Alumni MARKEThink dogodek: Evropsko nogometno prvenstvo in trendi v trženju

Avtor Urška Honzak — 21.05.2016
Komentiraj!
26. maja 2016 se bo v Ljubljani odvil Alumni MARKEThink dogodek z naslovom Evropsko nogometno prvenstvo in trendi v trženju. Na dogodku, ki je namenjen poslovnežem, tržnikom, študentom in drugim zainteresiranim, bodo prek pogovora z gosti povezovali šport in trženje.
Alumni MARKEThink dogodek: Evropsko nogometno prvenstvo in trendi v trženju

Vabljeni na Alumni MARKEThink dogodek, na katerem bodo povezovali šport in trženje. (Vir slike: Pixabay.com)

Dogodek v organizaciji Alumni Ekonomske fakultete bo potekal v četrtek, 26. maja 2016, od 18.00 naprej v centru inovativnih dogodkov D125 v Ljubljani (VIVO D125, Dunajska 125, 1000 Ljubljana). Na dogodku bodo povezovali šport in trženje, se zabavali z improvizatorjema Sašom Staretom in Rokom Bohincem, proti večeru pa se prepustili sproščenim ritmom DJ-a in uživali v medsebojnem druženju. Poskrbljeno bo tudi za prigrizek in pijačo.

Na dogodku z naslovom Evropsko nogometno prvenstvo in trendi v trženju se bodo posvetili naslednjim temam:

  • integracija športnega marketinga v trženje podjetja,
  • največji športni dogodki in vpliv na oglaševanje,
  • šport kot platforma za vpeljavo novih marketinških orodij, s poudarkom na digitalnih tehnologijah.

Gosti na dogodku bodo Tomaž Ambrožič, direktor SportMediaFocus, mag. Mateja Jesenek, generalna direktorica družbe Intersport ISI, d.o.o., in Ilija Kitič, vodja projektov, NZS. Pogovor bo vodil Gregor Peternel z RTV Slovenija.

Organizatorji prijave sprejemajo do 24. maja 2016 oziroma do zasedenosti na alumni@ef.uni-lj.si. Več informacij o dogodku je dostopnih na spletni strani.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice