Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu

Pogovori med Nedo, 29-letno ljubiteljico aerobike in Domnom, ki že več let živi v tujini, so prinesli idejo za podjetje in vnos ameriškega koncepta startupa Classpass na slovenska tla.
Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu

Domen in Neda sta podjetje Vodene Vadbe zasnovala kar na daljavo (Vir slike: Tom Burnell/osebni arhiv).

Neda Vičič, po izobrazbi socialna delavka, ki se je že med študijem preizkušala kot vaditeljica aerobike, je pred meseci Domnu Gluharju, ki ima številne mednarodne izkušnje (trenutno pa ima v Londonu svoje podjetje, prek katerega ponuja osebno trenerstvo prek spletne kamere kjerkoli in kadarkoli po svetu), potožila o upadu obiska na vodenih vadbah.

»Domen je predlagal koncept podjetja Classpass (danes je ovrednoten na 400 milijonov dolarjev, op.a.), ki se je zelo dobro prijel v ZDA in je pred dvema letoma prišel še na londonski trg. Prepričan je bil, da bi se tak poslovni model lepo prijel tudi v Sloveniji,« pravi Vičičeva, ki z Domnom zaradi razdalje komunicira zgolj prek Skypa.

Drugačen trg, a primeren za takšne poslovne modele

»Drži, London je drugačen trg kot Ljubljana, vendar, kot smo videli že na različnih poslovnih modelih, kot so recimo Groupon in njene slovenske različice, so se zelo dobro prijeli. Ljudje si želijo svobodo izbiranja in ne želijo biti vezani na letne naročnine. Tak pristop imamo tudi mi,« pravi sogovornica, ki je z Domnom ustanovila podjetje Vodene Vadbe.

Vsakemu posebej je treba dokazati dodano vrednost storitve

Koncept neomejenih vadb v izbranih fitnes centrih, studiih in osebnih trenerjih sta prilagodila slovenskemu prostoru. Pri tem pa je bila pritegnitev fitnes centrov, osebnih trenerjev in športnih društev eden največjih izzivov. »Potrebno je opraviti veliko sestankov s partnerji, katerim smo dokazali dodano vrednost naše storitve,« med njimi tudi zapolnitev prostih mest na vadbah, »pri katerih dvorane ne pokajo po šivih«, ponudnikom pa prinašajo tudi možnost novih, rednih strank. Trenutno sodelujejo z dvanajstimi aktivnimi partnerji, stranke pa lahko izbirajo med več kot 60 vadbami na več kot 25 lokacijah po celotni Ljubljani.

»Naš poslovni model temelji na plačevanju fiksne cene ponudniku vadbe za vsako izvedeno vadbo. Kalkulacije smo naredili na bazi povprečja porabe vsakega povprečnega uporabnika, kar nam zadošča dovolj visoke marže za uspešno delovanje,« pojasnjuje sogovornica, ki je lani postala mamica. Koncept je namenjen predvsem ženskam, pravi Vičičeva (Vir slike: osebni arhiv).

Prihodnje leto načrtujeta že 60 tisoč evrov prihodkov

»Trenutno vse stroške pokrivava iz lastnih prihrankov. V prvem letu pričakujeva 25 tisoč evrov prihodkov, v drugem pa že okoli 60 tisoč,« s konceptom pa se osredotočata zgolj na Ljubljano. V prvem planu je bila sicer celotna Slovenija, a sta ocenila, da je v manjših mestih ponudba fitnes centrov, športnih društev in osebnih trenerjev toliko manjša, da koncept Vodenih vadb sploh ne bi prišel do izraza. »Naša vizija in želje so širitev v tujino, na večja mesta z veliko ponudniki različnih oblik vadb. Naslednja mesta za širitev so Zagreb, Budimpešta in upamo, pozneje, tudi Milano

Odpravljajo plačilo članstva pri ponudnikih

Vodene Vadbe, ki jo začnemo uporabljati z brezplačno registracijo, brez članstva pri njihovih ponudnikih, nudijo avtomatiziran postopek ter neomejene vodene vadbe in zgolj eno ceno, saj želijo, da »stranke nimajo omejitev pri izbiri vadb«. Registracija jim odpre dostop do urnika vadb vseh partnerjev, imetniki mesečne karte pa imajo neomejen dostop do skupinskih vadb vseh partnerjev. Vse rezervacije se opravijo prek spleta.

Namenjene so zlasti ženski populaciji, ciljajo pa, pravi Vičičeva, na ženske, stare med 20 in 45 let. »Stranka prek svojega profila vidi celoten razpored vadb, njihov opis, profil posameznega studija oziroma fitnes centra in tako samo z enim klikom rezervira svoje mesto, tako da komunikacija s ponudnikom vadbe sploh ni potrebna,« dodaja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje