Facebook bo po novem prodajal vstopnice za dogodke

Avtor Maja Borštnik — 12.12.2015
Komentiraj!
Facebook kljub odsotnosti Marka Zuckerberga, ki je trenutno na dvomesečnem očetovskem dopustu, ne počiva. Iz podjetja so namreč sporočili, da so prvim testnim uporabnikom že pričeli ponujati brezplačno storitev: prodajo spletnih vstopnic za dogodke.
Facebook bo po novem prodajal vstopnice za dogodke

Facebook bo po novem prodajal vstopnice za dogodke (Vir slike: The Next Web)

Predvsem organizatorje dogodkov, ki le-te oglašujejo tudi preko spletnega družabnega omrežja Facebook, bo navdušila novica, da bo odslej prodajanje vstopnic za dogodke omogočeno kar na predstavitvenih straneh dogodkov na Facebooku.

Opcija bo na voljo pri vseh dogodkih, do nje pa bo uporabnik lahko dostopal preko gumba "Kupi vstopnico" (ang. "Buy Tickets"). Klik na povezavo ga bo odpeljal do Facebookove nove aplikacije, kjer bo lahko povsem enostavno z nekaj kliki opravil spletni nakup.

Storitev je trenutno brezplačna, Facebook pa že išče nove partnerje, s pomočjo katerih bi ljudem ponudil boljšo uporabniško izkušnjo. Zaenkrat je storitev na voljo le v San Franciscu, prve uporabnike pa je presenetilo dejstvo, da ob nakupu ne prejmejo nikakršnih e-vstopnic ali kod, temveč lahko vstopnice prevzamejo na prevzemnih točkah. Mnogi sicer menijo, da bo Facebook v kratkem poskrbel tudi za to.

Facebook sicer podrobnejših informacij še ni razkril, toda v prihodnjih dneh bo gotovo postalo jasno, kdaj se bo storitev razširila tudi izven San Francisca in bo tako postala dostopna tudi za ostale uporabnike.

Vir: The Next Web

Mark Zuckerberg, ki z ženo Priscillo Chan pričakuje prvega otroka, je pred dnevi napovedal dva meseca očetovskega dopusta. Odločitev je mnoge presenetila, Facebookovce pa navdušila.

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice