Francoske kocke vina, ki sta jih v Slovenijo pripeljali Ljubljančanki

Dunaj, kjer sestri Dona in Gala Pavlin študirata in delata, je trem francoskim prijateljem, ustanoviteljem startupa Cubiton, prinesel možnost za širitev v Slovenijo. Tam sta novembra lani spoznali njihovega izvoznega menedžerja, že mesec pozneje pa je Cubiton postal na voljo Slovencem.
Francoske kocke vina, ki sta jih v Slovenijo pripeljali Ljubljančanki

Sestri Gala in Dona Pavlin sta na Dunaju, kjer študirata in delata, dobili priložnost stopiti v stik s tremi prijatelji iz Francije, ki so razvili koncept Cubiton. Ta se v Sloveniji predstavlja pod imenom Vino v kocki (Vir slike: Nike Koležnik).

Cubiton, ki v Sloveniji sliši na ime Vino v kocki, je nastal leta 2014 sredi francoske vinske pokrajine Bordo (Bordeaux). Tam, kjer nastajajo najbolj zaželena in po svetu najbolj opevana rdeča vina. Ideja o t.i. bag in box pakiranju, ki v vinskem svetu sicer živi že več desetletij, se je porodila trem prijateljem, strokovnjakom na področju vinskega menedžmenta. Svoje znanje in mednarodne izkušnje so zavili v poslovno idejo in z njo sledili trendom na področju svetovnega vinskega trga, pripovedujeta sestri.

»Pravzaprav sva same stopile v stik z njimi, Slovenije v njihovem prvotnem načrtu ni bilo,« pojasnjujeta, kako je sploh prišlo do sodelovanja s Francozi. Decembra lani sta postali uradni zastopnici za Cubitom na slovenskem in hrvaškem trgu ter se tako pridružili mreži ljubiteljev vin v Franciji, Avstriji, Veliki Britaniji in ZDA.

Za skeptike …

Princip, po katerem je pakirano vino v Cubitonu, je potrebno ločiti od tetrapak pakiranj, opozorita: »To pomeni, da je vino nekajkrat na leto ustekleničeno oziroma natančneje rečeno, v kleteh izbranih vinarjev pretočeno v mehove. Zapakirani so v lično škatlo v petih različnih motivih. Poudariti je potrebno, da je v zadnjih 50 letih tehnologija močno napredovala in da tudi plastika, iz katere so naši mehi, ne pušča priokusa

Trije prijatelji (na sliki), strokovnjaki na področju vinskega menedžmenta, so strnili svoje znanje in mednarodne izkušnje v t.i. bag in box pakiranje. (Vir slike: Cubiton/Vino v kocki).

»Znana slovenska klet je pravkar prenovila svoje pakiranje.«

Pravita, da je vse manj skepticizma tudi med vinarji in potrošniki, ki takšnega pakiranja ne povezujejo več s cenenim vinom. »Kockasto pakiranje za večino svetovno znanih vinarjev danes predstavlja le še eno dodatno možnost pakiranja. V kocko pakirajo enako vino, kot ga stekleničijo.« Za primerjavo z »revolucijo«, ki jo prinaša vino v kocki, dasta čas, ko so »nove« vinske dežele, kot je Nova Zelandija, začele z zapiranjem vrhunskih vin z zamaškom na navoj namesto plutovinastega. »Tudi takrat je bilo skeptikov, danes pa je ta praksa popolnoma običajna in široko sprejeta.« Dodajata, da vino v kocki postaja trend tudi v Sloveniji, »saj je znana slovenska klet pravkar prenovila svoje pakiranje«. Imena vinske kleti ne želita izdati.

Iz kock bomo lahko pili zgolj francosko vino, saj je »Cutino zaščitena blagovna znamka, ki za zdaj sodeluje le z izbranimi francoskimi vinarji«. Morda bi v bodoče lahko pili tudi slovenskega, a le, če bi se ustanovitelji odločili za takšno prilagoditev domačemu trgu.

Rose, ki ima certifikat za biološko pridelavo živil, prek spleta že razprodan

Prodaja poteka v fizičnih trgovinah, in sicer na treh lokacijah v Ljubljani, ter prek spleta. »Trenutno je rose v naši spletni trgovini razprodan, pričakujemo pa, da se bo zdaj trend obrnil proti belemu vinu in jeseni zopet k rdečemu.« Rose je nagrajen s certifikatom za biološko pridelavo živil, s francoskim delom ekipe pa upata, da bo omenjeni certifikat imela tudi preostala kolekcija.

Morda je vino v kocki, ki v vinskem svetu živi že več desetletij, nova revolucija v vinski industriji. (Vir slike: Cubiton/Vino v kocki).

Zakaj so vina v kocki cenejša?

Vino v kocki prinaša številne prednosti, povesta. Vino ohrani pristen okus tudi mesec dni po odprtju, medtem ko vino v steklenici po navadi zdrži le nekaj dni, pakiranje pa je bolj ekološko. Ker je postopek stekleničenja zahtevnejši, dolgotrajnejši in dražji, so vina v kocki tudi cenejša. »Potrošniki se tako zavedajo, da pri vinu v kocki dejansko plačujejo vino in ne stroške stekleničenja, pakiranja in transporta.«

Podoben postopek so pred desetletji predstavili že Švedi, Norvežani in Finci, danes pa tamkajšnja prodaja tako pakiranega vina predstavlja polovico vsega prodanega vina. Trend so pred leti povzeli še v Franciji in ZDA, kjer lahko v večjih mestih najdemo specializirane trgovine, ki prodajajo le vino v kocki. »Po podatkih revije Forbes so prav vrhunska vina v kocki v 3-litrskih pakiranjih gonilo vinske industrije in njihov tržni delež raste v povprečju petkrat hitreje kot delež stolnega vina

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje