Kaj dobimo, če združimo živali in oglasnik?

Avtor — 16.05.2016
Ko ljubitelja živali vleče v podjetništvo, bo zagotovo nastal projekt, ki bo poskušal olajšati življenje lastnikom in njihovim domačim ljubljenčkom. Boštjan Gabrič je pred tedni zagnal svoj prvi samostojni projekt, ki ga je poimenoval Živalnik.
Kaj dobimo, če združimo živali in oglasnik?

Prvi mož oglasnika Živalnik.si, Boštjan Gabrič, je velik ljubitelj živali. Želja po ustvarjanju nečesa svojega in novega ga je pripeljala do razvoja sistema, ki ponuja dodano vrednost potrošnikom in oglaševalcem (Vir slike: Matic Kremžar).

Če združimo živali in oglasnik, dobimo – živalnik, Boštjan Gabrič, študent na Fakulteti za podjetništvo, Gea College, razloži nastanek imena sistema Živalnik. Prvotna ideja je bila sicer nekoliko drugačna, v mislih je imel spletno stran oziroma ustanovitev spletne trgovine z opremo za pse in mačke, a je ta nato s pomočjo Branka Gabriča, Marka Tavčarja, Jožeta Peternelja in Urške Žontar prerasla v večji projekt. Podobnih različic, predvsem v tiskani verziji, je kar nekaj, spletnih nekoliko manj, predvsem pa so bolj ozko usmerjene in ne nudijo dodane vrednosti obema stranema – potrošnikom in oglaševalcem.

Mesto so dobila tudi zavetišča

Danes lahko najdemo ponudbo za pse, mačke, ptice, glodalce, avkaristiko in teraristiko. Živalnik, spletni oglasnik, kjer lahko uporabniki najdejo »vse na enem mestu«, ima svoj sistem za iskanje in oddajanje oglasov, in sicer za prodajo, nakup ali oddajo vseh vrst hišnih ljubljenčkov, opreme in prehrane za male živali. Posebno mesto imajo tudi zavetišča in društva, prek katerih lahko posamezniki posvojijo psa in mu tako omogočijo boljše življenje.

Trenutno 13 preverjenih ponudnikov

»Stran je prijazna uporabniku, omogoča mu, da kljub nepoznavanju živali, opreme in hrane z uporabo prilagojenih brskalnikov oziroma filtrov najde pravo žival zase in za svoj življenjski slog,« pojasnjuje Ljubljančan. Uporabnik lahko pri oddaji oglasa ali iskanju izbira med 12 kategorijami, vse od pasme, starosti, spola, pa do rodovnika in vrste ponudbe. V slednjem sklopu si lahko ogleda ponudbo, lastnik psa si ogleda različne ovratnice za pse pri več ponudnikih, ter primerja njihove dizajne oziroma cene in tako izbere najbolj optimalno rešitev za sebe in štirinožnega prijatelja. Trenutno se je projektu pridružilo 13 »preverjenih ponudnikov«, v prihodnje si jih želi privabiti še več.

24-letnik, ki je razvoj sistema financiral sam, želi v prihodnje sistem ponuditi tudi ljubiteljem živali v sosednjih državah (na sliki prikaz sistema Živalnik Vir slike: Živalnik.si).

Gabrič: oglasnik, ki omogoča krepitev blagovne znamke

Spletni oglasnik nastopa le kot posrednik med prodajalci in kupci oziroma drugimi uporabniki. »Provizije, članarine ali kakšne druge denarne storitve uporabnikom ne zaračunavamo, je pa ta tema za enkrat še odprta. Gre za testno obdobje, zato so vsem uporabnikom omogočene vse funkcionalnosti spletnega oglasnika povsem brezplačno. Tudi stroškov za oglaševanje ni,« dodaja 24-letnik.

Zdaj je možno oglaševanje s spletnimi pasicami, v prihodnje pa bo z ekipo omogočil in predstavil širšo paleto oglaševalske ponudbe. Pravi, da je za spletni oglasnik potreben čas, da ga ljudje spoznajo in se poistovetijo z njim. Vse poznejše odločitve bodo odvisne od povpraševanja oziroma odzivov ljudi ter prepoznavnosti blagovne znamke. »Registrirana pravna oseba ima v posebno dodeljenem mestu Trgovci na spletni strani svoje polje, na katerem s svojim logotipom ali nazivom podjetja krepi in oglašuje svojo blagovno znamko oziroma izdelke ter gradi svojo prepoznavnost,« dodaja.

Zdaj le za Slovenijo, v prihodnje tudi za trge sosednjih držav

Želja po ustvarjalnosti in podjetništvu ga je spremljala kar nekaj časa, spodbudil pa jo je tudi študij. Živalnik.si je tako njegov prvi samostojni projekt. »Razvoj je trajal približno dobro leto, financiral sem ga iz lastnih sredstev.« Zdaj je omejen in namenjen zgolj Slovencem, »pozneje pa bo uporaba in koriščenje spletne strani oziroma funkcionalnosti omogočena tudi za naše sosednje države«.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain. Preberite več >>

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec. Preberite več >>

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje