Kaj dobimo, če združimo živali in oglasnik?

Ko ljubitelja živali vleče v podjetništvo, bo zagotovo nastal projekt, ki bo poskušal olajšati življenje lastnikom in njihovim domačim ljubljenčkom. Boštjan Gabrič je pred tedni zagnal svoj prvi samostojni projekt, ki ga je poimenoval Živalnik.
Kaj dobimo, če združimo živali in oglasnik?

Prvi mož oglasnika Živalnik.si, Boštjan Gabrič, je velik ljubitelj živali. Želja po ustvarjanju nečesa svojega in novega ga je pripeljala do razvoja sistema, ki ponuja dodano vrednost potrošnikom in oglaševalcem (Vir slike: Matic Kremžar).

Če združimo živali in oglasnik, dobimo – živalnik, Boštjan Gabrič, študent na Fakulteti za podjetništvo, Gea College, razloži nastanek imena sistema Živalnik. Prvotna ideja je bila sicer nekoliko drugačna, v mislih je imel spletno stran oziroma ustanovitev spletne trgovine z opremo za pse in mačke, a je ta nato s pomočjo Branka Gabriča, Marka Tavčarja, Jožeta Peternelja in Urške Žontar prerasla v večji projekt. Podobnih različic, predvsem v tiskani verziji, je kar nekaj, spletnih nekoliko manj, predvsem pa so bolj ozko usmerjene in ne nudijo dodane vrednosti obema stranema – potrošnikom in oglaševalcem.

Mesto so dobila tudi zavetišča

Danes lahko najdemo ponudbo za pse, mačke, ptice, glodalce, avkaristiko in teraristiko. Živalnik, spletni oglasnik, kjer lahko uporabniki najdejo »vse na enem mestu«, ima svoj sistem za iskanje in oddajanje oglasov, in sicer za prodajo, nakup ali oddajo vseh vrst hišnih ljubljenčkov, opreme in prehrane za male živali. Posebno mesto imajo tudi zavetišča in društva, prek katerih lahko posamezniki posvojijo psa in mu tako omogočijo boljše življenje.

Trenutno 13 preverjenih ponudnikov

»Stran je prijazna uporabniku, omogoča mu, da kljub nepoznavanju živali, opreme in hrane z uporabo prilagojenih brskalnikov oziroma filtrov najde pravo žival zase in za svoj življenjski slog,« pojasnjuje Ljubljančan. Uporabnik lahko pri oddaji oglasa ali iskanju izbira med 12 kategorijami, vse od pasme, starosti, spola, pa do rodovnika in vrste ponudbe. V slednjem sklopu si lahko ogleda ponudbo, lastnik psa si ogleda različne ovratnice za pse pri več ponudnikih, ter primerja njihove dizajne oziroma cene in tako izbere najbolj optimalno rešitev za sebe in štirinožnega prijatelja. Trenutno se je projektu pridružilo 13 »preverjenih ponudnikov«, v prihodnje si jih želi privabiti še več.

24-letnik, ki je razvoj sistema financiral sam, želi v prihodnje sistem ponuditi tudi ljubiteljem živali v sosednjih državah (na sliki prikaz sistema Živalnik Vir slike: Živalnik.si).

Gabrič: oglasnik, ki omogoča krepitev blagovne znamke

Spletni oglasnik nastopa le kot posrednik med prodajalci in kupci oziroma drugimi uporabniki. »Provizije, članarine ali kakšne druge denarne storitve uporabnikom ne zaračunavamo, je pa ta tema za enkrat še odprta. Gre za testno obdobje, zato so vsem uporabnikom omogočene vse funkcionalnosti spletnega oglasnika povsem brezplačno. Tudi stroškov za oglaševanje ni,« dodaja 24-letnik.

Zdaj je možno oglaševanje s spletnimi pasicami, v prihodnje pa bo z ekipo omogočil in predstavil širšo paleto oglaševalske ponudbe. Pravi, da je za spletni oglasnik potreben čas, da ga ljudje spoznajo in se poistovetijo z njim. Vse poznejše odločitve bodo odvisne od povpraševanja oziroma odzivov ljudi ter prepoznavnosti blagovne znamke. »Registrirana pravna oseba ima v posebno dodeljenem mestu Trgovci na spletni strani svoje polje, na katerem s svojim logotipom ali nazivom podjetja krepi in oglašuje svojo blagovno znamko oziroma izdelke ter gradi svojo prepoznavnost,« dodaja.

Zdaj le za Slovenijo, v prihodnje tudi za trge sosednjih držav

Želja po ustvarjalnosti in podjetništvu ga je spremljala kar nekaj časa, spodbudil pa jo je tudi študij. Živalnik.si je tako njegov prvi samostojni projekt. »Razvoj je trajal približno dobro leto, financiral sem ga iz lastnih sredstev.« Zdaj je omejen in namenjen zgolj Slovencem, »pozneje pa bo uporaba in koriščenje spletne strani oziroma funkcionalnosti omogočena tudi za naše sosednje države«.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje