Beeping: priložnost za dodaten zaslužek?

Sobota zjutraj. Odprete oči in pomislite, kaj vse morate postoriti za popoldansko družinsko srečanje. Obenem se spomnite, da se stanovanje ne bo pospravilo samo. Kje naj najdem čistilko? Je Facebook primeren za iskanje pomoči? Naj vprašam prijatelje?
Beeping: priložnost za dodaten zaslužek?

Beeping je spletna platforma, ki omogoča naročanje predhodno preverjenih in usposobljenih čistilcev za dom. Razvila sta jo David Mohar (levo) in Jan Dobrilovič (desno) (Vir slike: Beeping).

Svet je vse bolj naklonjen idejam, platformam, ki omogočajo hkratno iskanje več ponudnikov iste storitve. Temu sta sledila tudi David Mohar in Jan Dobrilovič, dolgoletna znanca, ki ju je tokrat povezala želja po ustvarjanju skupne zgodbe. Razvila sta platformo Beeping, ki zaradi barvne kombinacije rumene in črne spominja na čebelo in z njimi povezano marljivo delo.

Za zdaj storitev za fizične osebe, kmalu morda tudi za pravne

Beeping je platforma, ki nam omogoča iskanje čistilca. Trenutno so osredotočeni le na fizične osebe, a je v besedah Dobriloviča čutiti, da bi lahko v prihodnosti storitev razširili tudi na pravne osebe. Pred kratkim so začeli s skupno akcijo z zavarovalnico Generali, pred vrati jih čaka še nekaj dogovorov z »uglednimi podjetji glede skupnega sodelovanja«.

Imate odpor do čiščenja hladilnika? Tudi to čistijo.

Za iskanje se moramo registrirati, opravimo jo lahko prek Facebook ali Gmail profila. Sistem nato od nas zahteva vpis naših preferenc, nepremičnine, kvadrature, lokacije, postopek pa zaključimo s plačilom prek spleta. Z uporabo UPN-ja, PayPala, v prihodnosti bodo podpirali plačila z vsemi vrstami kartic. »Vse je lahko zaključeno v minuti,« pravi sogovornik. Odšteti bomo morali vsaj 29,50 evrov (do 45 kvadratnih metrov), poleg čiščenja stanovanja pa nam bodo marljive roke Beeperja (čistilci, ki bodo čistili prek Beepinga, op.a.) očistile še okna, pečico, hladilnik (za dodatne storitve, ki jih moramo dodatno plačati, je predpogoj čiščenje stanovanja). Cena narašča s kvadraturo, a ne bistveno. Če je povprečna velikost dvosobnega stanovanja 55 kvadratov, bomo odšteli 3,5 evra več, za povprečno velikost trosobnega (75 kvadratov) pa 44 evrov.

Storitev, plačana po kvadraturi stanovanja

Kdaj se bo torej čistilo? »Naročilo je možno opraviti v najmanj 24 urah pred začetkom čiščenja oziroma 24 ur po potrditvi plačila,« storitev pa se ne plačuje v urah, temveč v kvadraturi stanovanja. S tem bo monopola odrejanja ur s strani čistilcev, pravi Dobrilovič, ki razkrije, da jima na področju raziskav in analiz pomagajo tudi študenti raziskovanja ljubljanske Ekonomske fakultete.

Na sliki Beeperka, oseba, ki bo prišla v vaš dom, ko boste potrebovali čiščenje. Te osebe bo ekipa Beeperja predhodno preverila. Kot zagotavlja Dobrilovič, imajo Beeperji dolgoletne izkušnje s čiščenjem (Vir slike: Beeping).

Kdo lahko postane Beeper?

Čistiti ne more in tudi ne zna vsak, je direkten. »To je ena od pomembnih ugotovitev, ki smo ugotovili že v fazi raziskovanja. Za zdaj sodelujemo s petimi čistilci, povpraševanja pa je nekajkrat več.« Po njegovih besedah imajo vsi večletne izkušnje iz gospodinjstev, hotelov, poslovnih prostorov, vse pa predhodno preverijo. »Delajo kadar želijo oziroma si sami odrejajo urnik v svojem profilu – več želijo delati, več strank dobijo. Vsak čistilec z željo po delu in pozitivnim pristopom do strank lahko dodatno zasluži in dela to, kar dela najraje.« Opremo jim zagotovi ekipa Beepinga. Čistilec prejme plačilo »po odvedbi davka, provizije za spletno plačilo in naše marže, znesek nakažemo Beeperju «. Marža Beepinga znaša 20 odstotkov.

Njihovi čistilci imajo večinoma odprt (popoldanski) s.p. ali d.o.o., zato jim vavčerjev oziroma vrednotnic v sklopu osebnega dopolnilnega dela ne bo potrebno izdajati. »Vrednotnica ni namenjena posredovanju, temveč končnemu uporabniku,« dodaja sogovornik.

Nova investicija ob širitvi v tujino

Beeping, ki je aktiven slab mesec, je prejel konvertibilno posojilo Slovenskega podjetniškega sklada v višini 75 tisoč evrov. Nove investicije trenutno ne iščejo, bo pa ta najverjetneje potrebna v fazi širitve zunaj meja Slovenije. Slovenija je »pravi teren za start, učenje, analitiko, postavitev standardov in ključnih kazalnikov«. Pozicioniranje na tujih trgih pa je odvisno od številnih kriterijev, vse od makroekonomskih, kupne moči, družinskega proračuna, navsezadnje tudi pravno-formalnega statusa čistilcev. Takšne storitve so izjemno priljubljene na ameriškem in britanskem trgu, saj so tam že dlje časa v veljavi. »Osredotočamo se na prestolnice srednje in vzhodne Evrope, kot so Budimpešta, Zagreb, Bratislava in Praga,« tam se želijo povezati z Airbnb skupnostjo (v Ljubljani se že povezujejo). Tako bo vstop namreč hitrejši. »Osebe, ki oddajajo svojo nepremičnino prek Airbnbja, so znane z imenom in priimkom in jih je zato lažje targetirati.«

Težava trga čistilnih storitev, ki je po besedah soustanovitelja Beepinga na ravni 20. stoletja, je predvsem v tem, da kar 95 odstotkov predstavlja črni trg. Poleg tega pa imajo veliki čistilni servisi primarno fokus le na velike stranke, poslovne prostore, hotele. »To ni le v Sloveniji, ampak tudi drugje po Evropi.« Beeping se tako ponuja ne le kot možnost dodatnega zaslužka za čistilce, ki pogosto prejemajo majhno plačo, ampak tudi možnost za legalizacijo tega trga.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo. Preberite več >>

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Od 24. decembra dalje lahko kupujete v prvi trgovini brez embalaže v Sloveniji. V njej je možno kupiti vse, kar gospodinjstvo potrebuje. Trgovina je locirana v Ljubljani blizu Kina Šiške. Z ustanoviteljema Manco Behrič in Primožem Ciglerjem smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

“Ko ugasnejo kamere, se šele začne pravo delo”

“Ko ugasnejo kamere, se šele začne pravo delo”

Gonilna sila zmagovalnega projekta lanske sezone Štartaj Slovenija, Aljaž Fras iz podjetja Noela d.o.o., je na lastni koži izkusil tako pozitivne kot negativne strani podjetništva. Ključ do uspeha in reševanja iz primeža številnih preglavic je bilo pozitivno razmišljanje ter izbira pravega svetovalca. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje