Razkrivamo, kako zmagati na izboru Mladi podjetnik leta

Še slabe tri mesece nas loči do novega, šestega izbora Mladi podjetnik leta. Komisija je izbrana, prijav za izbor je iz tedna v teden več, zato smo preverili, kaj mora imeti zmagovalec izbora. S čim boste prepričali letošnjo komisijo?
Razkrivamo, kako zmagati na izboru Mladi podjetnik leta

S čim bodo kandidati letos prepričali komisijo izbora Mladi podjetnik leta (Foto: Jernej Kokol)?

»Zmagovalec mora imeti idejo, ki je drugačna od ostalih na trgu, nekaj novega in inovativnega. Zagotovo pa mora imeti dobre prihodke in rast, ki dokazujejo, da je trg idejo sprejel,« je prepričan Alen Marić, ki je lani z ženo Anjo osvojil naziv Mladi podjetnik leta (zakonca ustvarjata zgodbo WoodWay, trgovino, katere cilj je združiti najboljše slovenske in tuje proizvajalce lesenih modnih dodatkov). Priporočljivo je, dodaja letošnji član komisije, ki bo izbrala njunega naslednika, da gre za posel, ki ga je možno razširiti izven meja Slovenije, saj je naša država premajhna za resen posel. Spomnimo, Anja in Alen sta imela lani ob prejemu naziva odprtih že šest trgovin, prisotna sta bila tudi v tujini (na Hrvaškem in Danskem).

»Celotno komisijo sta prepričala s svojo zgodbo, saj se nista vdala, ko je Anja izgubila službo, temveč sta se odločila, da gresta svojo pot. V ponudbi imata tudi luksuzne izdelke, ki jih ni lahko prodajati. Širita se v tujino, pametno delata z denarjem. Ne jemljeta kar tako kreditov, s katerimi bi lahko dosegla še hitrejšo rast. Prav tako nas je prepričal odgovor na vprašanje, ki smo jima ga zastavili, na kakšen način zaposlujeta ljudi. Da en človek ni samo prodajalec, ampak da dela tudi v marketingu in PR-ju. Prepričal nas je njun način optimizacije dela zaposlenih. Prepričali so nas tudi sami prihodki, ki kažejo na izjemen potencial,« nam je lani po razglasitvi zaupala članica žirije Kristina Kočet Hudrap iz podjetja Tiko Pro in Mlada podjetnica leta 2013.

Verjeti morate v svojo zgodbo in biti sposobni z njo navdušiti tudi ostale. »Prihodki so pomembni, niso pa ključni. Pomembnejša sta ideja in tržni potencial, ki ga lahko ideja doseže,« ocenjuje Sandi Boršo, direktor prodaje in marketinga v podjetju SAOP, ki je na lanskem izboru pogrešal natančnejše poslovne načrte.

Anja in Alen Marić, zmagovalca lanskega izbora Mladi podjetnik leta (Foto: Jernej Kokol).

»Iščemo mladega podjetnika ali podjetnico, ki je v kratkem času postavil podjetje in tim, ki je bolj inovativen od konkurence in uspešno trguje na trgu. Iščemo nekoga, ki si ga lahko za zgled in vzor postavi vsak, ki razmišlja o samostojni podjetniški poti,« pravi Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik.

Kdo so pretekli zmagovalci izbora Mladi podjetnik leta? >>

Opraviti pa mora tudi odličen nastop pred komisijo, ki jo sestavljajo karakterno in karierno različni člani, dodaja. Tudi letos bodo izbranci pitchali dvakrat: v polfinalu in finalu.

Podjetnik, ki ima navkljub mladim letom že precej podjetniških izkušenj, Blaž Zupan iz podjetja Optiprint, pa pravi, da ga bo prepričala mešanica velikosti podjetja, vse od prihodkov do zaposlenih, uspeha v tujini, dobičkonosnosti in njene rasti, poguma, drznosti ter čustvene inteligence podjetnika oziroma podjetnice. In kaj bo prepričalo najstarejšega člana komisije Lojzeta Bertonclja? »Pristop k podjetništvu. Pogum. Učljivost. Hitrost,« je kratek in jedrnat soustanovitelj podjetja 30Lean, ki deluje tudi kot mentor vitkega inoviranja v večjih podjetjih in startupih.

Na izbor Mladi podjetnik leta se lahko prijavite vse do 31. maja letos (do polnoči). Šestega junija bodo člani komisije izbrali deset polfinalistov, tri dni pozneje pa bodo potekali javni pitchi, ki jih lahko udeleži vsakdo. Trinajstega junija bo komisija izbrala pet finalistov, končna odločitev pa bo padla 16. junija. Zelo pomemben del ocene predstavlja tudi javni pitch na dan razglasitve zmagovalca.
Na izbor se lahko prijavite sami, v kolikor pa poznate osebo, ki bi lahko osvojila letošnji naziv, pa jo lahko tudi nominirate (oseba mora ustrezati pogojem za prijavo) in nam tako pomagate najti domače podjetniške talente! Zmagovalca izbora Mladi podjetnik leta čaka medijska izpostavljenost in nagradni sklad v vrednosti kar 20 tisoč evrov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2018?

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2018?

V petek, 15. junija, se bo v okviru brezplačne konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! odvil tudi finalni del izbora Mladi podjetnik leta 2018. V NLB Centru inovativnega podjetništva bo pred komisijo in udeleženci konference pet ekip stopilo na oder in predstavilo svoje podjetje, načrte in poizkusilo komisijo prepričati, da so najbolj primerni za osvojitev laskavega naziva. Kdo so, predstavljamo v sledečih vrsticah. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Čili vino osvaja svet

Finalisti MP leta 2018 – Čili vino osvaja svet

“Vsi finalisti smo vsak v svojem sektorju odlični, dobro strukturirani in že imamo za sabo kar precej delovnih ur,” pred petkovim velikim finalom izbora Mladi podjetnik leta 2018 meni Matic Vizjak iz Kmetije Vizjak. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje