Kako v okolici Celja nastajajo kakovostne začimbe

Sašo Kovačič in Žan Bračič, ki se pogosto sukata v kuhinji, sta med pripravo obrokov pogrešala pestrost okusov in kakovost začimb, ki dajo piko na i sleherni hrani. »Preveč je bilo monotonih okusov s soljo, ojačevalcev okusov in sredstev za strjevanje,« pravita mladeniča.
Kako v okolici Celja nastajajo kakovostne začimbe

Sašo Kovačič in Žan Bračič, ki ju začimbe na prodajnih policah trgovin niso prepričale, sta začela zgodbo začimb Serious Blends (Vir slike: Serious Blends).

»Želela sva združiti naravne okuse začimb in pridobiti unikatne izdelke, ter jih predstaviti na zanimiv in drugačen način,« pravita 24-letnika, ki sta s prodajo začimb začela v začetku letošnjega marca. Najdete ju pod blagovno znamko Serious Blends.

Prvo vprašanje, ki si ga povprečen kuhar zastavi, je, kaj je torej narobe z mojimi začimbami? Kot mi razložita sogovornika, so začimbe na prodajnih policah trgovin nižje kakovosti. »Ustvarila sva mešanice, ki so premium kakovosti. Uporabimo jih lahko na vseh vrstah hrane, zato ne potrebujemo več cele omare začimb. Pomemben vidik nama predstavlja tudi zdravje in počutje ljudi, ki pa je – vemo – v veliki meri pogojeno tudi s hrano. Namen teh začimb je tudi vzbuditi strast do kuhanja, eksperimentiranje z okusi, olajšati delo in skrajšati čas priprave naših dnevnih jedi,« pojasnjujeta mladeniča, ki prihaja iz okolice Celja.

Brez pesticidov, herbicidov in ostalih kemikalij

Večina začimb je opremljenih z bio ali eko certifikati. Imajo naravni in prijeten vonj, saj rastejo na zemlji zunaj. Pri njihovi rasti se ne uporablja pesticidov, herbicidov ali ostalih kemijskih agentov, pripovedujeta. »Ne, sama jih ne gojiva, saj sva ugotovila, da nama to vzame preveč časa,« zato sta se zatekla k ekološkim kmetov iz Slovenije in tujine, saj se nekaterih začimb ne da pridelovati v Sloveniji. Tako se biotehnolog in nutricionist, ki ju je podjetništvo od nekdaj privlačilo, lahko čas povsem posvetita marketingu in prodaji.

Najine začimbe so sveže posušene, saj takšne dobivava od kmetov in lokalnih distributerjev. Te začimbe se ne skladiščijo in ne stojijo na policah, pravi mlada podjetnika (Vir slike: Serious Blends).

»Tudi midva nisva ´master chefa´«

Pravita, da so pri začimbah pomembni vonj, okus in barva. Njune na primer nimajo vonja po ojačevalcih okusa, zato »dejansko dišijo« tako, kot morajo. So »zelo žive in svetle barve«, dodajata pa, da teh ni problem preizkusiti same brez dodatka na hrano. »To razliko lahko opazi vsakdo, še tisti, ki mu je kuhinja popolna tuja. Tudi midva nisva ´master chefa´,« povesta v smehu. Njun najbolj prodajan artikel je Serious paket, ki vsebuje tri mešanice, in sicer sladko in pekoče, original ter limono in česen.

Celotno delo je ročno

»Najine začimbe so sveže posušene, saj takšne dobivava od kmetov in lokalnih distributerjev. Te začimbe se ne skladiščijo in ne stojijo na policah,« temveč so ob naročilu sveže pripravljene in napolnjene za vsako stranko posebej. Tako celotno delo poteka ročno, in sicer pri Žanu doma, kjer sta si v pritličnem delu uredila posebno urejene prostore za delo, »v skladu z zahtevami za živilske obrate«. Začimbe Serious Blends zdržijo eno leto, a ker si želita, da začimbe ohranijo svežino in vonj, sta se odločila določiti rok uporabe na šest mesecev, s čimer zagotavljata tudi za varnost, zdravje in zadovoljstvo potrošnikov.

Najprej Slovenija, nato Evropa in preostali svet

V tujino sta se usmerila že na samem začetku, saj sta spletno stran postavila tudi v angleščini. Dejanski vstop na tuji trg pa načrtujeta izvesti v roku dveh let. »Najprej morava osvojiti slovenski trg. Nato Evropo, potem pa še ostali svet,« pravita podjetnika, ki bosta ravno v teh odprla še spletno trgovino, ne izključujeta pa niti možnosti, da bomo njune začimbe lahko že kmalu kupili tudi v fizičnih trgovinah. »Želiva si tudi, da bi najino ponudbo sprejeli tudi gostinci in s tem ustvarili dodano vrednost svoji ponudbi.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokico je širša javnost spoznala že leta 2017, ko so se v sklopu projekta Štartaj Slovenija njihovi izdelki predstavili na Sparovih policah. V lanskem letu se je ekipa uvrstila tudi med finaliste izbora Mladi podjetnik leta. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Jana Fleišer: »Pri nas ni kaznovanja, le sočutna vzgoja.«

Jana Fleišer: »Pri nas ni kaznovanja, le sočutna vzgoja.«

Jana Fleišer, ustanoviteljica vrtca Dobra teta, je leta 2014 za dobro poslovno idejo in uspešno poslovanje prejela naziv Mladi podjetnik leta. Kaj se je z vrtcem dogajalo v dosedanjem času in kakšni so načrti za v prihodnje? Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Iz prve roke: manager za srečo

Iz prve roke: manager za srečo

V podjetju Optiweb dajejo zadovoljstvu zaposlenih in njihovi motiviranosti za delo velik poudarek. Pomembno funkcijo na tem področju opravlja Urška Stanovnik, ki se poleg kadrovskih nalog ukvarja tudi z zadovoljstvom zaposlenih. Preberite več >>

EQUA Smart steklenička zdaj tudi v redni prodaji

EQUA Smart steklenička zdaj tudi v redni prodaji

Pametna steklenička EQUA, za katero je podjetje pred enim letom uspešno zbralo sredstva na Kickstarterju, je zdaj tudi v redni prodaji. Kupite jo lahko prek njihove spletne strani. Preberite več >>

Oznake: