Zakaj kreativnost vodi k produktivnosti?

Avtor Matej Mušič — 15.07.2014
Komentiraj!
Kreativnost nekateri vidijo kot moteči element pri delu zaposlenih, saj naj bi motila njihovo produktivnost. Dobrodošla je sicer pri sprejemanju novih idej, nikakor pa pri delu, saj se zdi s produktivnostjo nezdružljiva. Našli smo pet razlogov, zakaj to ne drži.
Zakaj kreativnost vodi k produktivnosti?

Zakaj kreativnost vodi k produktivnosti? (Vir slike: Freeimages.com)

Kreativnost in delo brez omejitev

Ne moremo vedeti, kje se bo pojavila naslednja prava ideja, lahko pa smo prepričani, da se to ne bo zgodilo v okolju s točno določenim načinom dela in razmišljanja. 

Okolje naj omogoča, da se lahko razvija ustvarjalnost in spreminja metodologija ter postopki poslovanja. Zaposlenim naj bo omogočeno, da kadarkoli brez skrbi postavijo vprašanja in naj imajo prostor za razvoj kreativnosti.

Inovativne ideje so gonilo za podjetje v konkurenčnem svetu, saj lahko prinesejo nove proizvode ali postopke.

Kreativnost se lahko spopada z večjimi težavami

Produktivnost je pogosto mišljena kot čim bolj učinkovito opravljanje enih in istih nalog skozi čas. V mnogih podjetjih je to lahko koristno za posel, vendar hkrati preprečuje zaposlenim, da bi se spopadali z večjimi problemi podjetja.

S spodbujanjem kreativnega razmišljanja imajo zaposleni širši pogled in se lahko osredotočijo na  globlje probleme podjetja. S tem dobijo občutek, da s svojim delom pomembno prispevajo k podjetju in so zato bolj motivirani.

S spodbujanjem kreativnosti zaposleni vidijo priložnost, da spremenijo svoj položaj

Občutek, da lahko zaposleni vplivajo na svoje delovno okolje, je močan motivator. Eno od ključnih gonil za spodbujanje kreativnega delovnega okolja je, da zaposleni lahko izrazijo svoje ideje. S tem se bodo zaposleni počutili cenjene, hkrati pa bo vaše podjetje dobilo nove ideje, ki bodo lahko spodbudile vaše poslovanje.

S kreativnostjo zaposleni postanejo čustveno povezani s podjetjem

Za nekatere ljudi, sploh za podjetnike, je strast do dela nekaj samoumevnega, drugi pa za to potrebujejo dodatno motivacijo. Če imajo zaposleni možnost, da lahko razvijajo svoje ideje, bodo postali čustveno povezani s podjetjem, zato bodo tudi z večjo strastjo opravljali svoje obveznosti.

Spodbujanje kreativnosti odpravlja strah pred neuspehom

Ključni faktor pri spodbujanju kreativnega okolja je ta, da posamezniki nimajo strahu pred neuspehom. Če ga imajo, to zavira njihovo kreativnost, pretok idej in produktivnost. Neuspeh naj bo pozitivno sprejet, kar bo opogumljalo ljudi k inovativnem razmišljanju.

Vir: Entrepreneur.com

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice