Do sanjske poroke s slovenskim načrtovalcem porok

Avtor — 09.05.2016
Slavni rek Za to obstaja aplikacija (There´s an app for that) za področje porok v Sloveniji do nedavnega ni veljalo. »Znanka je potarnala, kako naporna je organizacija poroke in se spraševala, zakaj še ne obstaja aplikacija za to,« pravi ekipa podjetja Artu.
Do sanjske poroke s slovenskim načrtovalcem porok

TaVeseliDan je aplikacija, ki sta jo ustvarila Peter Rupnik in Franc Jakob Rac s pomočjo mariborskega Studia 8 (Vir slike: TaVeseliDan.si).

Peter Rupnik in Franc Jakob Rac sta ob njenem negodovanju dobila idejo za aplikacijo, s katero bi si mladi pari na lažji način organizirali poročni dan. Rešitve so sicer že obstajale – spletne strani, ki so uporabnikom ponujale vsebine v obliki člankov in so bile večinoma povzete po tujih virih. Niso pa ponujale pripomočkov, ki bi parom dejansko pomagali načrtovati njihov najlepši dan.

Letos poroko načrtuje že 1105 parov

Po devetih mesecih s pomočjo mariborskega Studia 8, ki je prispeval vizualno podobo, je nastal spletni načrtovalnik in aplikacija TaVeseliDan.si, s katerima je lani svojo poroko načrtovalo 1040 parov, trenutno pa jo načrtuje 1105 parov. »To število predstavlja petino vseh parov, ki se jih v povprečju na leto poroči v Sloveniji,« pravi Franc Jakob Rac, ki dodaja, da 175 parov že načrtuje poroko za prihodnje leto. »Naša konkurenčnost prednost je, da pari načrtovalnik uporabljajo ves čas načrtovanja,« v povprečju, razkriva Rac, začnejo z uporabo 222 dni pred poroko.

Lani je s pomočjo aplikacije poroko načrtovalo 1040 parov, letos že 1105 parov. Kar 175 parov pa poroko načrtuje že za naslednje leto (Vir slike: TaVeseliDan.si).

Pari na eni, ponudniki storitev na drugi strani

Pri načrtovanju so jim v pomoč tudi ponudniki različnih storitev, ki gredo z roko v roki s poročnim dnevom, teh je trenutno že 120. »Pari lahko pregledujejo predstavitve ponudnikov, z njimi enostavno vzpostavijo stik prek obrazca ali pa svoje posebne želje in zahteve sporočijo nam, da jim pomagamo najti najprimernejšega,« in sicer prek aplikacije, ki je na voljo v namizni različici, kot tudi za iOS in OS Android. TaVeseliDan.si bodoča mladoporočenca vodi »skozi načrtovanje njunega veselega dneva od prvega do zadnjega dneva«, s čimer nadomešča liste, bloke in preglednice, saj ponuja pripomočke, ki za mnoge mukotrpno načrtovanje poroke spremenijo v zabavno, hitro in enostavno opravilo. Ponuja jima seznam povabljenih gostov, spremljanje udeležbe, interaktivni urejevalnik sedežnega reda, seznam opravil, spremljanje poročnega proračuna in podobno.

Bodoča mladoporočenca si prek načrtovalnika ustvarita račun, za začetek načrtovanja morata le še prejeti potrditveno e-sporočilo. Potem pa sta že korak bliže najlepšemu dnevu, pravi Rac. Uporaba je za uporabnika brezplačna, medtem ko prihodke ustvarjajo s profili prej omenjenih ponudnikov poročnih storitev. 

Peter Rupnik in Franc Jakob Rac (na sliki) sta marca svojo rešitev ponudila tudi Srbom (Vir slike: TaVeseliDan.si).

Kakšne so slovenske poroke?
Mesec maj je pred leti veljal za najljubši mesec za poroke. Danes pari usodni da najraje dahnejo v poletnih mesecih. Lani so na primer največ porok načrtovali za avgust, sledila sta september in junij, maj je bil šele na četrtem mestu. »V letošnjem letu poroko največ parov načrtuje junija, sledita julij in maj.« Večina porok je še vedno tradicionalno klasičnih, a opažajo porast tematskih porok in porok na posebnih krajih. Na prostem, v skednjih, dvorcih. »Opažamo tudi precejšnje razlike v poročnih proračunih. Ti so ali zelo minimalni ali pa krepko presegajo 10 tisoč evrov. Vmesne vsote so čedalje redkejše,« razkriva sogovornik. Nihanje je bilo zaznati tudi v številu gostov, lani so njihovi uporabniki v povprečju povabili 64 gostov, največja poroka pa je štela 260 gostov.
To področje je zaznamovano tudi z vse več individualizma. »Pari iščejo nekonvencionalne storitev in izdelke, ki jih pred nekaj leti še ni bilo, na primer lesene metuljčke in fotostojnice. Zelo zaznaven je tudi trend naročanja poceni izdelkov prek spleta iz Kitajske – predvsem oblek in dekoracije,« vse več je iskanja informacij prek spleta, medtem ko obisk tradicionalnih poročnih sejmov peša.

Na voljo tudi srbskim parom

Marca so se testno predstavili tudi na srbskem trgu, in sicer pod imenom TajVeseliDan.rs, pripravljajo se tudi na širitev na druge trge. »Na globalnem trgu je prisotnih več podobnih platform, predvsem iz ZDA in Velike Britanije, a kot smo že omenili, je zaradi kulturnih razlik priložnost v lokalizaciji rešitev za posamezne trge.«

Preberite tudi
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih.

Preberite več >>
Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain.

Preberite več >>
Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom.

Preberite več >>
Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine?

Preberite več >>
Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke.

Preberite več >>
Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic.

Preberite več >>
Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec.

Preberite več >>
Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje