MP šola 2015: Problem, vreden rešitve

Bistvo MP šole je delati, ne govoriti. Na temelju osemletnih izkušenj smo oblikovali serijo delavnic, s katerimi vas korak za korakom vodimo od ideje do poslovnega modela, s katerim lahko uspete na trgu. Vaš uspeh bo neposredno odvisen od kakovosti dela, ki ga boste opravili med delavnicami.
MP šola 2015: Problem, vreden rešitve

Razvij svojo idejo – vključi se v program MP šole in odpri svoje podjetje!

Kdaj 21.01.2015 od 18:00 do 20:00
Kje Tehnološki park Ljubljana
Koledar

Naša naloga je, da vas v desetih tednih popeljemo preko celotnega procesa vitkega inoviranja. Naš cilj je, da se zaljubite v problem, ki ga je vredno rešiti, in da se v procesu sočasno z razvojem izdelkov oziroma storitev posvetite razvoju strank ter trga.

Skozi vašo podjetniško pot vas bodo vodili vodilni strokovnjaki s področja podjetništva v Sloveniji. Dobri retoriki, vrhunski strokovnjaki in podjetniki praktiki, ki so se že dokazali v svojih uspešnih podjetjih.

Izberite posamezno delavnico: od izoblikovanja ideje, analize trga, oblikovanja produkta, do marketinga, računovodstva, financiranja in pravnih vidikov. Na voljo so paketi Začetnik, Napredni in Diplomiranec.

Delavnice MP šole:

1. Problem, vreden rešitve (21. januar 2015)

Idejo, ki jo imamo, je potrebno pogledati z vidika problema, ki naj bi ga reševali. Če ne rešujemo problema, ki ga je vredno rešiti, potem to, kar delamo, na trgu ne bo imelo vrednosti. Prvi korak je definiranje segmenta strank, problema in vrednosti.

Prijavi se >>

2. Definiranje osnovnega produkta (28. januar 2015)

Definiranju osnovnega produkta je potrebno nameniti veliko pozornosti. Iščemo produkt, ki ga bomo razvili čim lažje in ceneje, hkrati pa bo vseboval dovolj lastnosti, da bomo lahko testirali, kako ga naši zgodnji in bodoči kupci sprejemajo.

Prijavi se >>

3. Ujemanje produkta in trga (4. februar 2015)

Po definiranju osnovnega produkta in ugotavljanju, kdo bodo zgodnji kupci, kaj je naša edinstvena ponujena vrednost in katere lastnosti določajo bistvo našega produkta, je čas za izdelavo prototipov in njihovega testiranja neposredno na trgu.

Prijavi se >>

4. Vitki marketing in prodaja (11. februar 2015)

Včasih je veljalo, da smo produkt najprej razvili, o njegovi prodaji pa razmišljali šele po tem, ko je bil narejen do popolnosti. Danes nam vitke metodologije velevajo, da o monetizaciji razmišljamo že v prvih fazah razvoja produkta.

Prijavi se >>

5. Ključni vzvodi podjetniškega uspeha (18. februar 2015)

Po fazah od definiranja problema, izoblikovanja produkta, testiranju hipotez in prvih prodajah je potrebno biti pozoren na kar nekaj ključnih elementov, ki pripomorejo k uspešnosti posla. Te elemente bomo spoznali na posebni delavnici.

Prijavi se >>

6. Vse o spletnem marketingu (25. februar 2015)

Pomemben del prodaje se dandanes odvija prek spleta. Tudi v primeru produktov, ki se jih težko neposredno prodaja prek spleta, spletna stran služi kot ključni predstavitveni kanal, kjer si lahko stranke naš produkt ogledajo in pridobijo nakupne informacije.

Prijavi se >>

7. ABC davkov in računovodstva (4. marec 2015)

Po uspešni definiciji problema, izdelavi MVP, njegovi umestitvi na trg in zasnovanju marketinške strategije, je čas, da se izobrazimo tudi s področja vodenja podjetja. Gre za področje, ki je velikokrat zapostavljeno, kar slej ko prej privede do težav pri poslovanju.

Prijavi se >>

8. Finančno načrtovanje v podjetju (11. marec 2015)

Poleg osnov računovodstva in davkov, je naslednja pomembna kategorija v podjetju finančno načrtovanje. Le to namreč ni tako enostavno, kot se zdi na prvi pogled, saj izdan račun še ne pomeni avtomatsko tudi priliva na poslovni račun, kar zahteva načrtovanje.

Prijavi se >>

Ne čakaj! Vključi se v program MP šole in odpri svoje podjetje!

9. Pravne pasti mladega podjetja (18. marec 2015)

Zaradi pomanjkanja denarnih sredstev si mlada podjetja zelo redko privoščijo pravnika v podjetju, kar pa lahko hitro privede do težav. Pomanjkljivo sestavljene pogodbe, slabo interpretirani pogoji, površno sestavljeni pravilniki – vse to ima lahko hude posledice.

Prijavi se >>

10. Blagovna znamka in industrijska lastnina (25. marec 2015)

Ob ustanovitvi podjetja je zaradi pestrosti vseh postopkov in dovoljenj, ki jih moramo pridobiti, skrb za blagovne znamke in industrijsko lastnino pogosto na zadnjem mestu. Žal lahko tovrstna nepremišljenost privede do katastrofalnih posledic za naš posel.

Prijavi se >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
SIO webinar: Avtorske pravice, znamke in patenti v teoriji in praksi

SIO webinar: Avtorske pravice, znamke in patenti v teoriji in praksi

Intelektualna lastnina predstavlja enega izmed ključnih aspektov poslovanja vsakega podjetja (in podjetnika) ne glede na področje, velikost ali starost. V obdobju digitalizacije in globalizacije je teoretično in praktično poznavanje ter razumevanje avtorskega prava, prava znamk in patentov je tako še posebej potrebno in pomembno za vsakega podjetnika. Preberite več >>

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Vpliv umetne inteligence na družbo je čedalje bolj opazen. Trenutno je največji poudarek na aplikacijah, vendar se vpliv hitro širi tudi na številna druga področja, kot so logistika, marketing, zdravstvo in druga. O teh temah boste lahko več izvedeli na brezplačni konferenci, ki bo potekala 26. septembra. Preberite več >>

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

Na podlagi Javnega razpisa za sofinanciranje neformalnih izobraževanj in usposabljanj zaposlenih (255. JR) so (samo)zaposleni posamezniki, ki se v obdobju od 1.9.2017 do 31.8.2018 udeležijo neformalnih izobraževanj in usposabljanj ter stroške zanje poravnajo iz lastnih sredstev, upravičeni do delnega povračila teh stroškov. Prijavitelj je upravičen do sofinanciranja stroška izobraževanja v višini 70% dejansko nastalega stroška, najvišja vrednost, ki jo lahko za posamezno vlogo ali več vlog skupaj pridobi, pa znaša 813,33 evrov (z upoštevano akontacijo dohodnine – plača jo Sklad). Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Preberite več >>

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Preberite več >>

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Preberite več >>

Ste postavili prenizko ceno?

Ste postavili prenizko ceno?

S tem, kako pomembno je postavljanje cene izdelka oziroma storitve, se sooči sleherni podjetnik. "Veliko posameznikov, ki se prvič srečuje s podjetništvom s ceno namreč pade v past in postavi prenizko," poudarja Uroš Čimžar iz Domovanje.com. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje