3 načini, kako Instagram spreminja restavracije

Če ste nedavno zakorakali v kakšno restavracijo, ste verjetno zasledili koga, ki je fotografiral hrano. Fotografija je nato pristala na družabnih omrežjih, sledili so komentarji in všečki fotografove fotografije.
3 načini, kako Instagram spreminja restavracije

Omrežje, kot je Instagram, ima pomemben vpliv na restavracijo in našo izkušnjo ob obedovanju (Vir slike: YouTube).

Način, kako uporabljamo tehnologijo, spreminja svet okoli nas. Tehnologija se dotakne vsakega delčka našega vsakdana. Spremembe je doživel tudi način naročanja v restavracijah in lokalih kot tudi način plačila. Družabna omrežja imajo vse večjo moč in začela so spremenjati tudi izkušnjo v restavraciji. Največje mišice ima omrežje Instagram, na katerem objavljamo zanimive utrinke iz našega življenja.

Instagram je postal novo marketinško orodje za restavracije in nov način povezovanja s svojimi gosti. Milenijci, ki so najpogostejši uporabniki tovrstnih omrežij, so redni gostje v restavracijah, kjer ujamejo utrinke kosila s prijateljem in družino. Po podatkih Restaurant Marketing Labs, ki se ukvarja ravno z marketingom v restavracijah, ameriški milenijci mesečno v restavracijah pustijo kar 174 dolarjev oziroma slabih 6 dolarjev dnevno. Naj dodamo še, da je na Instagramu zgolj v ZDA skoraj 50 milijonov milenijcev.

Z naraščajočo priljubljenostjo Instagrama so tudi restavracije naredile korak naprej in postale še bolj prijazne Instagramovim uporabnikom.

Začaran krog, ki si ga želi vsaka restavracija

Okraski in dizajn postajajo vse bolj pomemben del izkušnje v restavraciji, saj ljudje posvečajo več pozornosti elementom, kot so umetniška dela na steni, osvetljenost in dizajnu menijev. Dobra fotografija na Instagramu navduši druge uporabnike k obisku prav določene restavracije, kjer znova ujamejo zanimiv utrinek, ki tja pripelje spet nove goste. Začaran krog, ki si ga želi vsaka restavracija in lokal.

Odličen videz je nov standard

Vse bolj pomembno vlogo dobiva tudi predstavitev jedi. Zanimive predstavitve so bile pred leti rezervirane zgolj za restavracije, kjer so posedali tisti z debelejšimi denarnicami, danes pa navdihujoče kreacije lahko dobimo na vsakem koraku. Že pri naročanju kave v sosednjem lokalu. Spomnite se na utrinke na Instagramu: hrana in pijača, ne glede na to, ali je doma pripravljena ali pa v restavraciji, je videti naravnost odlično. In to je postal nov standard – odličen videz.

Če restavracija uporabnikom Instagrama sama pripelje navdihujočo predstavitev pred njih, je naloga za Instagramovce še lažja. En klik, morda uporabijo še filter in slika okusne jedi še kroži po spletu in nosi ime restavracije od uporabnika do uporabnika.

Dizajn – občutek za estetiko in spoštovanje

Spreminjajo se tudi meniji, ki postajajo kreativnejši in bolj prijazni očem. Menije s suhoparnim videzom so mnoge restavracije pospravile v predale, na mize pa posadile takšne, ki gostu dajejo občutek, da so se za obisk restavracije pravilno odločili. Ne le zaradi hrane, ki seva iz menija, ampak tudi zaradi občutka, da restavracija ceni goste. Tudi prek dizajna.

Vse več fotografiranja hrane in objav na Instagramu je marsikatero restavracijo prisililo k razmisleku, kaj bo vseboval njihov meni. Restavracije vse bolj premišljeno uvrščajo jedi na menije, premišljen je tudi izbor servisa. V ospredju je izkušnja obedovanja kot celota.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje