25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov.
Blaž Kos interaktivno

Vaše objave naj bodo interaktivne. (Vir slike: Pixabay)

V prejšnjem prispevku smo predstavili vprašanja, na katera morate odgovoriti, še preden oblikujete pristajalno stran. Poleg tega pa smo našteli prvih 7 nasvetov za oblikovanje učinkovitih pristajalnih strani.

Kako narediti pristajalno stran, na kateri bodo obiskovalci dosegli vaš cilj?

Prilagojenost mobilnim napravam

Uporabniki smo že prav nestrpni, če stran ni prilagojena pametnim telefonom in tablicam, zato je to pravzaprav obvezno, ne le priporočljivo.

Vse se vrti okoli uporabnika

Ne govorite preveč o sebi, saj to uporabnikov ne zanima. Pokažite, kaj lahko storite zanje, da boste rešili njihov problem.

Uporabite video

To še posebej velja za kompleksnejše izdelke, ki z videom postanejo dostopnejši in hkrati zabavni.

Blog marketing

Imejte super ponudbo

Najboljši način za pridobitev potencialnega kupca je izjemna ponudba, ki se ji ne more upreti, ker je preveč vabljiva in obljublja rešitev njegove težave.

V nekaj trenutkih ugotovimo, za kaj gre

Koristi za obiskovalca morajo biti prepoznavne v največ 8 sekundah. Izpostavite jih v naslovu in podnaslovu, pri čemer uporabite večjo tipografijo.

Relevantne kakovostne slike

Pristajalno stran naredijo prijetno za oči in poskrbijo za boljšo uporabniško izkušnjo.

Besedilo, povezano z oglasom

Na dobrih pristajalnih straneh uporabljamo iste besede kot v oglasu, ki je uporabnika pripeljal na stran. Povezanost mora biti očitna: če v oglasu prodajate šotore za kampiranje, ne pošiljajte uporabnika na stran s spalnimi vrečami ali vstopno stran.

V kontaktnem obrazcu vprašajte le tisto, kar res potrebujete

Več kot bo polj v obrazcu, manj uporabnikov ga bo izpolnilo. Velja načelo, da v obrazcih za pridobivanje kontakotv ne vprašamo po več kot 7 informacijah.

A/B testiranje

Ko ustvarimo pristajalno stran, ne moremo vedeti, kaj bo delovalo in kaj ne. Nenehna A/B testiranja posameznih elementov omogočajo, da povečujemo stopnjo konverzije.

Izkoristite barve

Barve vplivajo na človeka, kar velja tudi na pristajalnih straneh. Poskrbite za kontrastne barve gumbov s pozivi k akcijam.

Pristajalna stran, barve

Izbira barv je izjemno pomembna. (Vir slike: Pixabay)

Gumbi za deljenje na družabnih omrežjih

Če imate zares dobro ponudbo, jo bodo uporabniki delili naprej. Gumbe še posebej izpostavite na zahvalni strani.

Izjave zadovoljnih strank

Izjave zadovoljnih strank so eno izmed najučinkovitejših tržnih orožij in delujejo tudi na pristajalnih straneh.

Preverite, kako smo pristajalno stran naredili za delavnico Blog marketing >>

Zahvalna stran

Ko uporabnik odda svoje podatke prek obrazca, mu na zahvalni strani ponudite nadaljnje informacije, ga usmerite na družabna omrežja ali blog.

Dokazi kakovosti

Logotipi znanih podjetij, s katerimi ste sodelovali, priznanja, nagrade, certifikati in članstva gradijo zaupanje v uporabnikih.

Hitrost nalaganja strani

Hitrost močno vpliva na t. i. bounce rate, zato poskrbite za majhne velikosti slik, uporabite orodja za predpomnilnik in hitre strežnike.

Uporabniki smo »divje živali«

Uporabniki prispemo na pristajalno stran in takoj želimo dobiti, po kar smo prišli. Naslov in podnaslov, alineje, različne velikosti pisave in barvni kontrasti so ključ do uspeha.

Spremljanje konverzij

Učinkovitost pristajalnih strani se da natančno izmeriti, kar izkoristite, kolikor se da. Tako boste vedno vedeli, kaj vam povrne investicijo in kaj ne.

Nova kampanja, nova pristajalna stran

Ko boste pripravljali novo kampanjo, ne pozabite ustvariti nove pristajalne strani, ki upošteva vsa navedena navodila.

Kontrolni seznam za učinkovito pristajalno stran je dolg, toda ob upoštevanju vseh 25 nasvetov bo vsaka vaša pristajalna stran prava vaba za potencialne kupce.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Preberite še 25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Katere metrike v Google Analytics so najbolj priljubljene?

Trženjski kanali se stalno spreminjajo in razvijajo. Še vedno pa velika večina tržnikov v digitalnem svetu uporablja storitev Google Analytics. Oglejte si, katere metrike so najbolj zanimive oziroma katere spremlja največ uporabnikov. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje