Snapchat na tretjem mestu popularnosti med družabnimi aplikacijami

Snapchat na tretjem mestu popularnosti med družabnimi aplikacijami!

Snapchat na tretjem mestu popularnosti med družabnimi aplikacijami

Snapchat je po izsledkih raziskave comScore ovrednoten kot tretja najbolj popularna in obiskovana družbeno obarvana aplikacija, saj naj bi ga uporabljalo 32,9 odstotkov mladih uporabnikov pametnih telefonov, ki v veliki večini sledijo Instagramu (43,1 odstotkov) in Facebooku (75,6 odstotkov).
Snapchat na tretjem mestu popularnosti med družabnimi aplikacijami

Snapchat na tretjem mestu popularnosti med družabnimi aplikacijami!

To pomeni, da omenjena aplikacija dosega višjo stopnjo popularnosti kot Twitter, Pinterest, Vine, Google+ in Tumblr, v starostni skupini med 18 in 34 let. Ekipa Snapchata je neomajno verjela v svojo vizijo, tudi ko je novembra 2013 s strani Facebooka prejela mamljivo ponudbo za prevzem – v vrednosti 3 milijarde dolarjev!

Snapchat ocenjen na 10 milijard dolarjev

Kot pojasnjuje comScore, je bila celotna ciljna skupina med uporabniki pametnih mobilnih telefonov v novembru 2013 ocenjena na zgolj 12,1 odstotka.

Danes je Snapchat lahko zelo vesel svoje odločitve, saj je dosegel hvale vredno tretje mesto med obiskovalci družbenih omrežij, s kar 32,9 odstotkov mladih uporabnikov, v starostni skupini med 18 in 34 let.

Trenutno je podjetje Snapchat ocenjeno na 10 milijard dolarjev, pred kratim pa so pri podjetju odobrili tudi prodajo 17,4 milijonov svojih delnic.

Vir fotografije: TechCrunch

“Milenijci” najbolj aktivna generacija uporabnikov mobilnih družbenih omrežij

Kot je razvidno iz spodnjega grafa se največje število uporabnikov Snapchata uvršča v starostno skupino med 18 in 24 let. “Milenijci” so najmlajša in najbolj aktivna generacija uporabnikov mobilnih družbenih omrežij, njihove navade pa postavljajo standarde za generacije, ki sledijo. Naj pri tem omenimo Generacijo Z ali Generacijo Alfa, kot imenujemo tiste, ki so že praktično rojeni z iPadom v rokah.

Kaj je prednost generacije Z?

Snapchat ob tem ponuja tudi platformo, ki bi potencialno gledano lahko bila pomembna za glasbene festivale in športne ekipe, saj bi slednji prek njega lahko dosegali želeno novo “milenijsko” množico uporabnikov.

Vir fotografije: TechCrunch

Medtem, ko comScore raziskava dokazuje, da so tisti, ki so verjeli v potencial Snapchata, imeli še kako prav, pri tem ostaja neizbežen občutek, da bo aplikacija še naprej nizala svoje uspehe med mladimi uporabniki pametnih mobilnih telefonov.

Vir: TechCrunch

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki