Kako v okolici Celja nastajajo kakovostne začimbe

Sašo Kovačič in Žan Bračič, ki se pogosto sukata v kuhinji, sta med pripravo obrokov pogrešala pestrost okusov in kakovost začimb, ki dajo piko na i sleherni hrani. »Preveč je bilo monotonih okusov s soljo, ojačevalcev okusov in sredstev za strjevanje,« pravita mladeniča.
Kako v okolici Celja nastajajo kakovostne začimbe

Sašo Kovačič in Žan Bračič, ki ju začimbe na prodajnih policah trgovin niso prepričale, sta začela zgodbo začimb Serious Blends (Vir slike: Serious Blends).

»Želela sva združiti naravne okuse začimb in pridobiti unikatne izdelke, ter jih predstaviti na zanimiv in drugačen način,« pravita 24-letnika, ki sta s prodajo začimb začela v začetku letošnjega marca. Najdete ju pod blagovno znamko Serious Blends.

Prvo vprašanje, ki si ga povprečen kuhar zastavi, je, kaj je torej narobe z mojimi začimbami? Kot mi razložita sogovornika, so začimbe na prodajnih policah trgovin nižje kakovosti. »Ustvarila sva mešanice, ki so premium kakovosti. Uporabimo jih lahko na vseh vrstah hrane, zato ne potrebujemo več cele omare začimb. Pomemben vidik nama predstavlja tudi zdravje in počutje ljudi, ki pa je – vemo – v veliki meri pogojeno tudi s hrano. Namen teh začimb je tudi vzbuditi strast do kuhanja, eksperimentiranje z okusi, olajšati delo in skrajšati čas priprave naših dnevnih jedi,« pojasnjujeta mladeniča, ki prihaja iz okolice Celja.

Brez pesticidov, herbicidov in ostalih kemikalij

Večina začimb je opremljenih z bio ali eko certifikati. Imajo naravni in prijeten vonj, saj rastejo na zemlji zunaj. Pri njihovi rasti se ne uporablja pesticidov, herbicidov ali ostalih kemijskih agentov, pripovedujeta. »Ne, sama jih ne gojiva, saj sva ugotovila, da nama to vzame preveč časa,« zato sta se zatekla k ekološkim kmetov iz Slovenije in tujine, saj se nekaterih začimb ne da pridelovati v Sloveniji. Tako se biotehnolog in nutricionist, ki ju je podjetništvo od nekdaj privlačilo, lahko čas povsem posvetita marketingu in prodaji.

Najine začimbe so sveže posušene, saj takšne dobivava od kmetov in lokalnih distributerjev. Te začimbe se ne skladiščijo in ne stojijo na policah, pravi mlada podjetnika (Vir slike: Serious Blends).

»Tudi midva nisva ´master chefa´«

Pravita, da so pri začimbah pomembni vonj, okus in barva. Njune na primer nimajo vonja po ojačevalcih okusa, zato »dejansko dišijo« tako, kot morajo. So »zelo žive in svetle barve«, dodajata pa, da teh ni problem preizkusiti same brez dodatka na hrano. »To razliko lahko opazi vsakdo, še tisti, ki mu je kuhinja popolna tuja. Tudi midva nisva ´master chefa´,« povesta v smehu. Njun najbolj prodajan artikel je Serious paket, ki vsebuje tri mešanice, in sicer sladko in pekoče, original ter limono in česen.

Celotno delo je ročno

»Najine začimbe so sveže posušene, saj takšne dobivava od kmetov in lokalnih distributerjev. Te začimbe se ne skladiščijo in ne stojijo na policah,« temveč so ob naročilu sveže pripravljene in napolnjene za vsako stranko posebej. Tako celotno delo poteka ročno, in sicer pri Žanu doma, kjer sta si v pritličnem delu uredila posebno urejene prostore za delo, »v skladu z zahtevami za živilske obrate«. Začimbe Serious Blends zdržijo eno leto, a ker si želita, da začimbe ohranijo svežino in vonj, sta se odločila določiti rok uporabe na šest mesecev, s čimer zagotavljata tudi za varnost, zdravje in zadovoljstvo potrošnikov.

Najprej Slovenija, nato Evropa in preostali svet

V tujino sta se usmerila že na samem začetku, saj sta spletno stran postavila tudi v angleščini. Dejanski vstop na tuji trg pa načrtujeta izvesti v roku dveh let. »Najprej morava osvojiti slovenski trg. Nato Evropo, potem pa še ostali svet,« pravita podjetnika, ki bosta ravno v teh odprla še spletno trgovino, ne izključujeta pa niti možnosti, da bomo njune začimbe lahko že kmalu kupili tudi v fizičnih trgovinah. »Želiva si tudi, da bi najino ponudbo sprejeli tudi gostinci in s tem ustvarili dodano vrednost svoji ponudbi.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

“V lastnem poslu lahko izraziš vso svojo kreativnost”

Polfinalistki letošnjega izbora Mladi podjetnik leta 2018 Urška Klavžer in Katarina Vavpetič v teh dneh praznujeta drugo obletnico delovanja trgovine Pasja gajba. S kakovostno storitvijo, skrbnemu posvečanju pasjim kosmatincem in njihovim lastnikom ter dobrodelnostjo gradita uspešno zgodbo. Preberite več >>

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Vrata je odprla prva trgovina brez embalaže v Sloveniji – Rifuzl

Od 24. decembra dalje lahko kupujete v prvi trgovini brez embalaže v Sloveniji. V njej je možno kupiti vse, kar gospodinjstvo potrebuje. Trgovina je locirana v Ljubljani blizu Kina Šiške. Z ustanoviteljema Manco Behrič in Primožem Ciglerjem smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

“Ko ugasnejo kamere, se šele začne pravo delo”

“Ko ugasnejo kamere, se šele začne pravo delo”

Gonilna sila zmagovalnega projekta lanske sezone Štartaj Slovenija, Aljaž Fras iz podjetja Noela d.o.o., je na lastni koži izkusil tako pozitivne kot negativne strani podjetništva. Ključ do uspeha in reševanja iz primeža številnih preglavic je bilo pozitivno razmišljanje ter izbira pravega svetovalca. Preberite več >>

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje