13 napak, ki zmanjšujejo konverzijo spletne strani

Postavili smo spletno trgovino, napisali vsa besedila, dodali vrhunske fotografije, pridno jo tržimo na različnih kanalih in sedaj nestrpno čakamo na prodajo. Toda zgodi se zelo malo ali praktično nič. Zakaj ni konverzij oz. zakaj nihče ne kupi naših izdelkov?
13 napak, ki zmanjšujejo konverzijo spletne strani

Zakaj ni konverzij oz. zakaj nihče ne kupi naših izdelkov? (Vir slike: Pixabay.com)

Na to lahko vpliva cel kup dejavnikov, ki so izven dosega spletnega marketinga, toda zelo pogosto so zato krivi ubijalci na spletni strani, ki obiskovalce odganjajo s strani.

Kateri so 13 tipični dejavniki, ki ubijajo konverzijo?

Slaba postavitev strani in tipografija – če spletna stran vsebuje neberljiva besedila, zamegljene slike, razdrobljene in neorganizirane informacije po podstraneh, ni presenečenje, da obiskovalec ne bo opravil nakupa, saj bo zanj uporabniška izkušnja boljša, če stran preprosto zapusti;

Besedilo brez oblikovanja in belega prostora (ang. white space) – strnjeno besedilo, ki bralcu ne pusti dihati, brez odstavkov, ki bi olajšalo branje ter različne oblike pisav, ki samo begajo;

Počasno nalaganje strani – nihče nima rad čakanja in zdaj, ko po spletu veliko brskamo prek mobilnih naprav, smo še bolj netolerantni do počasnosti; če se stran ne bo naložila v nekaj sekundah, jo bomo preprosto zapustili;

Preveč vsebine above the fold – včasih je veljajo, da moramo postaviti ključne informacije v vidno polje ekrana (ang. above the fold), toda z vso pogostejšo uporabo pametnih telefonov smo se scrollanja navadili, zato ni potrebe, da umeščamo vsa besedila in slike na vrh strani;

Neprepričljive izjave strank – izjave so vsekakor zelo priporočljive, saj povečujejo zaupanje v produkt/storitev, toda takšne, ki jim verjamemo; “super ste”, “odličen produkt” sta primera izjav, ki se jima je bolje izogniti, saj delujeta neresnični;,

Ni izjav o zadovoljstvu strank (ali drugih oblik social proofa) – za obiskovalce je dejstvo, da je z izdelkom ali storitvijo zadovoljnih že cela kopica drugih, znak, da bodo po vsej verjetnosti zadovoljni tudi sami;

Gumb “Izprazni košarico” – poziv k akciji, ki dejansko spodbuja aktivnost, ki je nasprotna našemu cilju; če obiskovalec ne bo želel opraviti nakupa, bo stran zapustil, nočemo pa ga k temu spodbujati;

Nejasna konkurenčna prednost – na spletni strani moramo jasno opredeliti, zakaj je dobro kupiti na naši strani; potencialni kupec mora hitro zaznati korist in dodano vrednost, saj se lahko zgodi, da bomo v očeh kupca padli v isti koš kot naša konkurenca;

Nejasna varnost nakupa – če bo obiskovalec zaznal, da pri vas ni varno kupovati ali pa ne bo našel informacij, da je varno, bo rezultat enak: odšel bo drugam; izpostavite stroške dostave, dodajte značke za varnost nakupa in se na daleč izognite majhnemu zavajajočemu tisku;

Skriti kontaktni podatki – če želite konverzije, potem izpostavite telefonsko številko, kontaktni e-mail naslov, kontaktni obrazec, live chat in druge možnosti, da vas obiskovalci lahko dosežejo in postavijo vprašanja;

Vizualne motnje – včasih uporabniki težko najdejo gumb za nakup, ker ga pri tem zmotijo drugi elementi na strani, ki jih oddaljijo od vašega cilja;

Preveč vsebine v stranskem stolpcu – zadnje objave na blogu, poziv k prenosu e-vodiča, dodatni produkti, ki jih izpostavimo na desni ali levi strani so lahko velika motnja pri nakupu izdelka;

Ni 404 strani – včasih zaidemo na napačne naslove strani; neuporaba ustrezne strani, ki obiskovalca vrne nazaj na vstopno stran ali podstran kategorije izdelkov bo izboljšala uporabniško izkušnjo in zmanjšala možnost, da bo obiskovalec stran zapustil.

Izmerite sedanjo stopnjo konverzije, odstranite navedene ubijalce s spletne strani, počakajte en mesec ter ponovno izmerite. Stopnja se bo zagotovo izboljšala, toda nikar se ne ustavljajte. Optimizacija spletne strani za konverzije je nikoli končan proces, saj je vedno lahko še boljši.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani?
Datum01. 04. 2016 od 15:00 do 17:30
Kraj: MP coworking, Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: ,