Na trgu šele 2 meseca, a imajo že 5000 uporabnikov

Mobilna aplikacija Boomerang je nastala izpod rok mlade in nadobudne ekipe, ki je prepoznala trend razvoja mobilnega marketinga ter svoje znanje, izkušnje in ideje združila v mobilni aplikaciji, ki predstavlja vmesnik med podjetji in potrošniki.
Na trgu šele 2 meseca, a imajo že 5000 uporabnikov

Ekipa Boomerang (Vir slike: Boomerang).

Zgodba Boomeranga se je začela februarja leta 2015, ko sta Žiga Vesel in Nika Kristina Butina, mlada in ambiciozna študenta ljubljanske Ekonomske fakultete, med številnimi podjetniškimi idejami našla tisto pravo: idejo o mobilni aplikaciji, ki bo prinesla koristi tako podjetjem kot tudi potrošnikom. Skupaj z ekipo sta se lotila dela in nastala je aplikacija Boomerang.

Boomerang poudarja vzpostavljanje dvosmerne komunikacije med podjetji in potrošniki

Mediji, kot jih poznamo danes, komunicirajo samo enosmerno: od podjetja (naročnika) k potrošniku. Po analizi panoge smo ugotovili, da enosmerna komunikacija dolgoročno ne prinaša optimalnih rešitev,” sta pojasnila mlada ekonomista.

Boomerang je zato ustvarjen temu primerno in izstopa od ostalih tovrstnih aplikacij: uporabnik aplikacije pogleda oglas, po oglasu pa se mu prikaže anketa, v kateri ga naročniki sprašujejo po stvareh, ki jih zanimajo. V tem delu lahko uporabnik predstavi svoje mnenje o produktu ali storitvi, o sami embalaži, okusu ali ponudbi podjetja, zakaj uporablja ali ne uporablja produktov in tako dalje. “Na tak način podjetja od potrošnikov pridobivajo direktna mnenja, uporabniki pa imajo priložnost sooblikovati zgodbe podjetij,” sta v svojo poslovno idejo prepričana Vesel in Butina. V zameno za sodelovanje v oglaševalski akciji uporabniki vsakič prejmejo ‘boomerang’ – vstopnico za žreb, ki jih lahko pripelje do privlačnih denarnih nagrad.

Pri vpeljavi dvosmerne komunikacije je mlada ekipa, ki jo danes sestavlja 6 članov, izhajala iz dejstva, da podjetja poskušajo s svojimi produkti in storitvami zadovoljiti naše potrebe, pri čemer pa jim lahko potrošniki s ponujenimi odzivi močno pomagamo. Prednost je tudi ta, da naročnikom po izvedeni oglaševalski akciji ni treba posebej meriti uspešnosti akcije, saj preko Boomeranga dobijo oglas in anketo v paketu. “To jih vodi do velikih prihrankov, ki jih podjetja drugače namenjajo za raziskave o uspešnosti oglaševalskih akcij.

Vir slike: Boomerang

Ekipa je uvidela pomanjkljivo učinkovitost v oglaševanju

V ustanovitev podjetja in razvoj aplikacije je člane ekipe vzpodbudilo predvsem to, da so opazili pomanjkljivo učinkovitost v oglaševanju. Ta namreč še vedno ne omogoča dobre segmetacije in dostopa do izbrane ciljne skupine, zato potrošniki prejemamo tudi oglase, ki nam niso namenjeni.

Prav tako pa klasično oglaševanje ne omogoča dvosmerne komunikacije med potrošnikom in podjetjem. “Če bi podjetja bolje poznala vsa stališča svojih kupcev, bi izdelke lahko prilagodila prav njim in tako postala bolj uspešna in posledično bolj profitabilna,” menita Vesel in Butina.

V marketingu, kot ga poznamo danes, naročnikom nihče ne zagotavlja, da se je potrošnik, kateremu je bil oglas namenjen, zares posvetil oglasu. Z vpeljavo anket v oglaševanje pa Boomerang poskrbi prav za to, da mora biti uporabnik aplikacije 100 odstotno osredotočen na oglas, saj sicer ni nagrajen. “Tu se pozitivno razlikujemo od televizije, kjer danes obstajajo časovne funkcije, kjer se oglase preskoči. Enako je pri internetu, radiu in ostalih medijih, kjer se lahko, ko so na vrsti oglasna sporočila, preprosto odmakneš oziroma zamenjaš program. Pri Boomerangu pa to ni mogoče,” sta še poudarila.

Najpomembnejši stroški nastopijo šele po razvoju aplikacije

Jasno je, da za mlado ekipo študentov razvoj aplikacije predstavlja precejšen finančni zalogaj. Vesel in Butina pa sta izpostavila predvsem stroške, ki pridejo na vrsto kasneje, ko aplikacija že deluje: “Že sam razvoj aplikacije predstavlja kar velik zalogaj, vendar je to na žalost šele začetek. Po uspešnem razvoju aplikacije je potrebno še več sredstev vložiti v marketing aplikacije, da te uporabniki sploh spoznajo in jo začnejo uporabljati.”

