MP šola: Definiranje osnovnega produkta
MP šola: Definiranje osnovnega produkta
Ko bomo s serijo problemskih intervjujev ugotovili pomen besedne zveze »imeti moram problem, ki ga je vredno rešiti«, in ugotovili, kdo bi lahko bili zgodnji uporabniki naše rešitve, se lahko posvetimo konkretnemu delu na rešitvi.
Na sporedu so tri pomembne faze:
- V prvi fazi iščemo najmanjši nabor lastnosti, ki so potrebne za rešitev problema (iščemo jih s tehniko seciranja rešitev, imenovano »Jobs to be done«).
- V drugi fazi ugotavljamo, kako in koliko bodo kupci pripravljeni plačati (možni cenovni modeli) za naš izdelek.
- V tretji fazi iščemo značilnosti, ki določajo najbolj zgodnje uporabnike.
Ko najdemo problem in rešitev zanj, dobimo produkt. Običajno hkrati zasledujemo več različnih poslovnih modelov. Delavnico bomo zaključili z načrtom intervjujev o rešitvi, s katerimi bomo poiskali / preverili edinstveno ponujeno vrednost.
Zakaj se udeležiti delavnice? V delavnici Definiranje osnovnega produkta bomo spoznali metode in smernice za oblikovanje osnovnega produkta. Skozi tri pomembne faze bomo definirali naš osnovni produkt in njegove prve uporabnike. Brez domače naloge ne bo šlo.
Predavatelj: Lojze Bertoncelj – Soustanovitelj podjetja 30Lean in mentor lean startup inoviranja v večjih podjetjih in samostojnih timih. Pobudnik poslovnega modela brezplačne e-knjige Delaj vitko.
Več informacij: Definiranje osnovnega produkta >>