Mladi podjetniki svetujejo: kako stopiti na podjetniško pot

Avtor Maruša Žibert — 12.04.2016
Komentiraj!
Stopate na podjetniško pot? Tudi naši sogovorniki so se pred leti podali nanjo, na pot, ki je polna vzponov in padcev. Svetujejo sprotno učenje in tesen stik z mentorjem, ki vam bo pomagal preprečiti usodne napake.
Mladi podjetniki svetujejo: kako stopiti na podjetniško pot

Vsem napakam se nikakor ne moreš izogniti, saj so del učenja, pravi Jana Fleišer iz vrtca Dobra teta (Vir slike: Pixabay).

»Najpomembneje je, da se lotiš stvari, v katere si zaljubljen oziroma si tako navdušen nad njimi, da stalno razmišljaš o njih,« pravi Jana Fleišer, direktorica zasebnega vrtca Dobra teta. Vsem tistim, ki se podajate na podjetniško pot, sporoča, da je podjetništvo »zakon«, a jo je potrebno ubrati previdno. Zato svetuje, da prisluhnete tistim, ki so to pot že prehodili, da veliko berete, se udeležujete izobraževanj in v kolikor je le možno – najdite si mentorja, ki vam bo pomagal, ko boste na razpotju. »Vsem napakam se nikakor ne moreš izogniti, saj so del učenja. Vsekakor pa se je smiselno povezati z ljudmi, ki že imajo izkušnje, da ti pomagajo preprečiti usodne napake, ki lahko končajo ali pa vsaj za nekaj časa ustavijo tvojo podjetniško pot,« dodaja pa, da se mora vsak zavedati, da bo veliko vzponov in padcev.

Z iskanjem mentorja se strinja tudi Kristina Kočet Hudrap, se pa lahko učimo tudi od drugih podjetnikov, saj se večinoma soočajo s podobnimi težavami. »Veliko lažje je, če se o njih pogovarjamo in si delimo težave. Večkrat pride potem tudi do rešitev, ki jih imamo nenehno pred seboj, vendar jih ne vidimo,« pravi mlada podjetnica.

Ste se že prijavili na izbor Mladi podjetnik leta? Preverite, s čim boste prepričali komisijo. Več v članku Razkrivamo, kako zmagati na izboru Mladi podjetnik leta.

Sprotno izobraževanje, prikimava Gregor Koprivnik iz ekipa Ličila.si (če ste začetnik v podjetništvu vam svetuje knjigo E-Myth oziroma Mit po podjetniku Michaela E. Gerberja). Svetuje, da čim prej ponudite svoj produkt oziroma storitev na večjem trgu: »Zakaj bi želel rezultate na 2-milijonskem trgu, če lahko na primer osvojiš ameriški trg, ki ima 320 milijonov uporabnikov, nemškega z 85 milijoni ali pa celo globalnega, ki ima 3 milijarde spletnih uporabnikov?« Že res, da je vse odvisno od tipa posla, pravi, vendar pa se v splošnem njegov nasvet glasi, da čim prej poizkusite osvojiti tudi večje tuje trge. »V vsakem primeru boste vložili v projekt vso svojo energijo, skušali narediti najboljši produkt in premagati vso konkurenco

Anja Marić, ki je z možem Alenom stopila na podjetniško pot predvsem na račun izgube delovnega mesta in tako ustvarila blagovno znamko Woodway, svetuje, da verjamete vase in v svojo idejo: »Moraš biti samozavesten in vztrajen, da se ob prvi napaki ne ustaviš, da greš naprej in iščeš rešitveKo gre nekaj narobe, morate naprej, pravi Alen. »Predpostavka za takšno razmišljanje pa tiči v trdem delu. Tudi ko ni rezultatov in ko imaš občutek, da si na neki točki obstal, moraš samo delati, saj se bodo slej ko prej pokazali rezultatiponazarja eden od letošnjih članov komisije, ki bo izbrala novega Mladega podjetnika leta.

Na izbor Mladi podjetnik leta se lahko prijavite vse do 31. maja letos (do polnoči). Šestega junija bodo člani komisije izbrali deset polfinalistov, tri dni pozneje pa bodo potekali javni pitchi, ki jih lahko udeleži vsakdo. Trinajstega junija bo komisija izbrala pet finalistov, končna odločitev pa bo padla 16. junija. Zelo pomemben del ocene predstavlja tudi javni pitch na dan razglasitve zmagovalca.
Na izbor se lahko prijavite sami, v kolikor pa poznate osebo, ki bi lahko osvojila letošnji naziv, pa jo lahko tudi nominirate (oseba mora ustrezati pogojem za prijavo) in nam tako pomagate najti domače podjetniške talente! Zmagovalca izbora Mladi podjetnik leta čaka medijska izpostavljenost in nagradni sklad v vrednosti kar 20 tisoč evrov.

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!