
Omrežje, kot je Instagram, ima pomemben vpliv na restavracijo in našo izkušnjo ob obedovanju (Vir slike: YouTube).
Način, kako uporabljamo tehnologijo, spreminja svet okoli nas. Tehnologija se dotakne vsakega delčka našega vsakdana. Spremembe je doživel tudi način naročanja v restavracijah in lokalih kot tudi način plačila. Družabna omrežja imajo vse večjo moč in začela so spremenjati tudi izkušnjo v restavraciji. Največje mišice ima omrežje Instagram, na katerem objavljamo zanimive utrinke iz našega življenja.
Instagram je postal novo marketinško orodje za restavracije in nov način povezovanja s svojimi gosti. Milenijci, ki so najpogostejši uporabniki tovrstnih omrežij, so redni gostje v restavracijah, kjer ujamejo utrinke kosila s prijateljem in družino. Po podatkih Restaurant Marketing Labs, ki se ukvarja ravno z marketingom v restavracijah, ameriški milenijci mesečno v restavracijah pustijo kar 174 dolarjev oziroma slabih 6 dolarjev dnevno. Naj dodamo še, da je na Instagramu zgolj v ZDA skoraj 50 milijonov milenijcev.
Z naraščajočo priljubljenostjo Instagrama so tudi restavracije naredile korak naprej in postale še bolj prijazne Instagramovim uporabnikom.
Začaran krog, ki si ga želi vsaka restavracija
Okraski in dizajn postajajo vse bolj pomemben del izkušnje v restavraciji, saj ljudje posvečajo več pozornosti elementom, kot so umetniška dela na steni, osvetljenost in dizajnu menijev. Dobra fotografija na Instagramu navduši druge uporabnike k obisku prav določene restavracije, kjer znova ujamejo zanimiv utrinek, ki tja pripelje spet nove goste. Začaran krog, ki si ga želi vsaka restavracija in lokal.
Odličen videz je nov standard
Vse bolj pomembno vlogo dobiva tudi predstavitev jedi. Zanimive predstavitve so bile pred leti rezervirane zgolj za restavracije, kjer so posedali tisti z debelejšimi denarnicami, danes pa navdihujoče kreacije lahko dobimo na vsakem koraku. Že pri naročanju kave v sosednjem lokalu. Spomnite se na utrinke na Instagramu: hrana in pijača, ne glede na to, ali je doma pripravljena ali pa v restavraciji, je videti naravnost odlično. In to je postal nov standard – odličen videz.
Če restavracija uporabnikom Instagrama sama pripelje navdihujočo predstavitev pred njih, je naloga za Instagramovce še lažja. En klik, morda uporabijo še filter in slika okusne jedi še kroži po spletu in nosi ime restavracije od uporabnika do uporabnika.
Dizajn – občutek za estetiko in spoštovanje
Spreminjajo se tudi meniji, ki postajajo kreativnejši in bolj prijazni očem. Menije s suhoparnim videzom so mnoge restavracije pospravile v predale, na mize pa posadile takšne, ki gostu dajejo občutek, da so se za obisk restavracije pravilno odločili. Ne le zaradi hrane, ki seva iz menija, ampak tudi zaradi občutka, da restavracija ceni goste. Tudi prek dizajna.
Vse več fotografiranja hrane in objav na Instagramu je marsikatero restavracijo prisililo k razmisleku, kaj bo vseboval njihov meni. Restavracije vse bolj premišljeno uvrščajo jedi na menije, premišljen je tudi izbor servisa. V ospredju je izkušnja obedovanja kot celota.