Facebook že tretjič nad Snapchat

Avtor Maruša Žibert — 18.11.2015
Komentiraj!
Facebook bo ponovno poskusil s samodestruktivni sporočili. Po aplikaciji Poke in Slingshot bo novost preizkusil kar prek Facebook Messengerja, ki ima mesečno okoli 700 milijonov uporabnikov.
Facebook že tretjič nad Snapchat

Samodestruktivna sporočila bodo prek Facebook Messengerja izginila v roku ene ure (Vir slike: YouTube).

Spomnimo se leta 2013, ko je Facebook snubil Evan Spiegla, naj proda svoj startup Snapchat. Zuckerberg ima že nekaj let željo po aplikaciji, prek katere bi uporabniki pošiljali samodestruktivna sporočila. Vsi poizkusi so bili zaman. Facebook Poke, ki so ga predstavili leta 2012, so menda sprogramirali v zgolj 12 dneh in ponudili trgu, ki pa ga ni vzljubil in so ga zato lani ugasnili.

Snapchat: dnevnih ogledov prek šest milijard

Dve leti pozneje so poskusili ponovno: z aplikacijo Slingshot, ki je imela podobne funkcije kot Snapchat. Z njo so si želeli podobnih rezultatov, kot jih beleži Spieglova– ravno pred dnevi je naznanil, da si Snapchatovci dnevno ogledajo okoli šest milijard video vsebin.

Testno v Franciji

Facebook tokrat poskuša v tretje; samodestruktivna sporočila, možnost, ki jo je implementiral kar v Facebook Messenger, ta ima več kot 700 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov, testno ponuja francoskim uporabnikom.

Sporočila bodo izginila v roku ene ure od pošiljanja (ne glede na to, ali ga bo prejemnik prebral), uničenje pa omogoča možnost peščene ure, ki se pojavlja ob sporočilu. Pritisk na to možnost bo pomenil, da bodo vsa sporočila, ki se bodo poslala, uničena.

Podjetje še ni sporočilo, kdaj bo nova možnost na voljo uporabnikom po svetu. Kot ugibajo tuji mediji, jo bo preostalim ponudil, v kolikor se bo izkazala za uspešno. »Izginjajoča sporočila dajejo ljudem novo zabavno možnost pri komuniciranju prek Facebook Messengerja,« so prepričani pri Facebooku.

V tretje z drugačnim pristopom

Facebook je pri tem tretjem poskusu ubral drugačen pristop. Učinek uničenja sporočila namreč vnaša v že obstoječo aplikacijo. Vzrok je morda zgolj praktičen. Uporabniki, ki že poznajo Facebook Messenger bodo novost najverjetneje pogosteje uporabljali znotraj priljubljene aplikacije, kot pa da bi uporabljali še eno.

Zanimivo bo videti, kakšen bo odgovor s strani Snapchata. Facebook je sicer že lani malce posnemal konkurenta, ko je ponudil funkcijo pošiljanja denarja.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice