
Seminar Prodajna pogajanja in doseganje izjemne prodajne motivacije bo vodil Gavin Ingham (vir slike: http://www.flickr.com/)
Kdaj | 19.10.2010 od 2:00 do 2:00 |
---|---|
Kje | dvorani SMELT (Dunajska 160, Ljubljana) |
Kontakt | info@panta-rei.si |
Koledar |
![]() |
- Ali kupci pritiskajo na vaše cene in marže?
- Izgubljate preveč prodaj, ki bi jih morali uspešno zaključiti?
Prenesite v prakso učinkovite, vendar subtilne pogajalske tehnike in strategije, ki jih uporabljajo najbolj uspešni svetovni prodajni pogajalci.
- Bi radi več prodajne zagnanosti in energije, ki bo vaše rezultate ponesla na višjo raven?
Pridobite zvrhano mero motivacije za doseganje boljših prodajnih rezultatov.
Gavin Ingham ni rojen prodajnik. Na začetku svoje prodajne kariere je dobil 18 zaporednih NE-jev. 19 prodajno priložnost pa je končno izkoristil in pridobil svoj prvi posel. Od takrat naprej je njegova kariera v stalnem vzponu in danes je znan kot vodilni angleški ekspert na področju prodajne psihologije in uspešnosti. Razlog pa je v tem, da svojim strankam prinaša velika povečanja prodaje.
Preko svojih knjig, DVDjev, avdio programov in svojega bloga dosega mnogo prodajnikov po celem svetu in jim pomaga povečati prodajno učinkovitost, predreti prodajne ovire in ustvariti dinamično prodajno osebnost.
Njegove stranke so poleg malih in srednje velikih podjetij tudi vodilna svetovna podjetja kot npr. IBM, Lloyds TSB, Manpower, AT&T, Siemens, Vodafone in Microsoft.
Več informacij in prijavo na dogodek lahko opravite na spletni strani Panta Rei.
Program seminarja:
1. Del: Postanite mojstri prodajnih pogajanj
- Kako prenesti v prakso učinkovite, vendar subtilne pogajalske tehnike in strategije, ki jih uporabljajo najbolj uspešni svetovni prodajni pogajalci?
- Kako doseči boljše cene in pogoje ter več uspešno zaključenih prodaj?
- Kako se odzvati na ključne pogajalske strategije kupcev, kot sta na primer »obljuba o nakupih v prihodnosti« in »nizozemska dražba«?
- Povečajte svoj osebni vpliv in moč prepričevanja.
- Zmanjšajte obsesijo kupcev glede cene in jo zamenjajte z interesom in željo.
- Kako omehčati in pridobiti stranke, ki imajo zacementiran odnos s svojimi obstoječimi dobavitelji?
- Pogajanja o ceni – ključne strategije, ki vam bodo pomagale doseči ceno, ki si jo želite.
- Razumite in uporabite ključne otvoritvene pogajalske strategije, določite svoj manevrski prostor in najnižjo točko do katere ste pripravljeni iti.
- Kako se uspešno pogajati, obdržati dobre pogoje in cene ter pridobiti najbolj dobičkonosne stranke na trgu – tudi če so vaši konkurenti cenejši.
Na podlagi tega boste pripravili enostaven, vendar učinkovit pogajalski plan, ki ga lahko prilagodite katerikoli prodajni situaciji.
2. Del: Doseganje izjemne prodajne motivacije
- Izbrišite svoja omejujoča prepričanja.
- Soočite se z dnevnimi izzivi in se v njih zagrizite z več samozavesti, odločenosti in energije.
- Odkrijte in izkoristite svoje skrite potenciale.
- Fokusirajte se na rezultate in ne na aktivnosti.
- Uničite izgovore in opravičevanje in se katapultirajte med najboljše prodajalce.
- Ustvarite ljubezen do prodaje, napolnite prodajo z emocijami, zabavo in proaktivnostjo.
- Odpravite strah pred zavrnitvijo ter strah pred neuspehom in sprostite svoj notranji potencial.