Facebook že tretjič nad Snapchat

Facebook bo ponovno poskusil s samodestruktivni sporočili. Po aplikaciji Poke in Slingshot bo novost preizkusil kar prek Facebook Messengerja, ki ima mesečno okoli 700 milijonov uporabnikov.
Facebook že tretjič nad Snapchat

Samodestruktivna sporočila bodo prek Facebook Messengerja izginila v roku ene ure (Vir slike: YouTube).

Spomnimo se leta 2013, ko je Facebook snubil Evan Spiegla, naj proda svoj startup Snapchat. Zuckerberg ima že nekaj let željo po aplikaciji, prek katere bi uporabniki pošiljali samodestruktivna sporočila. Vsi poizkusi so bili zaman. Facebook Poke, ki so ga predstavili leta 2012, so menda sprogramirali v zgolj 12 dneh in ponudili trgu, ki pa ga ni vzljubil in so ga zato lani ugasnili.

Snapchat: dnevnih ogledov prek šest milijard

Dve leti pozneje so poskusili ponovno: z aplikacijo Slingshot, ki je imela podobne funkcije kot Snapchat. Z njo so si želeli podobnih rezultatov, kot jih beleži Spieglova– ravno pred dnevi je naznanil, da si Snapchatovci dnevno ogledajo okoli šest milijard video vsebin.

Testno v Franciji

Facebook tokrat poskuša v tretje; samodestruktivna sporočila, možnost, ki jo je implementiral kar v Facebook Messenger, ta ima več kot 700 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov, testno ponuja francoskim uporabnikom.

Sporočila bodo izginila v roku ene ure od pošiljanja (ne glede na to, ali ga bo prejemnik prebral), uničenje pa omogoča možnost peščene ure, ki se pojavlja ob sporočilu. Pritisk na to možnost bo pomenil, da bodo vsa sporočila, ki se bodo poslala, uničena.

Podjetje še ni sporočilo, kdaj bo nova možnost na voljo uporabnikom po svetu. Kot ugibajo tuji mediji, jo bo preostalim ponudil, v kolikor se bo izkazala za uspešno. »Izginjajoča sporočila dajejo ljudem novo zabavno možnost pri komuniciranju prek Facebook Messengerja,« so prepričani pri Facebooku.

V tretje z drugačnim pristopom

Facebook je pri tem tretjem poskusu ubral drugačen pristop. Učinek uničenja sporočila namreč vnaša v že obstoječo aplikacijo. Vzrok je morda zgolj praktičen. Uporabniki, ki že poznajo Facebook Messenger bodo novost najverjetneje pogosteje uporabljali znotraj priljubljene aplikacije, kot pa da bi uporabljali še eno.

Zanimivo bo videti, kakšen bo odgovor s strani Snapchata. Facebook je sicer že lani malce posnemal konkurenta, ko je ponudil funkcijo pošiljanja denarja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje