Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu

Pogovori med Nedo, 29-letno ljubiteljico aerobike in Domnom, ki že več let živi v tujini, so prinesli idejo za podjetje in vnos ameriškega koncepta startupa Classpass na slovenska tla.
Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu

Domen in Neda sta podjetje Vodene Vadbe zasnovala kar na daljavo (Vir slike: Tom Burnell/osebni arhiv).

Neda Vičič, po izobrazbi socialna delavka, ki se je že med študijem preizkušala kot vaditeljica aerobike, je pred meseci Domnu Gluharju, ki ima številne mednarodne izkušnje (trenutno pa ima v Londonu svoje podjetje, prek katerega ponuja osebno trenerstvo prek spletne kamere kjerkoli in kadarkoli po svetu), potožila o upadu obiska na vodenih vadbah.

»Domen je predlagal koncept podjetja Classpass (danes je ovrednoten na 400 milijonov dolarjev, op.a.), ki se je zelo dobro prijel v ZDA in je pred dvema letoma prišel še na londonski trg. Prepričan je bil, da bi se tak poslovni model lepo prijel tudi v Sloveniji,« pravi Vičičeva, ki z Domnom zaradi razdalje komunicira zgolj prek Skypa.

Drugačen trg, a primeren za takšne poslovne modele

»Drži, London je drugačen trg kot Ljubljana, vendar, kot smo videli že na različnih poslovnih modelih, kot so recimo Groupon in njene slovenske različice, so se zelo dobro prijeli. Ljudje si želijo svobodo izbiranja in ne želijo biti vezani na letne naročnine. Tak pristop imamo tudi mi,« pravi sogovornica, ki je z Domnom ustanovila podjetje Vodene Vadbe.

Vsakemu posebej je treba dokazati dodano vrednost storitve

Koncept neomejenih vadb v izbranih fitnes centrih, studiih in osebnih trenerjih sta prilagodila slovenskemu prostoru. Pri tem pa je bila pritegnitev fitnes centrov, osebnih trenerjev in športnih društev eden največjih izzivov. »Potrebno je opraviti veliko sestankov s partnerji, katerim smo dokazali dodano vrednost naše storitve,« med njimi tudi zapolnitev prostih mest na vadbah, »pri katerih dvorane ne pokajo po šivih«, ponudnikom pa prinašajo tudi možnost novih, rednih strank. Trenutno sodelujejo z dvanajstimi aktivnimi partnerji, stranke pa lahko izbirajo med več kot 60 vadbami na več kot 25 lokacijah po celotni Ljubljani.

»Naš poslovni model temelji na plačevanju fiksne cene ponudniku vadbe za vsako izvedeno vadbo. Kalkulacije smo naredili na bazi povprečja porabe vsakega povprečnega uporabnika, kar nam zadošča dovolj visoke marže za uspešno delovanje,« pojasnjuje sogovornica, ki je lani postala mamica. Koncept je namenjen predvsem ženskam, pravi Vičičeva (Vir slike: osebni arhiv).

Prihodnje leto načrtujeta že 60 tisoč evrov prihodkov

»Trenutno vse stroške pokrivava iz lastnih prihrankov. V prvem letu pričakujeva 25 tisoč evrov prihodkov, v drugem pa že okoli 60 tisoč,« s konceptom pa se osredotočata zgolj na Ljubljano. V prvem planu je bila sicer celotna Slovenija, a sta ocenila, da je v manjših mestih ponudba fitnes centrov, športnih društev in osebnih trenerjev toliko manjša, da koncept Vodenih vadb sploh ne bi prišel do izraza. »Naša vizija in želje so širitev v tujino, na večja mesta z veliko ponudniki različnih oblik vadb. Naslednja mesta za širitev so Zagreb, Budimpešta in upamo, pozneje, tudi Milano

Odpravljajo plačilo članstva pri ponudnikih

Vodene Vadbe, ki jo začnemo uporabljati z brezplačno registracijo, brez članstva pri njihovih ponudnikih, nudijo avtomatiziran postopek ter neomejene vodene vadbe in zgolj eno ceno, saj želijo, da »stranke nimajo omejitev pri izbiri vadb«. Registracija jim odpre dostop do urnika vadb vseh partnerjev, imetniki mesečne karte pa imajo neomejen dostop do skupinskih vadb vseh partnerjev. Vse rezervacije se opravijo prek spleta.

Namenjene so zlasti ženski populaciji, ciljajo pa, pravi Vičičeva, na ženske, stare med 20 in 45 let. »Stranka prek svojega profila vidi celoten razpored vadb, njihov opis, profil posameznega studija oziroma fitnes centra in tako samo z enim klikom rezervira svoje mesto, tako da komunikacija s ponudnikom vadbe sploh ni potrebna,« dodaja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: