10 marketinških knjig, ki jih lahko podarite za praznično darilo

Marketinški svet se nenehno spreminja, zato je učenje nujno. Pomagamo si lahko tudi s knjigami, ki bodo prijetna družba ob mrzlih večerih. Predstavljamo 10 knjig, ki jih lahko podarite za darilo, z njimi pa boste obdarovanca obogatili za nove marketinške trende, strategije in tehnike.
10 marketinških knjig, ki jih lahko podarite za praznično darilo

Katero knjigo boste izbrali (Vir slike: Amazon)?

Knjiga The Brand Mapping Strategy: Design, Build and Accelerate Your Brand je nastala pod prsti Karen Leland. Prepričana je, da vse znanje ne moremo pridobiti zgolj v eni šoli, kar zagotovo drži tudi na področju marketinga. Ni dovolj, da preberemo zgolj eno knjigo o eni temi, temveč čim več, da spoznamo »svojo« resnico.

Knjiga je razdeljena na tri dele in zajema proces brandiranja, osebne blagovne znamke in del o blagovni znamki ter vodenju podjetja.

Hacking Marketing: Agile Practices to Make Marketing Smarter, Faster and More Innovative je napisal Scott Brinker. Gre za nov vodič za marketinške menedžerje in lastnike malih podjetij, ki imajo v rokah marketinške aktivnosti.

Knjiga sloni na predpostavki, da se je marketing v današnjem svetu združil s svetom tehnologije. To pomeni, da morajo biti marketinške kampanje kar se da agilne in prilagodljive glede na uporabniške želje.

Hacking Marketing je sestavljena iz petih delov. Rezultat branja bo lažje razumevanje novega poglavja marketinga, ki ga soustvarja s tehnologijo. Brinker ponuja tudi orodja za organiziranje kampanj in projektov.

Knjiga Invisible Influence Jonaha Bergerja je nujno branje za vse tiste, ki si želijo vplivati na druge, delati pametne odločitve ali samo razumeti, kaj ljudi vodi do določenih dejanj. Berger je svoje delo v zadnjih 15 letih posvetil raziskovanju vplivu.

Z bralcem deli strategije, kako motivirati ostale in izpostavi, zakaj morajo novi produkti drugačni. A ne preveč drugačni, kako delati boljše odločitve od ostalih in podobno, dodaja.

Knjigo Experientiral Marketing sta napisala Kerry Smith in Dan Hanover. Ko je uporabnik prevzel vajeti nakupne izkušnje na spletu, je star način, ki so mnogi trgovci oboževalci, šel v pozabo. Avtorja predstavljata sodobne načine povezovanja z uporabniki ter predstavljata načine za izgradnjo odnosov in lojalnosti.

Knjiga vas po dolžini morda ne bo prepričala, še zlasti če upoštevamo število strategij, ki jih predstavlja. Boste pa spoznali psihologijo povezovanja, šli skozi sedem korakov razvoja strategije, uporabniške izkušnje, merjenja napredka in preoblikovanja izkušnje v blagovno znamko.

Knjiga The Art of Digital Marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted and Measurable Online Campaigns je marketinška knjiga, ki bi jo morali prebrali vsi lastniki malih podjetij in marketingarji.

Vse, česar ste si vedno želeli vedeti o marketingu ali pa bi morali vedeti, boste spoznali v tej knjigi. Ian Dodson, avtor knjige, je sicer soustanovitelj in prvi mož Digital Marketing Institute.

Visual Content Marketing: Leveraging Infographics, Video and Interactive Media to Attract and Engage Customers je napisal Stephen Gamble. Gamble je knjigo zastavil v treh delih, prvi razlaga vizualni marketing, drugi je bolj namenjen agencijam, tretji pa bralcu pomaga pri iskanju pravih oblik infografik.

Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade je nastala na podlagi več desetletnih izkušenj Roberta Cialdinija. Knjiga se osredotoča na ključni moment, preden sporočilo doseže naslovnika.

Knjiga Giftology govori o najstarejšem triku: podarjanje daril deluje. John Ruhlin je uspešen avtor, ki je izredno inovativen. Giftology pa je polna idej za podarjanje daril, kot tudi strategij in nasvetov, kako postati pri tem pravi mojster. Morda boste tudi sami našli ustreznega.

Brand Identity BreakThrough izpostavlja nov svet marketinga. Tisti svet, kjer so blagovne znamke in njihov razvoj najpomembnejše. Če vaša blagovna znamka nima zgodbe, s katero bi se vaši uporabniki lahko povezali, boste ostali praznih rok.

Knjiga je primerna tako za marketinške guruje kot tudi za tiste, ki v svet marketinga komaj vstopajo. Pospremila vas bo skozi celoten proces: od razumevanja, zakaj je zgodba tako pomembna, pa vse od oblikovanja zgodbe.

Če se želite manj ukvarjati z marketingom, obenem pa zaslužiti več, potem je knjiga Joa DeRose nujno branje. V Customer Mindset: Thinking Like Your Customer To Create Remarkable Results boste našli 80/20 pravilo. 80 odstotkov vseh marketinških izzivov boste premagali z osredotočanjem na uporabnika.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Kako se soočiti z novo konkurenco?

Kako se soočiti z novo konkurenco?

Prihod nove konkurence prestraši marsikaterega podjetnika. Mnogi pomislijo na znižanje prodaje, manj prihodkov ali celo na propad podjetja. A panika zagotovo ne bo rešila vašega problema. Kako se odzvati na novo nastalo konkurenco si preberite v nadaljevanju. Preberite več >>

Oznake: ,