Beeping: priložnost za dodaten zaslužek?

Sobota zjutraj. Odprete oči in pomislite, kaj vse morate postoriti za popoldansko družinsko srečanje. Obenem se spomnite, da se stanovanje ne bo pospravilo samo. Kje naj najdem čistilko? Je Facebook primeren za iskanje pomoči? Naj vprašam prijatelje?
Beeping: priložnost za dodaten zaslužek?

Beeping je spletna platforma, ki omogoča naročanje predhodno preverjenih in usposobljenih čistilcev za dom. Razvila sta jo David Mohar (levo) in Jan Dobrilovič (desno) (Vir slike: Beeping).

Svet je vse bolj naklonjen idejam, platformam, ki omogočajo hkratno iskanje več ponudnikov iste storitve. Temu sta sledila tudi David Mohar in Jan Dobrilovič, dolgoletna znanca, ki ju je tokrat povezala želja po ustvarjanju skupne zgodbe. Razvila sta platformo Beeping, ki zaradi barvne kombinacije rumene in črne spominja na čebelo in z njimi povezano marljivo delo.

Za zdaj storitev za fizične osebe, kmalu morda tudi za pravne

Beeping je platforma, ki nam omogoča iskanje čistilca. Trenutno so osredotočeni le na fizične osebe, a je v besedah Dobriloviča čutiti, da bi lahko v prihodnosti storitev razširili tudi na pravne osebe. Pred kratkim so začeli s skupno akcijo z zavarovalnico Generali, pred vrati jih čaka še nekaj dogovorov z »uglednimi podjetji glede skupnega sodelovanja«.

Imate odpor do čiščenja hladilnika? Tudi to čistijo.

Za iskanje se moramo registrirati, opravimo jo lahko prek Facebook ali Gmail profila. Sistem nato od nas zahteva vpis naših preferenc, nepremičnine, kvadrature, lokacije, postopek pa zaključimo s plačilom prek spleta. Z uporabo UPN-ja, PayPala, v prihodnosti bodo podpirali plačila z vsemi vrstami kartic. »Vse je lahko zaključeno v minuti,« pravi sogovornik. Odšteti bomo morali vsaj 29,50 evrov (do 45 kvadratnih metrov), poleg čiščenja stanovanja pa nam bodo marljive roke Beeperja (čistilci, ki bodo čistili prek Beepinga, op.a.) očistile še okna, pečico, hladilnik (za dodatne storitve, ki jih moramo dodatno plačati, je predpogoj čiščenje stanovanja). Cena narašča s kvadraturo, a ne bistveno. Če je povprečna velikost dvosobnega stanovanja 55 kvadratov, bomo odšteli 3,5 evra več, za povprečno velikost trosobnega (75 kvadratov) pa 44 evrov.

Storitev, plačana po kvadraturi stanovanja

Kdaj se bo torej čistilo? »Naročilo je možno opraviti v najmanj 24 urah pred začetkom čiščenja oziroma 24 ur po potrditvi plačila,« storitev pa se ne plačuje v urah, temveč v kvadraturi stanovanja. S tem bo monopola odrejanja ur s strani čistilcev, pravi Dobrilovič, ki razkrije, da jima na področju raziskav in analiz pomagajo tudi študenti raziskovanja ljubljanske Ekonomske fakultete.

Na sliki Beeperka, oseba, ki bo prišla v vaš dom, ko boste potrebovali čiščenje. Te osebe bo ekipa Beeperja predhodno preverila. Kot zagotavlja Dobrilovič, imajo Beeperji dolgoletne izkušnje s čiščenjem (Vir slike: Beeping).

Kdo lahko postane Beeper?

Čistiti ne more in tudi ne zna vsak, je direkten. »To je ena od pomembnih ugotovitev, ki smo ugotovili že v fazi raziskovanja. Za zdaj sodelujemo s petimi čistilci, povpraševanja pa je nekajkrat več.« Po njegovih besedah imajo vsi večletne izkušnje iz gospodinjstev, hotelov, poslovnih prostorov, vse pa predhodno preverijo. »Delajo kadar želijo oziroma si sami odrejajo urnik v svojem profilu – več želijo delati, več strank dobijo. Vsak čistilec z željo po delu in pozitivnim pristopom do strank lahko dodatno zasluži in dela to, kar dela najraje.« Opremo jim zagotovi ekipa Beepinga. Čistilec prejme plačilo »po odvedbi davka, provizije za spletno plačilo in naše marže, znesek nakažemo Beeperju «. Marža Beepinga znaša 20 odstotkov.

Njihovi čistilci imajo večinoma odprt (popoldanski) s.p. ali d.o.o., zato jim vavčerjev oziroma vrednotnic v sklopu osebnega dopolnilnega dela ne bo potrebno izdajati. »Vrednotnica ni namenjena posredovanju, temveč končnemu uporabniku,« dodaja sogovornik.

Nova investicija ob širitvi v tujino

Beeping, ki je aktiven slab mesec, je prejel konvertibilno posojilo Slovenskega podjetniškega sklada v višini 75 tisoč evrov. Nove investicije trenutno ne iščejo, bo pa ta najverjetneje potrebna v fazi širitve zunaj meja Slovenije. Slovenija je »pravi teren za start, učenje, analitiko, postavitev standardov in ključnih kazalnikov«. Pozicioniranje na tujih trgih pa je odvisno od številnih kriterijev, vse od makroekonomskih, kupne moči, družinskega proračuna, navsezadnje tudi pravno-formalnega statusa čistilcev. Takšne storitve so izjemno priljubljene na ameriškem in britanskem trgu, saj so tam že dlje časa v veljavi. »Osredotočamo se na prestolnice srednje in vzhodne Evrope, kot so Budimpešta, Zagreb, Bratislava in Praga,« tam se želijo povezati z Airbnb skupnostjo (v Ljubljani se že povezujejo). Tako bo vstop namreč hitrejši. »Osebe, ki oddajajo svojo nepremičnino prek Airbnbja, so znane z imenom in priimkom in jih je zato lažje targetirati.«

Težava trga čistilnih storitev, ki je po besedah soustanovitelja Beepinga na ravni 20. stoletja, je predvsem v tem, da kar 95 odstotkov predstavlja črni trg. Poleg tega pa imajo veliki čistilni servisi primarno fokus le na velike stranke, poslovne prostore, hotele. »To ni le v Sloveniji, ampak tudi drugje po Evropi.« Beeping se tako ponuja ne le kot možnost dodatnega zaslužka za čistilce, ki pogosto prejemajo majhno plačo, ampak tudi možnost za legalizacijo tega trga.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje