Do sanjske poroke s slovenskim načrtovalcem porok

Slavni rek Za to obstaja aplikacija (There´s an app for that) za področje porok v Sloveniji do nedavnega ni veljalo. »Znanka je potarnala, kako naporna je organizacija poroke in se spraševala, zakaj še ne obstaja aplikacija za to,« pravi ekipa podjetja Artu.
Do sanjske poroke s slovenskim načrtovalcem porok

TaVeseliDan je aplikacija, ki sta jo ustvarila Peter Rupnik in Franc Jakob Rac s pomočjo mariborskega Studia 8 (Vir slike: TaVeseliDan.si).

Peter Rupnik in Franc Jakob Rac sta ob njenem negodovanju dobila idejo za aplikacijo, s katero bi si mladi pari na lažji način organizirali poročni dan. Rešitve so sicer že obstajale – spletne strani, ki so uporabnikom ponujale vsebine v obliki člankov in so bile večinoma povzete po tujih virih. Niso pa ponujale pripomočkov, ki bi parom dejansko pomagali načrtovati njihov najlepši dan.

Letos poroko načrtuje že 1105 parov

Po devetih mesecih s pomočjo mariborskega Studia 8, ki je prispeval vizualno podobo, je nastal spletni načrtovalnik in aplikacija TaVeseliDan.si, s katerima je lani svojo poroko načrtovalo 1040 parov, trenutno pa jo načrtuje 1105 parov. »To število predstavlja petino vseh parov, ki se jih v povprečju na leto poroči v Sloveniji,« pravi Franc Jakob Rac, ki dodaja, da 175 parov že načrtuje poroko za prihodnje leto. »Naša konkurenčnost prednost je, da pari načrtovalnik uporabljajo ves čas načrtovanja,« v povprečju, razkriva Rac, začnejo z uporabo 222 dni pred poroko.

Lani je s pomočjo aplikacije poroko načrtovalo 1040 parov, letos že 1105 parov. Kar 175 parov pa poroko načrtuje že za naslednje leto (Vir slike: TaVeseliDan.si).

Pari na eni, ponudniki storitev na drugi strani

Pri načrtovanju so jim v pomoč tudi ponudniki različnih storitev, ki gredo z roko v roki s poročnim dnevom, teh je trenutno že 120. »Pari lahko pregledujejo predstavitve ponudnikov, z njimi enostavno vzpostavijo stik prek obrazca ali pa svoje posebne želje in zahteve sporočijo nam, da jim pomagamo najti najprimernejšega,« in sicer prek aplikacije, ki je na voljo v namizni različici, kot tudi za iOS in OS Android. TaVeseliDan.si bodoča mladoporočenca vodi »skozi načrtovanje njunega veselega dneva od prvega do zadnjega dneva«, s čimer nadomešča liste, bloke in preglednice, saj ponuja pripomočke, ki za mnoge mukotrpno načrtovanje poroke spremenijo v zabavno, hitro in enostavno opravilo. Ponuja jima seznam povabljenih gostov, spremljanje udeležbe, interaktivni urejevalnik sedežnega reda, seznam opravil, spremljanje poročnega proračuna in podobno.

Bodoča mladoporočenca si prek načrtovalnika ustvarita račun, za začetek načrtovanja morata le še prejeti potrditveno e-sporočilo. Potem pa sta že korak bliže najlepšemu dnevu, pravi Rac. Uporaba je za uporabnika brezplačna, medtem ko prihodke ustvarjajo s profili prej omenjenih ponudnikov poročnih storitev. 

Peter Rupnik in Franc Jakob Rac (na sliki) sta marca svojo rešitev ponudila tudi Srbom (Vir slike: TaVeseliDan.si).

Kakšne so slovenske poroke?
Mesec maj je pred leti veljal za najljubši mesec za poroke. Danes pari usodni da najraje dahnejo v poletnih mesecih. Lani so na primer največ porok načrtovali za avgust, sledila sta september in junij, maj je bil šele na četrtem mestu. »V letošnjem letu poroko največ parov načrtuje junija, sledita julij in maj.« Večina porok je še vedno tradicionalno klasičnih, a opažajo porast tematskih porok in porok na posebnih krajih. Na prostem, v skednjih, dvorcih. »Opažamo tudi precejšnje razlike v poročnih proračunih. Ti so ali zelo minimalni ali pa krepko presegajo 10 tisoč evrov. Vmesne vsote so čedalje redkejše,« razkriva sogovornik. Nihanje je bilo zaznati tudi v številu gostov, lani so njihovi uporabniki v povprečju povabili 64 gostov, največja poroka pa je štela 260 gostov.
To področje je zaznamovano tudi z vse več individualizma. »Pari iščejo nekonvencionalne storitev in izdelke, ki jih pred nekaj leti še ni bilo, na primer lesene metuljčke in fotostojnice. Zelo zaznaven je tudi trend naročanja poceni izdelkov prek spleta iz Kitajske – predvsem oblek in dekoracije,« vse več je iskanja informacij prek spleta, medtem ko obisk tradicionalnih poročnih sejmov peša.

Na voljo tudi srbskim parom

Marca so se testno predstavili tudi na srbskem trgu, in sicer pod imenom TajVeseliDan.rs, pripravljajo se tudi na širitev na druge trge. »Na globalnem trgu je prisotnih več podobnih platform, predvsem iz ZDA in Velike Britanije, a kot smo že omenili, je zaradi kulturnih razlik priložnost v lokalizaciji rešitev za posamezne trge.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: