Za inovativni, trajnostni in odgovorni turizem na območju Mestne občine Koper z delavnicami in nagradnim natečajem

Mesta občina Koper in Zavod za mladino, kulturo in turizem Koper v sodelovanju z Inkubatorjem Sežana v okviru izobraževanja za turistične ponudnike Inova Tour Koper Capodistria išče sveže ideje v turizmu. Niz šestih izobraževanj, ki se začenjajo 25. septembra, turističnim ponudnikom z inovativnimi idejami prinaša priložnost za razvoj idej s podporo strokovnjakov, ki s svojimi bogatimi izkušnjami in znanjem udeležence znajo usmeriti k razvoju idej do izvedbe.

Kdaj 10.09.2023 od 0:00 do 25.09.2023 0:00
Koledar

Za spodbudo je za udeležence razpisan tudi Natečaj za najboljše nove idejne rešitve turistične ponudbe z nagradnim skladom v višini 3.000 evrov.  Čas za prijavo se izteka; prijave so mogoče le še do 10. septembra.

Delavnice bodo usmerjene k spoznavanju inovativnih trendov v turizmu, oblikovanju jasnih ciljnih publik, digitalnemu marketingu ter implementaciji trajnostnih in odgovornih pristopov v turizmu. Podžupanja Mestne občine Koper Mateja Hrvatin Kozlovič je prepričana, da je natečaj odlična priložnost za odkrivanje skritih potencialov turistične ponudbe na območju Mestne občine Koper: »Hkrati je spodbuda za vse posameznike, ki že delujejo na področju turizma ter za vse, ki si želijo razvijati svojo poslovno pot v turizmu. V Mestni občini Koper imamo vse elemente, ki omogočajo ustvarjanje edinstvene in bogate turistične izkušnje – od narave, morja, kulturne dediščine, gastronomije – sveži pogledi nanje pa jih lahko popeljejo na višjo raven v smeri trajnostnega in inovativnega razvoja.«

Vršilec dolžnosti direktorja Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper Marko Ferluga dodaja: »Naloga našega Zavoda je med drugim, da spodbuja sodelovanje ter povezovanje različnih akterjev in deležnikov na destinaciji, zato tudi s tovrstnimi izobraževanji skrbimo za mreženje ponudnikov in razvoj kakovostnih turističnih produktov ter posledično za dvig kakovosti turistične ponudbe na destinaciji.«

Program bo vključeval šest intenzivnih delavnic, ki jih bo v koprski poslovni enoti izvedel Inkubator Sežana. Ob tem direktor Inkubatorja Sežana Dorijan Maršič dodaja: »Koncept sodelovanja z več strokovnjaki, ki udeležence v malih skupinah usmerjajo k želenemu cilju izkazal kot izjemno učinkovit, tako pri snovanju novih poslovnih idej (npr. podjetniška šola) kot pri njihovem nadgrajevanju za vstop na tuje trge npr. scale-up akademija). Ob tem je ključna inovativnost: tako v smislu razvoja nečesa drugačnega, izstopajočega, z jasnim nagovarjanjem odgovorne in okoljsko ozaveščene ciljne publike, ki ceni lokalnost in kulturno dediščino območja kot v smislu upoštevanja odgovornega razvoja turizma, upoštevajoč trajnostni in podnebni vidik.«     

Natečaj za najboljše nove idejne rešitve turistične ponudbe z nagradnim skladom v višini 3.000 evrov je spodbuda za realizacijo novo razvitega turističnega produkta. Prav zato bodo trije izbrani ponudniki poleg denarne nagrade prejeli še možnost nadaljnjega brezplačnega poslovnega svetovanja z mentorji, ki bodo najboljše ideje pomagali pripeljati do uresničitve ter brezplačnim oglaševanjem po kanalih Visit Koper. Nagrajenci in drugi udeleženci bodo predstavljeni na zaključni prireditvi, ki bo dodatna priložnost za promocijo.

Izobraževanja za turistične ponudnike Inova Tour Koper Capodistria je brezplačno, prijave so mogoče do 10. septembra oz. do zasedbe prostih mest, ki so omejena na 15 udeležencev.

Več podrobnosti o predavateljih in programu ter prijavnico najdete TUKAJ. Prav tako smo za vas pripravili nabor fotografij, ki jih najdete TUKAJ. Objava fotografij je dovoljena ob navedbi avtorja in pripisa Visit Koper (primer: Ime Priimek, Visit Koper).

Za več informacij:

Inkubator Sežana, e-naslov: info@inkubator.si

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pot do uspešnega startupa: minimalno sprejemljiv produkt

Pot do uspešnega startupa: minimalno sprejemljiv produkt

Koncept minimalno sprejemljivega produkta (ang. Minimum Viable Product), znan tudi po kraticah MSP (ang. MVP), se je v svetu tehnoloških startupov pričel uveljavljati kmalu po tem, ko sta ga v ospredje postavila Steve Blank in Eric Ries. Več >

Video: Manoush Zomorodi: Kako lahko dolgčas vodi k najboljšim idejam

Video: Manoush Zomorodi: Kako lahko dolgčas vodi k najboljšim idejam

Se vam včasih najbolj ustvarjalne ideje porodijo med zlaganjem perila, pomivanjem posode ali lenarjenjem? Zakaj se to dogaja ter kakšna je povezava med dolgčasom in ustvarjalnostjo? Več >

Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo

Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo

Intenzivno medijsko poročanje o vsakem strmoglavljenem letalu ljudem vzbuja strah pred letenjem. Po drugi strani se ne bojijo vožnje z avtomobilom, čeprav statistike pravijo, da je slednja glede na prevožene kilometre veliko nevarnejša, kot vožnja z letalom. Toda kaj ima to s krajo ideje? Več >

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

Zbiranje sredstev je izjemno naporno in dolgotrajno početje – zahtevni sestanki s potencialnimi vlagatelji podnevi, mučno ukvarjanje s številkami ponoči. Čeprav vas lahko proces izčrpa, se ne smete predati. Mladim podjetnikom v iskanju investitorjev ponujamo nekaj nasvetov. Več >

Vstop v podjetništvo: 10 podjetniških napak

Vstop v podjetništvo: 10 podjetniških napak

Za vas smo izpostavili 10 zelo pogostih napak, ki se pripetijo podjetnikom pri ustanavljanju in vodenju podjetja. Članek predstavlja vodilo podjetnikom pri vstopu v svet podjetništva. Ne pozabite - na napakah se učimo! Več >

Vitko podjetništvo je primerno tako za profitno naravnana kot socialna podjetja

Vitko podjetništvo je primerno tako za profitno naravnana kot socialna podjetja

Veliko mladih podjetnikov porabi veliko časa in energije, da bi svojim strankam predstavili popoln izdelek – ko pa ga dejansko lansirajo, ugotovijo, da ga nihče ni pripravljen kupiti. Pravo nasprotje taki situaciji predstavlja metoda vitkega podjetništva katerega metodologije so uporabne za vse vrste podjetij: od profitno naravnanih, do socialnih in invalidskih podjetij. Več >

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Podjetja, ki svojim naročnikom vsak mesec pošljejo škatlo s svojimi izdelki, uspešno izkoriščajo umetno inteligenco in individualizacijo ter spodbujajo trgovski sektor, ki v zadnjih letih stagnira. Naročniški prodajni model se tako lahko pohvali z več kot 1000-odstotno rastjo. Več >

Zaščita podjetniške ideje

Zaščita podjetniške ideje

Ste se domislili inovativne ideje za vaš bodoči startup? Razmišljate o novih kreativnih izdelkih in storitvah? Preden z idejo pohitite na Kickstarter ali pa o njej poveste prijateljem ob kavi, preberite spodnji članek. Več >

User persona: vživite se v svojega kupca

User persona: vživite se v svojega kupca

Bistvo vsakega uspešnega posla je poznavanje strank. To velja ne glede na to, ali gre za startup, freelancerja ali večje podjetje, za stranke doma ali v tujini. Dandanes enostavno moramo natančno poznati svoje stranke. User persona je tipični kupec oziroma uporabnik naše storitve. Več >

Kako doseči ujemanje produkta s trgom?

Kako doseči ujemanje produkta s trgom?

Mladi podjetniki se na svoji podjetniški poti zelo hitro srečajo s pojmom ujemanja produkta s trgom, ki ga je menda prvi uporabil Marc Andreessen iz podjetja Andreessen Horowitz. Vas zanima, kaj ta pojem sploh pomeni, kako ga izmeriti in kako lahko izboljša vaše poslovanje? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki