MP šola: Vse o spletnem marketingu
MP šola: Vse o spletnem marketingu
Vzpostavitev spletne strani, ki je prodajno naravnana, in pridobivanje kvalificiranih kupcev, za katere je veliko verjetnosti, da bodo naš produkt kupili, in spodbujanje le-teh k nakupu, so trije glavni procesi, s katerimi se ukvarjamo pri spletni prodaji.
Privlačen opis produkta je ključen za visoko stopnjo prodaj na spletni strani. Pozabiti ne smemo na vzpodbujanje k nakupu (“call to action”). Poseben proces je tudi pridobivanje kupcev na spletno stran, kar lahko storimo prek različnih kanalov. Od Google in Facebook oglaševanja, optimizacije za iskalnike, do banner oglaševanja in email marketinga. Ta faza odloča o tem ali bo podjetje uspešno ali ne.
Zakaj se udeležiti delavnice? Velika prednost spletnega oglaševanja je merljivost rezultatov in plačilo na učinek (ogled, prodajo, klik…), na katerega lahko v veliki meri vplivamo tudi sami. Poznavanje pravih načinov in trikov za vzpostavitev ustrezno prodajno naravnanega spletnega mesta in pridobivanje čim bolj targetiranih kupcev vam že zelo hitro prinese neposredne prihranke pri oglaševalskih proračunih.
Predavateljica: Barbara Zadek – Strokovnjakinja za spletnih marketing. Odlična v povezovanju spletnega in off-line marketinga, kar s pridom uporablja pri svojem delu. Izkušena tudi pri Google in Facebook oglaševanju.
Več informacij in prijava: Vse o spletnem marketingu >>