10 nasvetov za boljšo produktivnost

Avtor Maja Borštnik — 03.03.2014
Komentiraj!
Ne glede na to, kakšno delo opravljamo, ostaja dejstvo, da imamo vsi na voljo enako število ur v dnevu. In od tega, kako jih izkoristimo, je odvisen naš uspeh! Poglejmo si nekaj nasvetov Jima Whitehursta, direktorja več milijard vrednega podjetja Red Hat, o tem, kako bolje izkoristiti svoj čas.
10 nasvetov za boljšo produktivnost

10 nasvetov za boljšo produktivnost (Vir slike: sxc.hu)

1. Vsako nedeljo določite prioritete za prihajajoči teden.

Whitehurst svoj delovni teden začne že v nedeljo zvečer, ko izdela natančen načrt zadolžitev in dejavnosti, ki jih mora opraviti v prihodnjem tednu. Kot je ugotovil, na ta način prihrani veliko časa, saj se izogne nepremišljenemu tekanju od ene obveznosti do druge, hkrati pa si zagotovi, da nikdar ne pozabi opraviti tistega, kar je najpomembnejše v tistem tednu.

2. Vzemite si čas, da stvari dokončate.

Pogosta težava podjetnikov je ta, da se jim že od same ustanovitve podjetja tekom dela pojavljajo nove in nove zadolžitve, ki so tisti trenutek bolj nujne. Whitehurst svetuje, da se ne pustite motiti in kljub temu dokončate delo, ki ste ga že začeli, saj boste v nasprotnem primeru zanj porabili še enkrat toliko časa!

3. Določite si realističen urnik.

Pri določanju svojega urnika bodite realistični. Če boste imeli na urniku 5 dolgih sestankov ter poleg tega še preostalega dela za celoten delovnik, vaše naloge zagotovo ne bodo opravljene, vi pa boste zaradi tega izgubili motivacijo. Določite si urnik, kateremu boste enostavno sledili in ki vam bo dovoljeval tudi nekaj časa, da zadihate.

4. Sestanke skrajšajte na 15 ali 30 minut.

Whitehurst je prepričan, da je večina sestankov, ki jih organizirajo podjetniki, preprosto predolgih. Sam se poslužuje veliko krajših sestankov, večina jih traja zgolj 15 ali 30 minut, kar se je pri njemu izkazalo za izredno učinkovito prakso.

5. Opravljajte eno opravilo hkrati.

Podjetniki, ki hkrati opravljajo več opravil, čeprav takšnih, katera ne zahtevajo veliko razmišljanja, so veliko manj produktivni pri svojem delu. Namesto da opravljate dve stvari približno zadovoljivo, raje opravite eno, a kvalitetno.

6. Izkoristite tudi čas, ki ga namenite prevozu na delovno mesto.

Vožnja na delovno mesto in nato proti domu vsakemu izmed nas vzame ogromno časa, toda ni potrebno, da ta čas ostane neizkoriščen! Whitehurst tekom polurne jutranje vožnje opravi nekaj pomembnih telefonskih klicev, med čakanjem na letališče pa čas izkoristi za branje koristnega čtiva.

7. Sledite porabi svojega časa.

Poskusite katerega izmed spletnih orodij, namenjenih sledenju porabe svojega časa. Skoraj zagotovo boste presenečeni, ko boste ugotovili, da veliko časa porabite za povsem nepomembne stvari!

8. Izkoristite čas, ki ga namenite kosilu.

Kljub temu da se opravljanje več opravil hkrati ponavadi ne obrestuje, pa to ne velja za kosilo. Ta čas namreč lahko poleg prehranjevanju namenite tudi druženju z vašimi zaposlenimi ali s poslovnimi partnerji, lahko pa čas zgolj namenite za sprostitev. Če dobro pomislite, pet ur tedensko ni veliko, v primerjavi s pozitivnimi učinki, ki jih ima sprostitev na vašo produktivnost.

9. Večer naj bo namenjen vaši družini.

Precejšen del podjetnikov je do neke mere deloholikov. Toda ločevanje družine in službe je nujno, zato izklopite svoj mobilni telefon, prav tako pri miru pustite računalnik in elektronsko pošto. Ko ste z družino, ne bodite le telesno prisotni – zares bodite z njimi. 

10. Dan začnite produktivno.

Whitehurst dan začne z jutranjim tekom, ki je izjemno poživljajoč, po teku pa skupaj z družino še pozajtrkuje. Šele nato se, poln energije, odpravi v službo. Ker vsak dan začne produktivno, mu takega tempa ni težko opravljati tudi kasneje čez dan. Podobno svetuje tudi vam!

Vir: Inc.com

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!