MP šola 2015: Problem, vreden rešitve
Razvij svojo idejo – vključi se v program MP šole in odpri svoje podjetje!
Naša naloga je, da vas v desetih tednih popeljemo preko celotnega procesa vitkega inoviranja. Naš cilj je, da se zaljubite v problem, ki ga je vredno rešiti, in da se v procesu sočasno z razvojem izdelkov oziroma storitev posvetite razvoju strank ter trga.
Skozi vašo podjetniško pot vas bodo vodili vodilni strokovnjaki s področja podjetništva v Sloveniji. Dobri retoriki, vrhunski strokovnjaki in podjetniki praktiki, ki so se že dokazali v svojih uspešnih podjetjih.
Izberite posamezno delavnico: od izoblikovanja ideje, analize trga, oblikovanja produkta, do marketinga, računovodstva, financiranja in pravnih vidikov. Na voljo so paketi Začetnik, Napredni in Diplomiranec.
Delavnice MP šole:
1. Problem, vreden rešitve (21. januar 2015)
Idejo, ki jo imamo, je potrebno pogledati z vidika problema, ki naj bi ga reševali. Če ne rešujemo problema, ki ga je vredno rešiti, potem to, kar delamo, na trgu ne bo imelo vrednosti. Prvi korak je definiranje segmenta strank, problema in vrednosti.
Prijavi se >>
2. Definiranje osnovnega produkta (28. januar 2015)
Definiranju osnovnega produkta je potrebno nameniti veliko pozornosti. Iščemo produkt, ki ga bomo razvili čim lažje in ceneje, hkrati pa bo vseboval dovolj lastnosti, da bomo lahko testirali, kako ga naši zgodnji in bodoči kupci sprejemajo.
Prijavi se >>
3. Ujemanje produkta in trga (4. februar 2015)
Po definiranju osnovnega produkta in ugotavljanju, kdo bodo zgodnji kupci, kaj je naša edinstvena ponujena vrednost in katere lastnosti določajo bistvo našega produkta, je čas za izdelavo prototipov in njihovega testiranja neposredno na trgu.
Prijavi se >>
4. Vitki marketing in prodaja (11. februar 2015)
Včasih je veljalo, da smo produkt najprej razvili, o njegovi prodaji pa razmišljali šele po tem, ko je bil narejen do popolnosti. Danes nam vitke metodologije velevajo, da o monetizaciji razmišljamo že v prvih fazah razvoja produkta.
Prijavi se >>
5. Ključni vzvodi podjetniškega uspeha (18. februar 2015)
Po fazah od definiranja problema, izoblikovanja produkta, testiranju hipotez in prvih prodajah je potrebno biti pozoren na kar nekaj ključnih elementov, ki pripomorejo k uspešnosti posla. Te elemente bomo spoznali na posebni delavnici.
Prijavi se >>
6. Vse o spletnem marketingu (25. februar 2015)
Pomemben del prodaje se dandanes odvija prek spleta. Tudi v primeru produktov, ki se jih težko neposredno prodaja prek spleta, spletna stran služi kot ključni predstavitveni kanal, kjer si lahko stranke naš produkt ogledajo in pridobijo nakupne informacije.
Prijavi se >>
7. ABC davkov in računovodstva (4. marec 2015)
Po uspešni definiciji problema, izdelavi MVP, njegovi umestitvi na trg in zasnovanju marketinške strategije, je čas, da se izobrazimo tudi s področja vodenja podjetja. Gre za področje, ki je velikokrat zapostavljeno, kar slej ko prej privede do težav pri poslovanju.
Prijavi se >>
8. Finančno načrtovanje v podjetju (11. marec 2015)
Poleg osnov računovodstva in davkov, je naslednja pomembna kategorija v podjetju finančno načrtovanje. Le to namreč ni tako enostavno, kot se zdi na prvi pogled, saj izdan račun še ne pomeni avtomatsko tudi priliva na poslovni račun, kar zahteva načrtovanje.
Prijavi se >>
Ne čakaj! Vključi se v program MP šole in odpri svoje podjetje!
9. Pravne pasti mladega podjetja (18. marec 2015)
Zaradi pomanjkanja denarnih sredstev si mlada podjetja zelo redko privoščijo pravnika v podjetju, kar pa lahko hitro privede do težav. Pomanjkljivo sestavljene pogodbe, slabo interpretirani pogoji, površno sestavljeni pravilniki – vse to ima lahko hude posledice.
Prijavi se >>
10. Blagovna znamka in industrijska lastnina (25. marec 2015)
Ob ustanovitvi podjetja je zaradi pestrosti vseh postopkov in dovoljenj, ki jih moramo pridobiti, skrb za blagovne znamke in industrijsko lastnino pogosto na zadnjem mestu. Žal lahko tovrstna nepremišljenost privede do katastrofalnih posledic za naš posel.
Prijavi se >>