Več kot ideje, več kot narava!

Približno 40 udeležencev, ki so se na Startup vikendu Več kot narava razdelili v 6 ekip, je na zaključni prireditvi pred komisijo predstavilo svoje ideje. Zmagala je ekipa Nature bond, ki je predstavila rastline, za katere ni potrebno skrbeti.
Več kot ideje, več kot narava!

Več kot ideje, več kot narava!

V nedeljo, 25. oktobra, se je v poznih popoldanskih urah zaključil Startup vikend: “Več kot narava”, ki je potekal na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani.

To je bil že tretji dogodek take vrste, organiziran s strani ekipe Biostartup, ki jo sestavljajo študentje Univerze v Ljubljani in ki je svoje delovanje posvetila promociji podjetništva med mladimi, s poudarkom na naravoslovnih tematikah.

Približno 40 udeležencev, pretežno študentov UL, je s pomočjo strokovnih mentorjev, podjetnikov in akademikov razvijalo svoje poslovne ideje, ki so na kakršenkoli način povezane z naravo in naravnim. Udeleženci, ki so se razdelili v 6 ekip, so na zaključni prireditvi pred komisijo predstavili svoje ideje. Zmagala je ekipa Nature bond, ki je predstavila rastline, za katere ni potrebno skrbeti.

Startup vikend Več kot narava se je pričel s pitchi udeležencev

Intenzivni tridnevni podjetniški dogodek se je začel v petek popoldne, z uvodnimi nagovori izbranih gostov in predstavitvenim motivacijskim videom Startup iniciative Slovenija. Po krajši predstavitvi poteka vikenda in sprejemom zamudnikov so sledile predstavitve idej, t.i. pitchi udeležencev.

Takoj, ko so udeleženci sestavili ekipo, so začeli z razvijanjem, preoblikovanjem in v nekaterih primerih tudi totalno zamenjavo idej oziroma rešitev. Vodenje ekip je potekalo pod budnim nadzorom dr. Aleša Kuharja, agrarnega ekonomista in profesorja na Biotehniški fakulteti, ter Mateja Stevanoviča iz Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja, ki sta predstavljala mentorsko jedro startup vikenda. Po začetnem spoznavanju in ugotavljanju kompetenc posameznikov je sledil “brainstorming” o izbiri materialov, načinov realizacije in iskanje ciljnega trga, ki je potekalo do poznih nočnih ur.

Sobotni program so popestrili tudi mentorji iz Zavoda mladi podjetnik

Sobotni program se je začel z zborom in motiviranjem ter prebujanjem udeležencev. Kasneje so se jim pridužili mentorji iz uspešnih slovenskih podjetij in podjetnega podpornega okolja (WoodWay, Hood Burger, Etol d.o.o., Pomurski tehnološki park, Zavod Mladi podjetnik, Enolyse). Za krajši premor med delom je poskrbela predstavitev pivovarne Varissh in načina varjenja njihovega piva ter druženje ob pikniku.

Po neformalnem druženju so ekipe nadaljevale z delom na idejah. Nadobudne ekipe so se odločile za testiranje svojih izdelkov med potencialnimi potrošniki, kjer so dobili prve konkretne odzive in komentarje o svojem izdelku, kar jim je pomagalo pri nadaljnjem razvoju ideje. V nedeljo so skupine dokončale razvoj izdelkov in se skupaj z mentorji pripravljale na svojo predstavitev pred strokovno komisijo v sestavi mag. Lidija Honzak (LUI), Gregor Sakovič (NLB Center inovativnega podjetništva), Aleš Pustovrh (ABC Accelerator), Iztok Lesjak (Tehnološki park Ljubljana) in Simona Rataj (GZS).

Zmaga je pripadla ekipi Nature bond

Po zelo interaktivnih predstavitvah in dolgem odločanju komisije je tesna zmaga pripadla ekipi Nature bond (Julija Jakopin, Gašper Grubelnik, Alenka Žnidarčič, Matija Del Negro, David Cvetko in Marko Vuleta).

Ekipa je predstavila idejo o rastlinah, za katere ni potrebno skrbeti. Uporabili so tehnologijo gojenja rastlin v sterilnih in zaprtih pogojih, ki v kombinaciji z lesenim ohišjem in modernim dizajnom ponuja inovativno dekoracijo, ki hkrati eliminira potrebo po skrbi za rastline. “Na faksu smo s tehniko gojenja rastlinskih tkivnih kultur preverjali obstojnost določenih rastlin in ko sem 3 tedne preverjala svojo vrtnico, sem ugotovila, da ne potrebuje nobene posebne oskrbe, hkrati pa zelo lepo izgleda. Tako se je porodila ideja o rastlinah v bučki.” pravi Julija, študentka Biotehnologije in idejni vodja zmagovalne ekipe.

Drugo mesto je zasedla ideja s širokim naborom izdelkov iz odpadkov, ki nastanejo pri pridobivanju oljčnega olja,­ Oleaheat. Zaenkrat imajo podrobno razvito izdelavo peletov, aromatiziranih briketov za oglje in čiščenje odpadne vode, ki jo nato uporabimo za zalivanje oljk.

Tretjeuvrščena ekipa pa je pripravila Poo Cap,­ lesene izdelke za lažje pobiranje in hranjenje pasjih iztrebkov. Razvili so tri različne prototipe, ki so vsi funkcionalni in omogočajo ekološko deponiranje iztrebkov.

Ostale ekipe so pripravile miselne uganke in izzive v naravi, leseni prenosni kavni avtomat in pa spletno stran, ki bi povezala kmetovalce, prodajalce in potrošnike na enem mestu.

Sporočila, ki se mi zdi, da smo jih na tem vikendu poslali, so to, da so zmagale ideje, ki sovpadajo s tematiko vikenda in so znotraj procesa ki ga tukaj na Biotehniški fakulteti izvajamo. Dejansko se je izkazalo, da imajo udeleženci kompetence, ki jih tukaj iščemo in so na drugi strani komercialno zelo atraktivne. In to je jasno sporočilo, ki ga želimo podati.” pravi dr. Aleš Kuhar, glavni mentor Biostartup ekipe kot tudi udeležencev. “Druga stvar ­ vse ekipe so šle čez vse “textbook chapterje” podjetništva. Imeli smo vse “mehiške žajfnice” biznisiranja, kar je super saj so se udeleženci naučili vseh elementov baleta in ritmične gimnastike, ki se ji reče startupiranje.” še dodaja Kuhar.

Prve tri ekipe bodo svoje ideje razvijale ob pomoči Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja, ki jim je kot nagrado podelil inkubiranje in mentoriranje v skupni vrednosti 2000€.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje