomočkov sta mu omogočili uspešni kampanji na platformi za množično financiranje Kickstarter. Omenjena izdelka sta popolna novost na trgu, slovita pa po izjemno visoki kvaliteti.

Podjetnik ima s podjetjem NV velikopotezne načrte, saj želi zagotoviti svetovno prepoznavnost blagovne znamke in izdelkov NV Holders, ki se prek spletne trgovine že sedaj večinoma prodajajo v tujino. Do sredine leta 2018 pa namerava predstaviti še dva izdelka.

Matej Pelicon, Anita Lozar – Pivovarna Pelicon

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Stremijo k temu, da pivcev ne bi dolgočasili, temveč jih želijo presenetiti z uravnoteženimi, pitnimi zvarki polnega okusa. So edina mala pivovarna, ki poleg vrhunske opreme za varjenje uporablja tudi najbolj dodelan nadzor kakovosti. Poleg B2B ponudbe so odprli tudi spletno trgovino in prvo specializirano fizično trgovino.

V začetku poslovanja je podjetje spremenilo zastarelo prakso grosistov v transakcije s kratko vezavo in konstantnim pritokom denarja. V naslednjih letih želijo postati največja kraft pivovarna v regiji, ki bo v 100-odstotni lasti zaposlenih in bo vključevala verigo specializiranih trgovin in lokalov.

Jasna Grbić – Tattoo Care

Jasna Grbić na slovenskem trgu predstavlja mazilo za nego tetovaž Tattoo Care. S svojim izdelkom je prodrla v trgovsko verigo Spar, s pomočjo katere je pomagala že več kot 15 tisoč strankam. Tako so izdelki za nego tetovaž, izdelani po tradicionalnem originalnem receptu, dostopni vsem posameznikom s tetovažami, ne le profesionalnemu osebju.

Podjetnica, ki se je predstavila tudi v oddaji Štartaj, Slovenija!, načrtuje razvoj novih izdelkov in potencialno širitev ekipe, s svojo linijo za nego tetovaž pa želi prodreti v vse trgovine, drogerije, megamarkete in lekarne tako v Sloveniji kot v tujini.

Luka Železnik, Dejan Kobal – Tng oprema

Luka Železnik in Dejan Kobal sta leta 2015 ustanovila podjetje Tng oprema, prek katerega z blagovno znamko KingsBox združujeta ljubitelje funkcionalne vadbe iz celotne Evrope. Vsa oprema, ki je na voljo tako rekreativcem kot tudi najsodobnejšim funkcionalnim centrom, se prodaja pod oznako Oblikovano v Evropi.

Podjetnika sta se v finale izbora za mladega podjetnika uvrstila lani, vendar se žal nista uspela udeležiti zaključnega dogodka. Trenutno poslujeta v Sloveniji in Italiji, v prihodnosti pa se bosta usmerila še na druge tuje trge – najprej na Hrvaško.

Razglasitev zmagovalcev in konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Komisija je tako na podlagi javnih predstavitev in že vnaprej izpolnjenih ocenjevalnih obrazcev izbrala pet finalistov. Ti se bodo na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekala 15. junija 2017, potegovali za sedmi naziv Mladi podjetnik leta in spremljajoče bogate nagrade v vrednosti preko 15.000 evrov. Naziv bo prejela podjetnica oziroma podjetnik, ki je s svojim podjetjem in delom vzor bodočim podjetnikom in mladim podjetnikom, ki so na začetku podjetniške poti.

Na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bodo potekali različni diskusijski paneli in predavanja, ki se bodo osredotočali predvsem na tematiko rasti in razvoja podjetja. Na konferenci bodo sodelovali izkušeni podjetniki iz uspešnih mladih slovenskih podjetij, ki bodo udeležencem predstavili svoje podjetniške izkušnje, svoje delovanje v preteklem letu pa bodo predstavili tudi predstavniki podjetja Panorganic, ki je lani prejelo laskavi naziv mladega podjetnika leta.

Letošnja razglasitev bo še posebej posebna in svečana, saj bo potekala v luči proslavitve 10-letnice ustanovitve Zavoda mladi podjetnik. Udeležba na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je brezplačna; lepo vas vabimo, da se jo udeležite.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini! Preberite več >>

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Laskavi naziv mladi podjetnik leta letos roma v roke Mateja Pelicona in Anite Lozar iz Pivovarne Pelicon. Petčlanska komisija izbora, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, je imela letos težko delo, saj so bili vsi finalisti izjemno izenačeni. Izbor in podelitev sedmega naziva mladi podjetnik leta sta potekala v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Jasni Grbić se je pri 18 letih življenje obrnilo na glavo. Zaradi hudega ukrivljenja hrbtenice je prestala kar 9-urno operacijo. Brazgotino je prekrila s tatujem. Ker ji obstoječe kreme niso ustrezale, je na podlagi kreme za dojenčke razvila prvo slovensko mazilo za nego tatujev. Preberite več >>

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje