
MP šola: Ujemanje produkta in trga
Vedno bolj in bolj dodelani prototipi naše rešitve nam postopno razkrijejo tudi stroškovni del našega poslovnega modela: katere ključne vire, aktivnosti in partnerje potrebujemo. Posvetili se bomo oceni velikosti trga, definiranju ključnih kazalnikov poslovanja in prihodnjim korakom razvoja produkta.
Tretjo delavnico bomo zaključili z načrtom testiranja produkta / prototipa na trgu in testiranja preostalih nepreverjenih elementov poslovnega modela. Gre za izredno pomembno fazo za evalvacijo našega produkta.
Ko najdemo problem in rešitev zanj, dobimo produkt. Običajno hkrati zasledujemo več različnih poslovnih modelov. Delavnico bomo zaključili z načrtom intervjujev o rešitvi, s katerimi bomo poiskali / preverili edinstveno ponujeno vrednost.
Zakaj se udeležiti delavnice? Na delavnici Ujemanje produkta in trga bomo ocenili in dopolnili naše začetne hipoteze o produktu in trgu. Glavni poudarek bo na testiranju prototipa, kar je ključni korak pri nadaljnjem razvoju produkta. Na koncu boste prejeli zanimivo domačo nalogo.
Predavatelj: Lojze Bertoncelj – Soustanovitelj podjetja 30Lean in mentor lean startup inoviranja v večjih podjetjih in samostojnih timih. Pobudnik poslovnega modela brezplačne e-knjige Delaj vitko.
Več informacij: Ujemanje produkta in trga >>