Boomerang se sicer financira z lastnimi vložki, preko tako imenovanih 4F: sredstev ustanoviteljev (Founders), družine (Family), prijateljev (Friends) in “naivnežev”, ki verjamejo v idejo (Fools). V prihodnosti člani ekipe računajo na uspeh na razpisu P2, želijo pa si pridobiti tudi kakšnega investitorja, ki se bo navdušil nad njihovo poslovno idejo.

Na trgu šele slaba 2 meseca, a imajo že preko 5000 prenosov

Boomerang se je na tržišču pojavil šele pred kratkim – štartali so 7. decembra 2015. Ker pa so pri razvoju aplikacije izhajali tudi iz tega, kako bi zadovoljili uporabnike, so že dosegli odličen uspeh: danes namreč beležijo že preko 5000 prenosov aplikacije.

Pri razvoju aplikacije smo želeli poiskati tisto, kar bi motiviralo potrošnike (uporabnike aplikacije), da bodo končno z veseljem odprli oglas, ga natančno pregledali in si zapomnili ključna sporočila. To smo naredili tako, da uporabnik z vsakim ogledom oglasa in po rešeni anketi prejme vsaj en ‘boomerang’, ki predstavlja vstopnico v nagradni žreb,” pojasnjujeta Vesel in Butina.

Nad hitro rastjo so seveda prav vsi člani ekipe navdušeni: “Rast je krepko presegla naša pričakovanja. V tem trenutku se je še malo pospešila, kar nas zelo veseli, saj vidimo, da so uporabniki potrdili našo idejo in nas podpirajo. To nam daje moč in motivacijo za naprej.”

Od leve proti desni v belih majicah stojijo Nik Klemenc, Nika Kristina Butina, Žan Bombek. Od leve proti desno v modrih majicah klečijo Gaj Okoren, Jaka Širok, Žiga Vesel. (Vir slike: Boomerang)

Nagradni žrebi bodo v prihodnje potekali 1x tedensko

Ker gre za aplikacijo, kjer lahko uporabniki sodelujejo v igri za denarno nagrado, so se člani ekipe odločili, da bodo od začetka precej prisotni na terenu, saj želijo, da jih ljudje spoznajo in vidijo, da je stvar resnična in poštena. 

Prvi nagradni žreb je bil izveden slab mesec po začetku – 2. januarja. Drugi je bil na sporedu 15. januarja, tretji pa bo sledil 29. januarja. Na začetku žrebi niso tako pogosti, ker želimo najprej nabrati čim več uporabnikov, saj to prinese tudi višji nagradni sklad. Ko pa bo število uporabnikov in oglaševalcev zadostno, se bodo žrebi začeli odvijati na tedenski ravni, obljubljajo. 

Nagradne žrebe bodo tako v prihodnje izvajali enkrat na teden, saj želijo nagraditi čim več uporabnikov in to čim pogosteje. 

Med partnerji so že Barcaffe, KD group in druga velika podjetja

Boomerang sodeluje tudi že z nekaterimi močno uveljavljenimi podjetji: Zelo smo veseli, da so se, kljub temu da smo startup, za naše storitve odločile že nekatere poznane blagovne znamke. Poleg Barcaffeja in KD groupa smo trenutno v resnih dogovorih s še nekaterimi velikani, ki pa naj zaenkrat ostanejo še skrivnost.

Ekipa sicer upa, da bodo v prihodnosti tudi ostala podjetja spoznala, da lahko preko Boomeranga izvajajo kvalitetno in cenovno dostopno oglaševanje ter pavšalne raziskave.

Aplikacija je za prenos na voljo v spletnih tržnicah

Aplikacija je trenutno že prisotna v App Store in na Google Play. Trenutno je na voljo le v slovenskem jeziku, vendar je ekipa že začela s prevajanjem: “Aplikacijo bomo najprej prevedli v srbohrvaški in angleški jezik.”

V bližnji prihodnosti se nameravajo širiti najprej na jug, natančneje v Srbijo in na Hrvaško, predvsem zato, ker imajo v Srbiji že vzpostavljeno mrežo in na voljo kar nekaj kontaktov. “Za tem bomo ciljali na zahod, kasneje pa se seveda hočemo razširiti po celem svetu,” sta zaključila Vesel in Butina.

Mobilno aplikacijo pod imenom Boomerang mobile že najdete v App Store in na Google play, ekipo pa lahko spremljate tudi na njihovi Facebook strani Boomerang mobile ali Instagram profilu Boomerang_app.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje