Na trgu šele 2 meseca, a imajo že 5000 uporabnikov

Mobilna aplikacija Boomerang je nastala izpod rok mlade in nadobudne ekipe, ki je prepoznala trend razvoja mobilnega marketinga ter svoje znanje, izkušnje in ideje združila v mobilni aplikaciji, ki predstavlja vmesnik med podjetji in potrošniki.
Na trgu šele 2 meseca, a imajo že 5000 uporabnikov

Ekipa Boomerang (Vir slike: Boomerang).

Zgodba Boomeranga se je začela februarja leta 2015, ko sta Žiga Vesel in Nika Kristina Butina, mlada in ambiciozna študenta ljubljanske Ekonomske fakultete, med številnimi podjetniškimi idejami našla tisto pravo: idejo o mobilni aplikaciji, ki bo prinesla koristi tako podjetjem kot tudi potrošnikom. Skupaj z ekipo sta se lotila dela in nastala je aplikacija Boomerang.

Boomerang poudarja vzpostavljanje dvosmerne komunikacije med podjetji in potrošniki

Mediji, kot jih poznamo danes, komunicirajo samo enosmerno: od podjetja (naročnika) k potrošniku. Po analizi panoge smo ugotovili, da enosmerna komunikacija dolgoročno ne prinaša optimalnih rešitev,” sta pojasnila mlada ekonomista.

Boomerang je zato ustvarjen temu primerno in izstopa od ostalih tovrstnih aplikacij: uporabnik aplikacije pogleda oglas, po oglasu pa se mu prikaže anketa, v kateri ga naročniki sprašujejo po stvareh, ki jih zanimajo. V tem delu lahko uporabnik predstavi svoje mnenje o produktu ali storitvi, o sami embalaži, okusu ali ponudbi podjetja, zakaj uporablja ali ne uporablja produktov in tako dalje. “Na tak način podjetja od potrošnikov pridobivajo direktna mnenja, uporabniki pa imajo priložnost sooblikovati zgodbe podjetij,” sta v svojo poslovno idejo prepričana Vesel in Butina. V zameno za sodelovanje v oglaševalski akciji uporabniki vsakič prejmejo ‘boomerang’ – vstopnico za žreb, ki jih lahko pripelje do privlačnih denarnih nagrad.

Pri vpeljavi dvosmerne komunikacije je mlada ekipa, ki jo danes sestavlja 6 članov, izhajala iz dejstva, da podjetja poskušajo s svojimi produkti in storitvami zadovoljiti naše potrebe, pri čemer pa jim lahko potrošniki s ponujenimi odzivi močno pomagamo. Prednost je tudi ta, da naročnikom po izvedeni oglaševalski akciji ni treba posebej meriti uspešnosti akcije, saj preko Boomeranga dobijo oglas in anketo v paketu. “To jih vodi do velikih prihrankov, ki jih podjetja drugače namenjajo za raziskave o uspešnosti oglaševalskih akcij.

Vir slike: Boomerang

Ekipa je uvidela pomanjkljivo učinkovitost v oglaševanju

V ustanovitev podjetja in razvoj aplikacije je člane ekipe vzpodbudilo predvsem to, da so opazili pomanjkljivo učinkovitost v oglaševanju. Ta namreč še vedno ne omogoča dobre segmetacije in dostopa do izbrane ciljne skupine, zato potrošniki prejemamo tudi oglase, ki nam niso namenjeni.

Prav tako pa klasično oglaševanje ne omogoča dvosmerne komunikacije med potrošnikom in podjetjem. “Če bi podjetja bolje poznala vsa stališča svojih kupcev, bi izdelke lahko prilagodila prav njim in tako postala bolj uspešna in posledično bolj profitabilna,” menita Vesel in Butina.

V marketingu, kot ga poznamo danes, naročnikom nihče ne zagotavlja, da se je potrošnik, kateremu je bil oglas namenjen, zares posvetil oglasu. Z vpeljavo anket v oglaševanje pa Boomerang poskrbi prav za to, da mora biti uporabnik aplikacije 100 odstotno osredotočen na oglas, saj sicer ni nagrajen. “Tu se pozitivno razlikujemo od televizije, kjer danes obstajajo časovne funkcije, kjer se oglase preskoči. Enako je pri internetu, radiu in ostalih medijih, kjer se lahko, ko so na vrsti oglasna sporočila, preprosto odmakneš oziroma zamenjaš program. Pri Boomerangu pa to ni mogoče,” sta še poudarila.

Najpomembnejši stroški nastopijo šele po razvoju aplikacije

Jasno je, da za mlado ekipo študentov razvoj aplikacije predstavlja precejšen finančni zalogaj. Vesel in Butina pa sta izpostavila predvsem stroške, ki pridejo na vrsto kasneje, ko aplikacija že deluje: “Že sam razvoj aplikacije predstavlja kar velik zalogaj, vendar je to na žalost šele začetek. Po uspešnem razvoju aplikacije je potrebno še več sredstev vložiti v marketing aplikacije, da te uporabniki sploh spoznajo in jo začnejo uporabljati.”

Boomerang se sicer financira z lastnimi vložki, preko tako imenovanih 4F: sredstev ustanoviteljev (Founders), družine (Family), prijateljev (Friends) in “naivnežev”, ki verjamejo v idejo (Fools). V prihodnosti člani ekipe računajo na uspeh na razpisu P2, želijo pa si pridobiti tudi kakšnega investitorja, ki se bo navdušil nad njihovo poslovno idejo.

Na trgu šele slaba 2 meseca, a imajo že preko 5000 prenosov

Boomerang se je na tržišču pojavil šele pred kratkim – štartali so 7. decembra 2015. Ker pa so pri razvoju aplikacije izhajali tudi iz tega, kako bi zadovoljili uporabnike, so že dosegli odličen uspeh: danes namreč beležijo že preko 5000 prenosov aplikacije.

Pri razvoju aplikacije smo želeli poiskati tisto, kar bi motiviralo potrošnike (uporabnike aplikacije), da bodo končno z veseljem odprli oglas, ga natančno pregledali in si zapomnili ključna sporočila. To smo naredili tako, da uporabnik z vsakim ogledom oglasa in po rešeni anketi prejme vsaj en ‘boomerang’, ki predstavlja vstopnico v nagradni žreb,” pojasnjujeta Vesel in Butina.

Nad hitro rastjo so seveda prav vsi člani ekipe navdušeni: “Rast je krepko presegla naša pričakovanja. V tem trenutku se je še malo pospešila, kar nas zelo veseli, saj vidimo, da so uporabniki potrdili našo idejo in nas podpirajo. To nam daje moč in motivacijo za naprej.”

Od leve proti desni v belih majicah stojijo Nik Klemenc, Nika Kristina Butina, Žan Bombek. Od leve proti desno v modrih majicah klečijo Gaj Okoren, Jaka Širok, Žiga Vesel. (Vir slike: Boomerang)

Nagradni žrebi bodo v prihodnje potekali 1x tedensko

Ker gre za aplikacijo, kjer lahko uporabniki sodelujejo v igri za denarno nagrado, so se člani ekipe odločili, da bodo od začetka precej prisotni na terenu, saj želijo, da jih ljudje spoznajo in vidijo, da je stvar resnična in poštena. 

Prvi nagradni žreb je bil izveden slab mesec po začetku – 2. januarja. Drugi je bil na sporedu 15. januarja, tretji pa bo sledil 29. januarja. Na začetku žrebi niso tako pogosti, ker želimo najprej nabrati čim več uporabnikov, saj to prinese tudi višji nagradni sklad. Ko pa bo število uporabnikov in oglaševalcev zadostno, se bodo žrebi začeli odvijati na tedenski ravni, obljubljajo. 

Nagradne žrebe bodo tako v prihodnje izvajali enkrat na teden, saj želijo nagraditi čim več uporabnikov in to čim pogosteje. 

Med partnerji so že Barcaffe, KD group in druga velika podjetja

Boomerang sodeluje tudi že z nekaterimi močno uveljavljenimi podjetji: Zelo smo veseli, da so se, kljub temu da smo startup, za naše storitve odločile že nekatere poznane blagovne znamke. Poleg Barcaffeja in KD groupa smo trenutno v resnih dogovorih s še nekaterimi velikani, ki pa naj zaenkrat ostanejo še skrivnost.

Ekipa sicer upa, da bodo v prihodnosti tudi ostala podjetja spoznala, da lahko preko Boomeranga izvajajo kvalitetno in cenovno dostopno oglaševanje ter pavšalne raziskave.

Aplikacija je za prenos na voljo v spletnih tržnicah

Aplikacija je trenutno že prisotna v App Store in na Google Play. Trenutno je na voljo le v slovenskem jeziku, vendar je ekipa že začela s prevajanjem: “Aplikacijo bomo najprej prevedli v srbohrvaški in angleški jezik.”

V bližnji prihodnosti se nameravajo širiti najprej na jug, natančneje v Srbijo in na Hrvaško, predvsem zato, ker imajo v Srbiji že vzpostavljeno mrežo in na voljo kar nekaj kontaktov. “Za tem bomo ciljali na zahod, kasneje pa se seveda hočemo razširiti po celem svetu,” sta zaključila Vesel in Butina.

Mobilno aplikacijo pod imenom Boomerang mobile že najdete v App Store in na Google play, ekipo pa lahko spremljate tudi na njihovi Facebook strani Boomerang mobile ali Instagram profilu Boomerang_app.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenski startup Chipolo prejel nagrado za inovativnost na mednarodnem sejmu CES 2019

Slovenski startup Chipolo prejel nagrado za inovativnost na mednarodnem sejmu CES 2019

Podjetje Chipolo se ukvarja z izdelavo in prodajo sledilnikov za dragocene predmete kot so ključi, denarnica in telefon. Tudi letos se je ekipa udeležila svetovnega sejma zabavne elektronike CES 2019, na katerem so predstavili svoj najnovejši produkt, Chipolo Go, in zanj prejeli nagrado. Preberite več >>

Iz prve roke: inovativne metode pristopov na tuje trge

Iz prve roke: inovativne metode pristopov na tuje trge

Večina podjetij prej ali slej ugotovi, da je slovenski trg premajhen za realizacijo načrtovanih poslovnih ciljev. Rast podjetij je velikokrat pogojena z vstopom na tuje trge. Predstavljamo vam nekatere slovenske startupe, ki so se prodora v tujino lotili na inovativne načine. Preberite več >>

Eva Birsa: »Izzivi so tisti, ki me naredijo močnejšo.«

Eva Birsa: »Izzivi so tisti, ki me naredijo močnejšo.«

Evitas je družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 2016. Gre za spletno trgovino, v kateri so v ponudbi kakovostni izdelki za novorojenčke, otroke in mamice. Preberite več >>

Žan Menart: »Ne plavamo v oblakih, ampak delamo po svojih najboljših močeh.«

Žan Menart: »Ne plavamo v oblakih, ampak delamo po svojih najboljših močeh.«

Smart Optometry je zagonsko podjetje iz Idrije, ki so ga leta 2015 ustanovili Žan Menart, Matic Ozebek in Matic Vogrič. Ekipi se je nato pridružil še Blaž Grah. Podjetje se ukvarja z razvojem digitalnih rešitev za očesno nego. V lanskem letu se je podjetje uvrstilo tudi med polfinaliste izbora Mladi podjetnik leta. Preberite več >>

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokico je širša javnost spoznala že leta 2017, ko so se v sklopu projekta Štartaj Slovenija njihovi izdelki predstavili na Sparovih policah. V lanskem letu se je ekipa uvrstila tudi med finaliste izbora Mladi podjetnik leta. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Oznake: