10 tipov fotografij, ki jih lahko uporabite na družabnih omrežjih

V prejšnjem prispevku smo vam ponudili nekaj nasvetov za objavljanje fotografij na družabnih omrežjih. Zdaj pa se bomo osredotočili na dejanske tipe fotografij, ki vam bodo pomagali, da bodo vaši profili na družabnih omrežjih vedno sveži in zanimivi za vaše sledilce.
10 tipov fotografij, ki jih lahko uporabite na družabnih omrežjih

Na družbenih omrežjih lahko objavljate različne tipe fotografij. (Vir slike: Pixabay)

Preberite prispevek Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežji.

Citati

Citati na fotografijah so odličen način za poudarjanje določenih sporočil, saj je besedilo večje kot v besedilnih objavah, citati pa so kratki in jih lahko vaši sledilci hitro preberejo.

Vir slike: Buffer.

Popusti

Instagram je hitro postal prostor za prodajo izdelkov in obveščanje sledilcev o zadnjih novostih. S preprostim ozadjem in kančkom kreativnosti lahko hitro ustvarite fotografije, ki bodo vsebovale informacije o znižanjih.

Če želite ugotoviti, na katerem družabnem omrežju vam kaže najbolje, ponudite svojim sledilcem unikatno kodo na vsakem omrežju posebej in nato sledite številu naročil s posamezno kodo.

Vir slike: Buffer.

Pričevanja zadovoljnih strank

Pričevanja zadovoljnih strank predstavljajo odlično vsebino, zato jih ne objavljajte le v ozadju svoje spletne strani. Z njihovo objavo na družabnih omrežjih boste svojim sledilcem pokazali, da svojim strankam ponujate odlično podporo, da so vaši izdelki kvalitetni in da so vaše stranke zadovoljne z vami.

Vir slike: Buffer.

Vprašanja

Če organizirate klepet na Twitterju, si pogosto želite, da bi bile vaše objave lahko daljše od 140 znakov. Pri tem vam lahko pomagajo fotografije: na lično ozadje zapišite vprašanje, številko vprašanja in oznako (angl. hashtag) pogovora ter fotografijo objavite. Tako bo vaš pogovor bolj strukturiran.

Vir slike: Buffer.

Napovedniki (angl. trailers) in dražilniki (angl. teasers)

Kampanje na družabnih omrežjih, v katerih podjetja počasi predstavljajo nove izdelke ali napovedujejo njihovo predstavitev, so lahko izjemno uspešne pri spodbujanju navdušenja nad novostjo, ki jo pripravljate. Z objavo dvoumnega namiga in pazljivo obrezane fotografije boste spodbudili zanimanje svojih sledilcev.

Vir slike: Buffer.

Naslovi

Na Pinterestu je zelo pogosto, da uporabniki v fotografijo vključijo naslov objave, da bralci vedo, na kaj se ta nanaša.

Če želite ohraniti fotografijo, hkrati pa zapisati naslov objave, čez del fotografije postavite črn pravokotnik, v katerega zapišite besedilo.

Vir slike: Buffer.

Nagradne igre

Z nagradnimi igrami boste zagotovo povečali število sledilcev na družabnih omrežjih. Pri tem je pomembno, da jasno zapišete, kako lahko uporabniki sodelujejo v nagradni igri – vse informacije lahko zapišete na fotografijo.

Vir slike: Buffer.

Simboli

Včasih z besedami ne morete povedati vsega in namesto tega uporabite čustvene simbole (angl. emoji). Dodajte nalepko na fotografijo – morda je potrebovala prav to.

Vir slike: Buffer.

Vodni znak

Na fotografije, ki jih objavljate na družabnih omrežjih, dodajte vodni znak s svojim logotipom. Tako boste preprečili, da bi si kdo drug lastil vaše objave.

Vir slike: Buffer.

Seznami

Spletna kultura je v zadnjem času navdušena nad različnimi seznami. Svojim sledilcem lahko z objavo kratkega seznama na fotografiji ponudite hiter vpogled v vsebino prispevka.

Vir slike: Buffer.

Vir: Buffer

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje