Kdaj | 15.12.2009 od 19:00 do 21:30 |
---|---|
Kje | Ekonomska fakulteta v Ljubljani, P-019 |
Kontakt | Egon Ravbar |
Koledar |
![]() |
Vabimo vas na brezplačno izobraževanje o oblikovanju blagovne znamke, poudarek bo predvsem na oblikovanju blagovne znamke v malih podjetjih.
O predavanju
Predaval bo gospod Andrej Pompe, strokovnjak iz poslovne šole BrandBusinessSchool. Med dve in pol uri trajajočim predavanjem se bomo sprehodili skozi najpomembnejša področja, ki so pomembna za oblikovanje blagovne znamke podjetja. Predavatelj bo delil znanje pridobljeno na podlagi
dolgoletnih izkušenj in preučevanj uspešnih blagovnih znamk.
Poudarki bodo na naslednjih točkah:
- Kaj je tržna znamka
- Prepoznavanje temeljne vloge znamke
- Kaj je znamka podjetja in kaj znamka produkta
- Znamka je nadgradnja produkta, torej dodana vrednost
- Znamka je mnogoplastna in večnamenska tržna osebnost
- Komu znamka prinaša koristi in katere so vse te koristi – deležniki
- Vloga znamke v komuniciranju
- Kaj je brending – znamčenje
- Znamka predstavlja vizijo posla
Kaj boste na predavanju izvedeli?
Predavanje bo podalo nedvoumno spoznanje, da je potrebno o podjetniški in produktni znamki razmišljati od samega začetka poslovanja. Gre za esencialno bistvo, ki daje celotnemu poslu ali izdelku oz. storitvi edinstven pečat prepoznavnosti, drugačnosti in vrednosti.
Ali če vse skupaj povemo v obliki metafore: »Posel brez osebnosti in identitete je kot človek brez obraza«. Mladi podjetniki bodo prišli do spoznanja, kaj naj pomeni njihova znamka in kako naj z njo v bodoče ravnajo
S tokratnim izobraževanjem želimo razširiti naš repertoar podjetniških izobraževanj še na področja, ki niso neposredno povezana z ustanovitvijo podjetja, hkrati pa so ciljna publika še vedno mladi podjetniki.
Dogodek in ostale aktivnosti našega Zavoda lahko podprete z nakupom MP majice Sam svoj šef.
O predavatelju
Andrej Pompe je predavatelj na poslovni šoli BrandBusinessSchool in njen predsednik. V svoji dolgoletni karieri je bil kreativni direktor, NB manager in marketinški direktor. Ima preko 25 let profesionalnih delovnih izkušenj na področju upravljanja in strateškega komuniciranja tržnih znamk.
O BrandBusinessSchool
BrandBusinessSchool je prva evropska poslovna šola, katere fokus je tržna znamka in vse dejavnosti, ki se nanjo vežejo – to so praktično vse sfere posla.
V svojem programu ponuja najsodobnejša znanja s področja tržnih znamk, znamčenja in upravljanja z njimi. Vsa znanja je mogoče pridobiti skozi več oblik izobraževanja; 4modulni študij, incompany ukrojena izobraževanja-delavnice, spletne vsebine, svetovanje in coaching, kampusi, seminarji.
V okviru šole predavajo priznani evropski strokovnjaki, ki v sebi združujejo veliko znanja, prakse in afinitete do izobraževanja ter usposabljanja s ciljem čim več izkušenj in dognanj prenesti na slušatelje, ki bodo pridobljeno usposobljenost lahko takoj aktivirali v praksi pri vsakdanjem spopadanju s tržno problematiko.
Sodobno poslovanje se vrti okoli tržne znamke zato NO BRAND – NO BUSINESS ali kot pravimo mi KNOW BRAND – KNOW BUSINESS.