Na trgu šele 2 meseca, a imajo že 5000 uporabnikov

Mobilna aplikacija Boomerang je nastala izpod rok mlade in nadobudne ekipe, ki je prepoznala trend razvoja mobilnega marketinga ter svoje znanje, izkušnje in ideje združila v mobilni aplikaciji, ki predstavlja vmesnik med podjetji in potrošniki.
Na trgu šele 2 meseca, a imajo že 5000 uporabnikov

Ekipa Boomerang (Vir slike: Boomerang).

Zgodba Boomeranga se je začela februarja leta 2015, ko sta Žiga Vesel in Nika Kristina Butina, mlada in ambiciozna študenta ljubljanske Ekonomske fakultete, med številnimi podjetniškimi idejami našla tisto pravo: idejo o mobilni aplikaciji, ki bo prinesla koristi tako podjetjem kot tudi potrošnikom. Skupaj z ekipo sta se lotila dela in nastala je aplikacija Boomerang.

Boomerang poudarja vzpostavljanje dvosmerne komunikacije med podjetji in potrošniki

Mediji, kot jih poznamo danes, komunicirajo samo enosmerno: od podjetja (naročnika) k potrošniku. Po analizi panoge smo ugotovili, da enosmerna komunikacija dolgoročno ne prinaša optimalnih rešitev,” sta pojasnila mlada ekonomista.

Boomerang je zato ustvarjen temu primerno in izstopa od ostalih tovrstnih aplikacij: uporabnik aplikacije pogleda oglas, po oglasu pa se mu prikaže anketa, v kateri ga naročniki sprašujejo po stvareh, ki jih zanimajo. V tem delu lahko uporabnik predstavi svoje mnenje o produktu ali storitvi, o sami embalaži, okusu ali ponudbi podjetja, zakaj uporablja ali ne uporablja produktov in tako dalje. “Na tak način podjetja od potrošnikov pridobivajo direktna mnenja, uporabniki pa imajo priložnost sooblikovati zgodbe podjetij,” sta v svojo poslovno idejo prepričana Vesel in Butina. V zameno za sodelovanje v oglaševalski akciji uporabniki vsakič prejmejo ‘boomerang’ – vstopnico za žreb, ki jih lahko pripelje do privlačnih denarnih nagrad.

Pri vpeljavi dvosmerne komunikacije je mlada ekipa, ki jo danes sestavlja 6 članov, izhajala iz dejstva, da podjetja poskušajo s svojimi produkti in storitvami zadovoljiti naše potrebe, pri čemer pa jim lahko potrošniki s ponujenimi odzivi močno pomagamo. Prednost je tudi ta, da naročnikom po izvedeni oglaševalski akciji ni treba posebej meriti uspešnosti akcije, saj preko Boomeranga dobijo oglas in anketo v paketu. “To jih vodi do velikih prihrankov, ki jih podjetja drugače namenjajo za raziskave o uspešnosti oglaševalskih akcij.

Vir slike: Boomerang

Ekipa je uvidela pomanjkljivo učinkovitost v oglaševanju

V ustanovitev podjetja in razvoj aplikacije je člane ekipe vzpodbudilo predvsem to, da so opazili pomanjkljivo učinkovitost v oglaševanju. Ta namreč še vedno ne omogoča dobre segmetacije in dostopa do izbrane ciljne skupine, zato potrošniki prejemamo tudi oglase, ki nam niso namenjeni.

Prav tako pa klasično oglaševanje ne omogoča dvosmerne komunikacije med potrošnikom in podjetjem. “Če bi podjetja bolje poznala vsa stališča svojih kupcev, bi izdelke lahko prilagodila prav njim in tako postala bolj uspešna in posledično bolj profitabilna,” menita Vesel in Butina.

V marketingu, kot ga poznamo danes, naročnikom nihče ne zagotavlja, da se je potrošnik, kateremu je bil oglas namenjen, zares posvetil oglasu. Z vpeljavo anket v oglaševanje pa Boomerang poskrbi prav za to, da mora biti uporabnik aplikacije 100 odstotno osredotočen na oglas, saj sicer ni nagrajen. “Tu se pozitivno razlikujemo od televizije, kjer danes obstajajo časovne funkcije, kjer se oglase preskoči. Enako je pri internetu, radiu in ostalih medijih, kjer se lahko, ko so na vrsti oglasna sporočila, preprosto odmakneš oziroma zamenjaš program. Pri Boomerangu pa to ni mogoče,” sta še poudarila.

Najpomembnejši stroški nastopijo šele po razvoju aplikacije

Jasno je, da za mlado ekipo študentov razvoj aplikacije predstavlja precejšen finančni zalogaj. Vesel in Butina pa sta izpostavila predvsem stroške, ki pridejo na vrsto kasneje, ko aplikacija že deluje: “Že sam razvoj aplikacije predstavlja kar velik zalogaj, vendar je to na žalost šele začetek. Po uspešnem razvoju aplikacije je potrebno še več sredstev vložiti v marketing aplikacije, da te uporabniki sploh spoznajo in jo začnejo uporabljati.”

Boomerang se sicer financira z lastnimi vložki, preko tako imenovanih 4F: sredstev ustanoviteljev (Founders), družine (Family), prijateljev (Friends) in “naivnežev”, ki verjamejo v idejo (Fools). V prihodnosti člani ekipe računajo na uspeh na razpisu P2, želijo pa si pridobiti tudi kakšnega investitorja, ki se bo navdušil nad njihovo poslovno idejo.

Na trgu šele slaba 2 meseca, a imajo že preko 5000 prenosov

Boomerang se je na tržišču pojavil šele pred kratkim – štartali so 7. decembra 2015. Ker pa so pri razvoju aplikacije izhajali tudi iz tega, kako bi zadovoljili uporabnike, so že dosegli odličen uspeh: danes namreč beležijo že preko 5000 prenosov aplikacije.

Pri razvoju aplikacije smo želeli poiskati tisto, kar bi motiviralo potrošnike (uporabnike aplikacije), da bodo končno z veseljem odprli oglas, ga natančno pregledali in si zapomnili ključna sporočila. To smo naredili tako, da uporabnik z vsakim ogledom oglasa in po rešeni anketi prejme vsaj en ‘boomerang’, ki predstavlja vstopnico v nagradni žreb,” pojasnjujeta Vesel in Butina.

Nad hitro rastjo so seveda prav vsi člani ekipe navdušeni: “Rast je krepko presegla naša pričakovanja. V tem trenutku se je še malo pospešila, kar nas zelo veseli, saj vidimo, da so uporabniki potrdili našo idejo in nas podpirajo. To nam daje moč in motivacijo za naprej.”

Od leve proti desni v belih majicah stojijo Nik Klemenc, Nika Kristina Butina, Žan Bombek. Od leve proti desno v modrih majicah klečijo Gaj Okoren, Jaka Širok, Žiga Vesel. (Vir slike: Boomerang)

Nagradni žrebi bodo v prihodnje potekali 1x tedensko

Ker gre za aplikacijo, kjer lahko uporabniki sodelujejo v igri za denarno nagrado, so se člani ekipe odločili, da bodo od začetka precej prisotni na terenu, saj želijo, da jih ljudje spoznajo in vidijo, da je stvar resnična in poštena. 

Prvi nagradni žreb je bil izveden slab mesec po začetku – 2. januarja. Drugi je bil na sporedu 15. januarja, tretji pa bo sledil 29. januarja. Na začetku žrebi niso tako pogosti, ker želimo najprej nabrati čim več uporabnikov, saj to prinese tudi višji nagradni sklad. Ko pa bo število uporabnikov in oglaševalcev zadostno, se bodo žrebi začeli odvijati na tedenski ravni, obljubljajo. 

Nagradne žrebe bodo tako v prihodnje izvajali enkrat na teden, saj želijo nagraditi čim več uporabnikov in to čim pogosteje. 

Med partnerji so že Barcaffe, KD group in druga velika podjetja

Boomerang sodeluje tudi že z nekaterimi močno uveljavljenimi podjetji: Zelo smo veseli, da so se, kljub temu da smo startup, za naše storitve odločile že nekatere poznane blagovne znamke. Poleg Barcaffeja in KD groupa smo trenutno v resnih dogovorih s še nekaterimi velikani, ki pa naj zaenkrat ostanejo še skrivnost.

Ekipa sicer upa, da bodo v prihodnosti tudi ostala podjetja spoznala, da lahko preko Boomeranga izvajajo kvalitetno in cenovno dostopno oglaševanje ter pavšalne raziskave.

Aplikacija je za prenos na voljo v spletnih tržnicah

Aplikacija je trenutno že prisotna v App Store in na Google Play. Trenutno je na voljo le v slovenskem jeziku, vendar je ekipa že začela s prevajanjem: “Aplikacijo bomo najprej prevedli v srbohrvaški in angleški jezik.”

V bližnji prihodnosti se nameravajo širiti najprej na jug, natančneje v Srbijo in na Hrvaško, predvsem zato, ker imajo v Srbiji že vzpostavljeno mrežo in na voljo kar nekaj kontaktov. “Za tem bomo ciljali na zahod, kasneje pa se seveda hočemo razširiti po celem svetu,” sta zaključila Vesel in Butina.

Mobilno aplikacijo pod imenom Boomerang mobile že najdete v App Store in na Google play, ekipo pa lahko spremljate tudi na njihovi Facebook strani Boomerang mobile ali Instagram profilu Boomerang_app.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Slovenski projekt "I AM PANDA" začenja svojo pot na Kickstarterju. S svojo humanitarno in ekološko noto želita mlada slovenska podjetnika Klemen Puh in Rok Setnikar v svet krutega kapitalizma vnesti vsaj malo sočutja. Preberite več >>

Evegreen kot primer dobre prakse krožnega gospodarstva

Evegreen kot primer dobre prakse krožnega gospodarstva

Mlado podjetje Evegreen iz Mislinje želi nadomestiti plastiko z biorazgradljivimi materiali, izdelanimi iz odpadne hrane. Za svoje delo so prejeli veliko pohval in številne nagrade, vse bolj prepoznavni pa so tudi v tujini. Preberite več >>

Slovenski Protocamel do odmevnega posla v Omanu

Slovenski Protocamel do odmevnega posla v Omanu

Iz Omana je prišla novica, da je inovativno slovensko podjetje Protocamel s tamakajšnjimi partnerji sklenilo pomemben posel. Z linijo visokokakovostnih prehranskih aditivov bo oskrbovalo rejce dirkalnih kamel. Preberite več >>

Slovenska inovacija Vitta Smile vam prinaša bleščeč nasmeh

Slovenska inovacija Vitta Smile vam prinaša bleščeč nasmeh

Slovensko podjetje Mimateam d.o.o. je na trgu predstavilo praktičen nastavek za zobno ščetko Vitta Smile, ki uporabnikom sporoča, kdaj so njihovi zobje primerno umiti. Inovacija je plod slovenskega znanja in ustvarjalnosti, s spletno prodajo pa bo dostopna celotnemu svetu. Preberite več >>

Vlada naj končno ugotovi, kakšna je prava pot za državo

Vlada naj končno ugotovi, kakšna je prava pot za državo

Čeprav ima Slovenija trenutno eno izmed najvišjih gospodarskih rasti v Evropi, urejene javne finance ter najnižjo brezposelnost v zadnjih desetih letih, se bo morala prihodnja vlada Marjana Šarca spopasti s številnimi izzivi. Kakšne so želje uspešnih podjetnikov? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje