Kanarski otoki z jahto sredi zime?

Če vas mika malce bolj luksuzno preživljanje dopustnih dni, potem ste verjetno že pomislili na najem jahte. Simon Kratnar, idejni oče projekta Najel.bi, se po aplikaciji SailSome, ki olajša najem jadrnic, usmerja še na najeme jaht.
Kanarski otoki z jahto sredi zime?

Najem jaht je predvsem zanimiv za premožnejše posameznike (Vir slike: proizvajalec).

Medtem ko je jadranje pri Slovencih izredno priljubljeno, večinoma gre za najem jadrnic z do petimi kabinami s strani družbe, ki si želi občutiti morske valove prek koncev tedna, pa je najem jaht večinoma rezervirano za višji razred. »Cene se gibljejo od 50 tisoč evrov naprej, tudi do pol milijona evrov na teden,« pravi Kratnar, ki je soustvarjal tudi aplikacijo Diet Point. Kratnar za primerjavo pove, da je potrebno za največjo jadrnico, ki jo oddaja, gre za malteški sokol, odšteti 350 tisoč evrov na teden.

Kontaktirajo ga osebni asistentje

Ravno visoke cene najema jaht so razlog, zakaj meri z novim projektom Yachtler predvsem na tujce: »Spletna stran Yachtler je namenjena najemu jaht. Zanimiva je predvsem za premožnejše posameznike, zato smo se tudi distancirali od znamke Sailsome, ki je namenjena najemu jadrnic. Veliko je povpraševanja s strani Rusov. Kontaktirajo nas predvsem njihovi osebni asistentje. Na primer za želje Rusa, ki živi na Dunaju, me je kontaktirala njegova asistentka, ki vodi pisarno v Londonu.«

(Vir slike: osebni arhiv)

Osebni asistentje ga kontaktirajo tudi v primeru, če karkoli ni v redu, ali pa da mu povejo, da so z izkušnjo zadovoljni. Imeli pa so tudi že nekaj zanimivih pripetljajev. Tako si je na primer Rus, ki je poleg najema jahte prek svoje osebne asistenke želel še kuharico. »Iz danes na jutri. Našli smo jo v nekaj dneh. Bila je Francozinja z ruskimi koreninami, a se je z njene strani zapletlo glede plačila in predstave o količini dela. Na koncu so nas klicali, da z njo niso zadovoljni, a da ji bodo vseeno plačali za opravljeno delo in prevoz. Poiskali smo novo. Ob koncu sodelovanja z novo kuharico so nas poklicali, da so zadovoljni z njo in storitvijo,« pripoveduje o zapletu s kuharico, ki jo je iskal tudi prek Facebooka.

Če si zaželite nekaj posebnega, vam Kratnar (poskusi) željo uresniči

Trenutno je v njegovi ponudbi več kot 100 jaht: »V kontakt pridemo preko različnih sistemov. Naša naloga je, da kontaktiramo lastnike. Stranka odda povpraševanje in različne želje, mi pa le-te poskusimo uresničiti.«

»Neki interesent si je na primer zaželel, da bi imel na Malagi zabavo, na kateri bi bilo 300 gostov. Jahto je potreboval le za en vikend. Želel je, da mu najdemo primerno. Spet drugi pa bi šli za dva tedna na križarjenje po Karibih,« opisuje različne želje strank.

Elektronski opomnik Ulla je nov produkt ekipe DietPoint >>

Na eni strani narava narava, na drugi razkošje

Kratnar, ki se je pred dvema letoma predstavil z aplikacijo SailSome, ki omogoča enostavnejše najeme jadrnic, pravi, da jadrnic in jaht ni za metati v isti koš. Prav zato sta nastali dve ločeni znamki: poleg SailSome še Yachtler. »Jadralci nočejo biti povezani s tistimi, ki najemajo jahte, njim je pred očmi narava, veter, drugi pa želijo izkusiti moč, luksuz. Obe znamki pa povezuje podoben logotip,« pojasni v smehu.

Jadrnice sezonski posel, povpraševanje po jahtah celo leto

Jadrnice so bolj sezonski posel, pravi, najemi se odvijajo od maja do septembra, poleti so najemi daljši, pri jahtah pa je stanje drugačno: najemi se odvijajo tudi pozimi, ko so zanimivi vroči Karibi, manj pa Mediteran. »Ena od meni zanimivih skupin, ki najemajo jadrnice pri nas, je ekipa študentov, ki vsako leto najame novo, najbolj luksuzno jadrnico. V povprečju jih stane 3.600 evrov na teden, a ker je na jadrnici 12 oseb, je strošek na osebo zelo ugoden. Vsako leto preizkusijo novo. To je tudi prednost pri najemu, vsakič znova lahko najameš najboljšo, če pa jo kupiš, bo že čez nekaj let ´stara´.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje