Kaj dobimo, če združimo živali in oglasnik?

Ko ljubitelja živali vleče v podjetništvo, bo zagotovo nastal projekt, ki bo poskušal olajšati življenje lastnikom in njihovim domačim ljubljenčkom. Boštjan Gabrič je pred tedni zagnal svoj prvi samostojni projekt, ki ga je poimenoval Živalnik.
Kaj dobimo, če združimo živali in oglasnik?

Prvi mož oglasnika Živalnik.si, Boštjan Gabrič, je velik ljubitelj živali. Želja po ustvarjanju nečesa svojega in novega ga je pripeljala do razvoja sistema, ki ponuja dodano vrednost potrošnikom in oglaševalcem (Vir slike: Matic Kremžar).

Če združimo živali in oglasnik, dobimo – živalnik, Boštjan Gabrič, študent na Fakulteti za podjetništvo, Gea College, razloži nastanek imena sistema Živalnik. Prvotna ideja je bila sicer nekoliko drugačna, v mislih je imel spletno stran oziroma ustanovitev spletne trgovine z opremo za pse in mačke, a je ta nato s pomočjo Branka Gabriča, Marka Tavčarja, Jožeta Peternelja in Urške Žontar prerasla v večji projekt. Podobnih različic, predvsem v tiskani verziji, je kar nekaj, spletnih nekoliko manj, predvsem pa so bolj ozko usmerjene in ne nudijo dodane vrednosti obema stranema – potrošnikom in oglaševalcem.

Mesto so dobila tudi zavetišča

Danes lahko najdemo ponudbo za pse, mačke, ptice, glodalce, avkaristiko in teraristiko. Živalnik, spletni oglasnik, kjer lahko uporabniki najdejo »vse na enem mestu«, ima svoj sistem za iskanje in oddajanje oglasov, in sicer za prodajo, nakup ali oddajo vseh vrst hišnih ljubljenčkov, opreme in prehrane za male živali. Posebno mesto imajo tudi zavetišča in društva, prek katerih lahko posamezniki posvojijo psa in mu tako omogočijo boljše življenje.

Trenutno 13 preverjenih ponudnikov

»Stran je prijazna uporabniku, omogoča mu, da kljub nepoznavanju živali, opreme in hrane z uporabo prilagojenih brskalnikov oziroma filtrov najde pravo žival zase in za svoj življenjski slog,« pojasnjuje Ljubljančan. Uporabnik lahko pri oddaji oglasa ali iskanju izbira med 12 kategorijami, vse od pasme, starosti, spola, pa do rodovnika in vrste ponudbe. V slednjem sklopu si lahko ogleda ponudbo, lastnik psa si ogleda različne ovratnice za pse pri več ponudnikih, ter primerja njihove dizajne oziroma cene in tako izbere najbolj optimalno rešitev za sebe in štirinožnega prijatelja. Trenutno se je projektu pridružilo 13 »preverjenih ponudnikov«, v prihodnje si jih želi privabiti še več.

24-letnik, ki je razvoj sistema financiral sam, želi v prihodnje sistem ponuditi tudi ljubiteljem živali v sosednjih državah (na sliki prikaz sistema Živalnik Vir slike: Živalnik.si).

Gabrič: oglasnik, ki omogoča krepitev blagovne znamke

Spletni oglasnik nastopa le kot posrednik med prodajalci in kupci oziroma drugimi uporabniki. »Provizije, članarine ali kakšne druge denarne storitve uporabnikom ne zaračunavamo, je pa ta tema za enkrat še odprta. Gre za testno obdobje, zato so vsem uporabnikom omogočene vse funkcionalnosti spletnega oglasnika povsem brezplačno. Tudi stroškov za oglaševanje ni,« dodaja 24-letnik.

Zdaj je možno oglaševanje s spletnimi pasicami, v prihodnje pa bo z ekipo omogočil in predstavil širšo paleto oglaševalske ponudbe. Pravi, da je za spletni oglasnik potreben čas, da ga ljudje spoznajo in se poistovetijo z njim. Vse poznejše odločitve bodo odvisne od povpraševanja oziroma odzivov ljudi ter prepoznavnosti blagovne znamke. »Registrirana pravna oseba ima v posebno dodeljenem mestu Trgovci na spletni strani svoje polje, na katerem s svojim logotipom ali nazivom podjetja krepi in oglašuje svojo blagovno znamko oziroma izdelke ter gradi svojo prepoznavnost,« dodaja.

Zdaj le za Slovenijo, v prihodnje tudi za trge sosednjih držav

Želja po ustvarjalnosti in podjetništvu ga je spremljala kar nekaj časa, spodbudil pa jo je tudi študij. Živalnik.si je tako njegov prvi samostojni projekt. »Razvoj je trajal približno dobro leto, financiral sem ga iz lastnih sredstev.« Zdaj je omejen in namenjen zgolj Slovencem, »pozneje pa bo uporaba in koriščenje spletne strani oziroma funkcionalnosti omogočena tudi za naše sosednje države«.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: