
MP šola: Vitki marketing in prodaja
Na trgu vedno nastopamo s celovitim poslovnim modelom, ne le z golim izdelkom ali storitvijo. Slednji opisuje, kako na trgu definiramo, realiziramo in zajamemo vrednost našega produkta oziroma storitve. Poudarek torej ni več toliko na samem produktu ali storitvi, ampak na vrednosti, ki ju le-ta ponuja našim strankam.
Veliko poslovnih modelov vključuje spletno podporo – posebne pristajalne strani. Gleda na konkreten model je potrebno oceniti stroške akvizicije, podati oceno odstotka viralnosti ali oceno odstotka zadržanja kupcev (vseživljenjska vrednost = “retention”).
Zakaj se udeležiti delavnice? V delavnici Vitki marketing in prodaja bomo spoznali »vitkost« marketinških in prodajnih modelov ter aktivnosti, ki jih definiramo z neizvajanjem vsega, kar nam ne prinaša vrednosti v učenju, evrih ali kaki drugi relevantni valuti. Delavnico bomo zaključili z načrtom testov za motor rasti, ki je lahko plačljiv, viralen ali lepljiv.
Predavatelj: Lojze Bertoncelj – Soustanovitelj podjetja 30Lean in mentor lean startup inoviranja v večjih podjetjih in samostojnih timih. Pobudnik poslovnega modela brezplačne e-knjige Delaj vitko.
Več informacij: Vitki marketing in prodaja >>