Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu

Pogovori med Nedo, 29-letno ljubiteljico aerobike in Domnom, ki že več let živi v tujini, so prinesli idejo za podjetje in vnos ameriškega koncepta startupa Classpass na slovenska tla.
Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu

Domen in Neda sta podjetje Vodene Vadbe zasnovala kar na daljavo (Vir slike: Tom Burnell/osebni arhiv).

Neda Vičič, po izobrazbi socialna delavka, ki se je že med študijem preizkušala kot vaditeljica aerobike, je pred meseci Domnu Gluharju, ki ima številne mednarodne izkušnje (trenutno pa ima v Londonu svoje podjetje, prek katerega ponuja osebno trenerstvo prek spletne kamere kjerkoli in kadarkoli po svetu), potožila o upadu obiska na vodenih vadbah.

»Domen je predlagal koncept podjetja Classpass (danes je ovrednoten na 400 milijonov dolarjev, op.a.), ki se je zelo dobro prijel v ZDA in je pred dvema letoma prišel še na londonski trg. Prepričan je bil, da bi se tak poslovni model lepo prijel tudi v Sloveniji,« pravi Vičičeva, ki z Domnom zaradi razdalje komunicira zgolj prek Skypa.

Drugačen trg, a primeren za takšne poslovne modele

»Drži, London je drugačen trg kot Ljubljana, vendar, kot smo videli že na različnih poslovnih modelih, kot so recimo Groupon in njene slovenske različice, so se zelo dobro prijeli. Ljudje si želijo svobodo izbiranja in ne želijo biti vezani na letne naročnine. Tak pristop imamo tudi mi,« pravi sogovornica, ki je z Domnom ustanovila podjetje Vodene Vadbe.

Vsakemu posebej je treba dokazati dodano vrednost storitve

Koncept neomejenih vadb v izbranih fitnes centrih, studiih in osebnih trenerjih sta prilagodila slovenskemu prostoru. Pri tem pa je bila pritegnitev fitnes centrov, osebnih trenerjev in športnih društev eden največjih izzivov. »Potrebno je opraviti veliko sestankov s partnerji, katerim smo dokazali dodano vrednost naše storitve,« med njimi tudi zapolnitev prostih mest na vadbah, »pri katerih dvorane ne pokajo po šivih«, ponudnikom pa prinašajo tudi možnost novih, rednih strank. Trenutno sodelujejo z dvanajstimi aktivnimi partnerji, stranke pa lahko izbirajo med več kot 60 vadbami na več kot 25 lokacijah po celotni Ljubljani.

»Naš poslovni model temelji na plačevanju fiksne cene ponudniku vadbe za vsako izvedeno vadbo. Kalkulacije smo naredili na bazi povprečja porabe vsakega povprečnega uporabnika, kar nam zadošča dovolj visoke marže za uspešno delovanje,« pojasnjuje sogovornica, ki je lani postala mamica. Koncept je namenjen predvsem ženskam, pravi Vičičeva (Vir slike: osebni arhiv).

Prihodnje leto načrtujeta že 60 tisoč evrov prihodkov

»Trenutno vse stroške pokrivava iz lastnih prihrankov. V prvem letu pričakujeva 25 tisoč evrov prihodkov, v drugem pa že okoli 60 tisoč,« s konceptom pa se osredotočata zgolj na Ljubljano. V prvem planu je bila sicer celotna Slovenija, a sta ocenila, da je v manjših mestih ponudba fitnes centrov, športnih društev in osebnih trenerjev toliko manjša, da koncept Vodenih vadb sploh ne bi prišel do izraza. »Naša vizija in želje so širitev v tujino, na večja mesta z veliko ponudniki različnih oblik vadb. Naslednja mesta za širitev so Zagreb, Budimpešta in upamo, pozneje, tudi Milano

Odpravljajo plačilo članstva pri ponudnikih

Vodene Vadbe, ki jo začnemo uporabljati z brezplačno registracijo, brez članstva pri njihovih ponudnikih, nudijo avtomatiziran postopek ter neomejene vodene vadbe in zgolj eno ceno, saj želijo, da »stranke nimajo omejitev pri izbiri vadb«. Registracija jim odpre dostop do urnika vadb vseh partnerjev, imetniki mesečne karte pa imajo neomejen dostop do skupinskih vadb vseh partnerjev. Vse rezervacije se opravijo prek spleta.

Namenjene so zlasti ženski populaciji, ciljajo pa, pravi Vičičeva, na ženske, stare med 20 in 45 let. »Stranka prek svojega profila vidi celoten razpored vadb, njihov opis, profil posameznega studija oziroma fitnes centra in tako samo z enim klikom rezervira svoje mesto, tako da komunikacija s ponudnikom vadbe sploh ni potrebna,« dodaja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje