Kako v okolici Celja nastajajo kakovostne začimbe

Sašo Kovačič in Žan Bračič, ki se pogosto sukata v kuhinji, sta med pripravo obrokov pogrešala pestrost okusov in kakovost začimb, ki dajo piko na i sleherni hrani. »Preveč je bilo monotonih okusov s soljo, ojačevalcev okusov in sredstev za strjevanje,« pravita mladeniča.
Kako v okolici Celja nastajajo kakovostne začimbe

Sašo Kovačič in Žan Bračič, ki ju začimbe na prodajnih policah trgovin niso prepričale, sta začela zgodbo začimb Serious Blends (Vir slike: Serious Blends).

»Želela sva združiti naravne okuse začimb in pridobiti unikatne izdelke, ter jih predstaviti na zanimiv in drugačen način,« pravita 24-letnika, ki sta s prodajo začimb začela v začetku letošnjega marca. Najdete ju pod blagovno znamko Serious Blends.

Prvo vprašanje, ki si ga povprečen kuhar zastavi, je, kaj je torej narobe z mojimi začimbami? Kot mi razložita sogovornika, so začimbe na prodajnih policah trgovin nižje kakovosti. »Ustvarila sva mešanice, ki so premium kakovosti. Uporabimo jih lahko na vseh vrstah hrane, zato ne potrebujemo več cele omare začimb. Pomemben vidik nama predstavlja tudi zdravje in počutje ljudi, ki pa je – vemo – v veliki meri pogojeno tudi s hrano. Namen teh začimb je tudi vzbuditi strast do kuhanja, eksperimentiranje z okusi, olajšati delo in skrajšati čas priprave naših dnevnih jedi,« pojasnjujeta mladeniča, ki prihaja iz okolice Celja.

Brez pesticidov, herbicidov in ostalih kemikalij

Večina začimb je opremljenih z bio ali eko certifikati. Imajo naravni in prijeten vonj, saj rastejo na zemlji zunaj. Pri njihovi rasti se ne uporablja pesticidov, herbicidov ali ostalih kemijskih agentov, pripovedujeta. »Ne, sama jih ne gojiva, saj sva ugotovila, da nama to vzame preveč časa,« zato sta se zatekla k ekološkim kmetov iz Slovenije in tujine, saj se nekaterih začimb ne da pridelovati v Sloveniji. Tako se biotehnolog in nutricionist, ki ju je podjetništvo od nekdaj privlačilo, lahko čas povsem posvetita marketingu in prodaji.

Najine začimbe so sveže posušene, saj takšne dobivava od kmetov in lokalnih distributerjev. Te začimbe se ne skladiščijo in ne stojijo na policah, pravi mlada podjetnika (Vir slike: Serious Blends).

»Tudi midva nisva ´master chefa´«

Pravita, da so pri začimbah pomembni vonj, okus in barva. Njune na primer nimajo vonja po ojačevalcih okusa, zato »dejansko dišijo« tako, kot morajo. So »zelo žive in svetle barve«, dodajata pa, da teh ni problem preizkusiti same brez dodatka na hrano. »To razliko lahko opazi vsakdo, še tisti, ki mu je kuhinja popolna tuja. Tudi midva nisva ´master chefa´,« povesta v smehu. Njun najbolj prodajan artikel je Serious paket, ki vsebuje tri mešanice, in sicer sladko in pekoče, original ter limono in česen.

Celotno delo je ročno

»Najine začimbe so sveže posušene, saj takšne dobivava od kmetov in lokalnih distributerjev. Te začimbe se ne skladiščijo in ne stojijo na policah,« temveč so ob naročilu sveže pripravljene in napolnjene za vsako stranko posebej. Tako celotno delo poteka ročno, in sicer pri Žanu doma, kjer sta si v pritličnem delu uredila posebno urejene prostore za delo, »v skladu z zahtevami za živilske obrate«. Začimbe Serious Blends zdržijo eno leto, a ker si želita, da začimbe ohranijo svežino in vonj, sta se odločila določiti rok uporabe na šest mesecev, s čimer zagotavljata tudi za varnost, zdravje in zadovoljstvo potrošnikov.

Najprej Slovenija, nato Evropa in preostali svet

V tujino sta se usmerila že na samem začetku, saj sta spletno stran postavila tudi v angleščini. Dejanski vstop na tuji trg pa načrtujeta izvesti v roku dveh let. »Najprej morava osvojiti slovenski trg. Nato Evropo, potem pa še ostali svet,« pravita podjetnika, ki bosta ravno v teh odprla še spletno trgovino, ne izključujeta pa niti možnosti, da bomo njune začimbe lahko že kmalu kupili tudi v fizičnih trgovinah. »Želiva si tudi, da bi najino ponudbo sprejeli tudi gostinci in s tem ustvarili dodano vrednost svoji ponudbi.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Na Sparovih policah so se v sklopu prejšnje sezone projekta Štartaj Slovenija znašli tudi izdelki Marmela. Gre za produkt, ki je kombinacija marmelade in mlečnega namaza. Za izdelki stojita Valentina in Uroš Kavčič. Uroš nam je zaupal, kako so potekali podjetniški začetki in kako izgleda poslovanje v zdajšnji obliki. Preberite več >>

Iz prve roke: Franšizing kot način rasti podjetja

Iz prve roke: Franšizing kot način rasti podjetja

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo o franšizingu govorili s predstavnicama podjetja Optiprint, ki se takega načina širitve poslovanja poslužuje že od leta 2012. Zanimalo nas je, katere so prednosti in slabosti tovrstnega modela in na kakšen način sodelujejo s franšizojemalci. Preberite več >>

Tina in Mark: »Najbolj zgrešeno je, če si edini, ki si zaljubljen v svoj izdelek.«

Tina in Mark: »Najbolj zgrešeno je, če si edini, ki si zaljubljen v svoj izdelek.«

V prejšnji sezoni Štartaj Slovenija sta se širši javnosti med drugim predstavila tudi Tina Berlec in Mark Kališnik z žitnim obrokom Mul'c. Ko sta svojim otrokom želela ponuditi zdrav in okusen zajtrk, sta ugotovila, da na trgu ni takega, kot sta si ga želela. Preberite več >>

Nina Slapšak: »Podjetništvo je tek na dolge proge.«

Nina Slapšak: »Podjetništvo je tek na dolge proge.«

Pod okriljem blagovne znamke Odori se nahaja širok nabor izdelkov naravne kozmetike in okolju prijaznih čistil. Podjetje je postalo bolj prepoznavno z udeležbo na projektu Štartaj Slovenija 2017, ko se je na Sparovih policah pojavil njihov biološko razgradljiv pralni prašek. Preberite več >>

Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen je podjetje, ki si prizadeva za reševanje čedalje bolj perečega okoljskega problema – kopičenje plastične embalaže v okolju. Ukvarja se z izdelavo bioplastike, ki predstavlja alternativo klasični plastiki. Njena prednost je v tem, da je narejena iz naravi prijaznih snovi, ki se v okolju hitro razgradijo. Preberite več >>

Forrest of life – naravna kozmetika s pridihom gozda

Forrest of life – naravna kozmetika s pridihom gozda

Brigita Oblak je samostojna podjetnica, ki se ukvarja z izdelavo naravne kozmetike s pridihom gozda Forrest of life. Na podjetniško pot se je podala pred le nekaj meseci in tako svoj hobi pretvorila v poslovno idejo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP