Spiegel končno na svoje

Pred letom dni smo lahko brali presenetljivo zgodbo Evana Spiegla, soustanovitelja in direktorja Snapchata, ki je zavrnil ponudbo Marka Zuckberga. Slednji mu je za odkup podjetja ponudil tri milijarde dolarjev. Danes lahko beremo o tem, da je 24-letnik razprl svoja krila.
Spiegel končno na svoje

Evan Spiegel je pri 24. letih in polni denarnici končno na svojem (Vir slike: YouTube).

Spiegel je bil poleg zavrnitve Zuckerbergove (za marsikoga mamljive) ponudbe znan tudi po tem, da je kljub uspehu še vedno živel doma. Rodil se je leta 1990, njegova starša, ki sta leta 2007 ločila, prihajata iz odvetniške stroke. Po podatkih tujih medijev je odraščal z dvema mlajšima sestrama v Los Angelesu v kar 2,2 milijona dolarjev vredni hiši. Njegova družina je imela pet luksuznih avtomobilov, tri Lexuse in Mustanga letnik 1966. Ob ločitvi staršev je menda mamo prepričal v nakup novega BMW-ja, ki je takrat stal 75 tisoč dolarjev.

Potovanja in deskanje na snegu z očetom

Obiskoval je zasebno šolo v Santa Monici, študiral je na univerzi Stanford – na račun očetovih poznanstev -, kjer je tudi dobil idejo za Snapchat. Z družino je imel večkrat priložnost potovati po svetu, večkrat so obiskali Evropo, Bahame in druge luksuzne turistične točke. Z očetom sta rada deskala na snegu, največkrat sta kar odletela v Kanado s helikopterjem in se podala na snežne dogodivščine. Študij je opustil tri semestre pred diplomo.

Je Snapchat res priljubljen? >>

Zadnja leta je živel pri očetu, kljub temu, da je na čelu podjetja, ki razvija aplikacijo (idejo za Snapchat je razvil s svojim sostanovalcem Bobbyjem Murphyjem), letos pa naj bi bila ocenjena na 10 milijard dolarjev, še lani na tri milijarde dolarjev.

Ga je oče vrgel ven iz hiše?

V nekem intervjuju je pred meseci dejal, da bo pri očetu živel vse dokler ga ne bo vrgel ven. Morda se je to tudi zares zgodilo, saj se je v teh dneh končno preselil na svoje – kupil je hišo v Los Angelesu za 3,3 milijone dolarjev s tremi spalnicami. Hiša, ki jo navdaja španski navdih, je bila prenovljena leta 2012. Nahaja se le 6 kilometrov stran od očeta.

Pred tedni je Snapchat dobil prve oglase >>

Živim priviligirano življenje!

Spiegel je sicer junija letos v nekem intervjuju dejal, da živi priviligirano življenje: »Sem mlad, belec in izobražen moški. Imel sem veliko, veliko srečo. In življenje ni pravično.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje