MP intervju: Jernej Horvat – Honire

Podjetje Honire d. o. o. se ukvarja z razvojem mobilnih storitev na različnih področjih. Njihove marketinške storitve v ospredje postavljajo uporabnika in njegove potrebe. Na podlagi tega lahko podjetja izvajajo mobilne kampanje prilagojene preferencam svojih strank.
MP intervju: Jernej Horvat - Honire

MP intervju: Jernej Horvat – Honire d. o. o.

Kako bi z dvema stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Podjetje Honire d. o. o. se ukvarja z razvojem mobilnih storitev na različnih področjih, in sicer tam, kjer zaznamo priložnosti. Trenutno je to marketing in našo glavno prednost vidim predvsem pri razvoju marketinških storitev, ki v ospredje postavljajo uporabnika in njegove potrebe. Na podlagi tega lahko podjetja izvajajo mobilne kampanje prilagojene preferencam svojih strank.

Kako si prišel do ideje?

Resnično ne maram klasičnega marketinga oz. predvsem oglaševanja, kjer se uporabnikom praktično že vsepovsod vsiljuje neke produkte ali storitve. Od cca. 2000 oglasov, ki smo jim dnevno izpostavljeni, si praktično ne zapomnimo enega. Tak pristop enostavno ne more biti edini pravilen in dolgoročno vzdržen. V mobilnem telefonu smo prepoznali možnost izvajanja marketinških aktivnosti, ki resnično postavijo v ospredje potrebe uporabnika in zato tudi začeli razvijati storitve, ki tak način marketinga in oglaševanja podjetjem omogočijo.

Spletna stran honire.com
Starost 27 let
Dejavnost Razvoj in ponudba mobilnih storitev
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 2

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Energijo črpam predvsem iz uspešnega razvoja in delovanja naših storitev na trgu, motivacijo pa mi daje mobilna panoga, ki je ena najbolj razburljivih in zahtevnih panog v tem trenutku.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Vstop novega podjetja v panogo, ki se šele dobro razvija in je večini prav tako nova, je problematična kombinacija. Ključna težava je bila torej prepričati stranke, da preizkusijo nekaj neznanega z neznanim podjetjem.

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Mislim, da se podjetništva učiš sproti, korak za korakom. Se pa lahko pripraviš na to, kar te čaka, na podlagi izkušenj ostalih podjetnikov in s prebiranjem ustreznega gradiva.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Po eni strani spontano, saj pri mladih letih lahko sprejmeš malo večja tveganja, po drugi strani pa načrtno, saj predstavlja mobilna panoga velike priložnosti za start-up podjetja.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Inovativne mobilne storitve, ki na prvo mesto postavljajo mobilnega uporabnika, in ne zmožnosti mobilnih telefonov, želje IT “geekov” ali podjetij.

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Močno se razlikujejo od podjetja do podjetja, vsekakor pa so višje pri storitvah z večjo dodano vrednostjo in nižje tam, kjer je edini diferenciator cena.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Mnogo bolj bi bil pozoren na upravljanje s stroški podjetja. Danes sem mnogo bolj pozoren na to, kam se investira sleherni evro.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Po moje bo zanimivo, razburljivo in vsekakor za marsikoga presenetljivo.

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

Vsak bi se moral vsaj enkrat v življenju preizkusiti tudi v podjetništvu. Mislim, da te podjetništvo v zelo kratkem času nauči izjemno veliko in ti omogoča, da spoznavaš ter hkrati premikaš lastne meje zmožnega.

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Ne glede na obdobje so načrti enaki. Na danem trgu in v dani panogi biti vsaj med prvimi tremi ponudniki po obsegu poslovanja.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Biti podjetnik pomeni po eni strani velike težave, po drugi pa veliko zadovoljstvo in to ne glede to, na katerem trgu se posluje. To se mi zdi mnogo boljše kot pa sivo povprečje 8-urnega delavnika.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje