Facebook že tretjič nad Snapchat

Facebook bo ponovno poskusil s samodestruktivni sporočili. Po aplikaciji Poke in Slingshot bo novost preizkusil kar prek Facebook Messengerja, ki ima mesečno okoli 700 milijonov uporabnikov.
Facebook že tretjič nad Snapchat

Samodestruktivna sporočila bodo prek Facebook Messengerja izginila v roku ene ure (Vir slike: YouTube).

Spomnimo se leta 2013, ko je Facebook snubil Evan Spiegla, naj proda svoj startup Snapchat. Zuckerberg ima že nekaj let željo po aplikaciji, prek katere bi uporabniki pošiljali samodestruktivna sporočila. Vsi poizkusi so bili zaman. Facebook Poke, ki so ga predstavili leta 2012, so menda sprogramirali v zgolj 12 dneh in ponudili trgu, ki pa ga ni vzljubil in so ga zato lani ugasnili.

Snapchat: dnevnih ogledov prek šest milijard

Dve leti pozneje so poskusili ponovno: z aplikacijo Slingshot, ki je imela podobne funkcije kot Snapchat. Z njo so si želeli podobnih rezultatov, kot jih beleži Spieglova– ravno pred dnevi je naznanil, da si Snapchatovci dnevno ogledajo okoli šest milijard video vsebin.

Testno v Franciji

Facebook tokrat poskuša v tretje; samodestruktivna sporočila, možnost, ki jo je implementiral kar v Facebook Messenger, ta ima več kot 700 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov, testno ponuja francoskim uporabnikom.

Sporočila bodo izginila v roku ene ure od pošiljanja (ne glede na to, ali ga bo prejemnik prebral), uničenje pa omogoča možnost peščene ure, ki se pojavlja ob sporočilu. Pritisk na to možnost bo pomenil, da bodo vsa sporočila, ki se bodo poslala, uničena.

Podjetje še ni sporočilo, kdaj bo nova možnost na voljo uporabnikom po svetu. Kot ugibajo tuji mediji, jo bo preostalim ponudil, v kolikor se bo izkazala za uspešno. »Izginjajoča sporočila dajejo ljudem novo zabavno možnost pri komuniciranju prek Facebook Messengerja,« so prepričani pri Facebooku.

V tretje z drugačnim pristopom

Facebook je pri tem tretjem poskusu ubral drugačen pristop. Učinek uničenja sporočila namreč vnaša v že obstoječo aplikacijo. Vzrok je morda zgolj praktičen. Uporabniki, ki že poznajo Facebook Messenger bodo novost najverjetneje pogosteje uporabljali znotraj priljubljene aplikacije, kot pa da bi uporabljali še eno.

Zanimivo bo videti, kakšen bo odgovor s strani Snapchata. Facebook je sicer že lani malce posnemal konkurenta, ko je ponudil funkcijo pošiljanja denarja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani so v torek, 12. junija, organizirali zaključni dogodek tečaja IoT Fundamentals, v okviru katerega so udeleženci tečaja predstavili svoje IoT rešitve. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje