25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov.
Blaž Kos interaktivno

Vaše objave naj bodo interaktivne. (Vir slike: Pixabay)

V prejšnjem prispevku smo predstavili vprašanja, na katera morate odgovoriti, še preden oblikujete pristajalno stran. Poleg tega pa smo našteli prvih 7 nasvetov za oblikovanje učinkovitih pristajalnih strani.

Kako narediti pristajalno stran, na kateri bodo obiskovalci dosegli vaš cilj?

Prilagojenost mobilnim napravam

Uporabniki smo že prav nestrpni, če stran ni prilagojena pametnim telefonom in tablicam, zato je to pravzaprav obvezno, ne le priporočljivo.

Vse se vrti okoli uporabnika

Ne govorite preveč o sebi, saj to uporabnikov ne zanima. Pokažite, kaj lahko storite zanje, da boste rešili njihov problem.

Uporabite video

To še posebej velja za kompleksnejše izdelke, ki z videom postanejo dostopnejši in hkrati zabavni.

Blog marketing

Imejte super ponudbo

Najboljši način za pridobitev potencialnega kupca je izjemna ponudba, ki se ji ne more upreti, ker je preveč vabljiva in obljublja rešitev njegove težave.

V nekaj trenutkih ugotovimo, za kaj gre

Koristi za obiskovalca morajo biti prepoznavne v največ 8 sekundah. Izpostavite jih v naslovu in podnaslovu, pri čemer uporabite večjo tipografijo.

Relevantne kakovostne slike

Pristajalno stran naredijo prijetno za oči in poskrbijo za boljšo uporabniško izkušnjo.

Besedilo, povezano z oglasom

Na dobrih pristajalnih straneh uporabljamo iste besede kot v oglasu, ki je uporabnika pripeljal na stran. Povezanost mora biti očitna: če v oglasu prodajate šotore za kampiranje, ne pošiljajte uporabnika na stran s spalnimi vrečami ali vstopno stran.

V kontaktnem obrazcu vprašajte le tisto, kar res potrebujete

Več kot bo polj v obrazcu, manj uporabnikov ga bo izpolnilo. Velja načelo, da v obrazcih za pridobivanje kontakotv ne vprašamo po več kot 7 informacijah.

A/B testiranje

Ko ustvarimo pristajalno stran, ne moremo vedeti, kaj bo delovalo in kaj ne. Nenehna A/B testiranja posameznih elementov omogočajo, da povečujemo stopnjo konverzije.

Izkoristite barve

Barve vplivajo na človeka, kar velja tudi na pristajalnih straneh. Poskrbite za kontrastne barve gumbov s pozivi k akcijam.

Pristajalna stran, barve

Izbira barv je izjemno pomembna. (Vir slike: Pixabay)

Gumbi za deljenje na družabnih omrežjih

Če imate zares dobro ponudbo, jo bodo uporabniki delili naprej. Gumbe še posebej izpostavite na zahvalni strani.

Izjave zadovoljnih strank

Izjave zadovoljnih strank so eno izmed najučinkovitejših tržnih orožij in delujejo tudi na pristajalnih straneh.

Preverite, kako smo pristajalno stran naredili za delavnico Blog marketing >>

Zahvalna stran

Ko uporabnik odda svoje podatke prek obrazca, mu na zahvalni strani ponudite nadaljnje informacije, ga usmerite na družabna omrežja ali blog.

Dokazi kakovosti

Logotipi znanih podjetij, s katerimi ste sodelovali, priznanja, nagrade, certifikati in članstva gradijo zaupanje v uporabnikih.

Hitrost nalaganja strani

Hitrost močno vpliva na t. i. bounce rate, zato poskrbite za majhne velikosti slik, uporabite orodja za predpomnilnik in hitre strežnike.

Uporabniki smo »divje živali«

Uporabniki prispemo na pristajalno stran in takoj želimo dobiti, po kar smo prišli. Naslov in podnaslov, alineje, različne velikosti pisave in barvni kontrasti so ključ do uspeha.

Spremljanje konverzij

Učinkovitost pristajalnih strani se da natančno izmeriti, kar izkoristite, kolikor se da. Tako boste vedno vedeli, kaj vam povrne investicijo in kaj ne.

Nova kampanja, nova pristajalna stran

Ko boste pripravljali novo kampanjo, ne pozabite ustvariti nove pristajalne strani, ki upošteva vsa navedena navodila.

Kontrolni seznam za učinkovito pristajalno stran je dolg, toda ob upoštevanju vseh 25 nasvetov bo vsaka vaša pristajalna stran prava vaba za potencialne kupce.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Preberite še 25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje