Zakaj je Snapchat zavrnil Facebookove milijarde?

Lani je Snapchat, omrežje, ki dobiva vse bolj in bolj na veljavi, zavrnil Facebookovo prevzemno ponudbo. Njegov prvi mož, Mark Zuckerberg, je Snapchatu ponudil nekaj milijard dolarjev. Ko je novica odjeknila, se je marsikdo vprašal, ali je ekipa Snapchata, predvsem pa Evan Spiegel, nora.
Zakaj je Snapchat zavrnil Facebookove milijarde?

Na sliki Evan Spiegel (Vir slike: YouTube).

Medtem ko so nekateri razmišljali, da gre za neracionalno potezo 24-letnega Spiegla, so drugi njegovo potezo označili za »genialno«. Zakaj je Spiegel zavrnil Facebook? In kako to, da je to lahko postala vest v medijih? Kakšna je bila sploh dejanska ponudba? Mesece pozneje so tuji mediji razkrili podrobnosti. V javnost so namreč prišla elektronska sporočila med Sonyjem, člani uprave Snapchata in izvršnim direktorjem Snapchata, Spieglom.

Pravi znesek ponudbe je očitno višji

Zdi se, da je bila ponudba precej višja od 3 milijard dolarjev in da je Spiegel zavrnil več kot eno ponudbo s strani Facebooka. »Če bi vedel pravo številko zneska, bi vsem rezerviral apartmaje v Bellvueju,« je Michael Lynton, član uprave Snapchata zapisal novinarju Malcomu Gladwellu. Vas zanima odgovor Gladwella? »Ljubi bog

Zuckerberg nad razkritjem še zdaleč ni zadovoljen, prepričan je, da so vse zakuhali pri Snapchatu. Eden od članov uprave pri Snapchatu, Mitch Lasky, je Spiglu celo položil na srce, naj se Zuckerbergu opraviči, kljub temu, da pri širjenju podrobnosti posla ni imel ničesar.

Kot razkrivajo dokumenti, je Spiegel zavrnil ponudbo, saj ni bil navdušen nad višino kupnine. Glede na to, da je vzljubil idejo in tim Facebooka, je bil popolnoma razočaran nad številko zneska, ki mu ga je ponudil Zuckerberg, meni Lasky.

Katere skrivnosti bodo prišle na dan?

Podatki so prišli na dan v povezavi s hekerskim vdorom v računalniški sistem Sony Pictures. Napadalci so dobili dostop do vseh računalnikov, namignili pa so, da so imeli tudi pomoč od znotraj. Ob napadu so napovedali, da bodo razkrili nekatere skrivnosti, v kolikor Sony ne bo izpolnil njihovih zahtev. Je skrivnost o Snapchatu in Facebooku le ena izmed mnogih? Bomo izvedeli, kolikšna je bila resnična ponudba Snapchatu?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje