5 načinov za izboljšavo zvestobe strank

Nove stranke pričarajo nasmeh na obraz vsakega podjetnika, vendar pri tem nikakor ne smemo pozabiti na že obstoječe stranke. Vsaka investicija v boljše odnose z obstoječimi strankami se izplača.
zveste stranke so dobre stranke

V nepredvidljivem gospodarstvu je zvestoba strank še kako pomembna. Stranke namreč delijo svoje občutke in zgodbe z ostalimi v službi, doma in preko družabnih omrežij. To dejstvo lahko izkoristite sebi v prid in si povečate prodajo.

Predstavljamo vam pet načinov, kako izboljšati ali zgolj ohranjati zvestobo strank.

1. Izboljšajte zahvalo

Največkrat se za zahvalo uporabljajo avtomatska elektronska sporočila, s katerimi se stranki zahvalimo za nakup. Bodite izvirni in s svojo zahvalo izstopajte. Morda lahko zahvali dodate kakšne uporabne nasvete ali dodatna navodila za uporabo kupljenega proizvoda.

2. Optimizirajte kanale za povratne informacije

Izkoristite vsako priložnost, da dobite informacije o tem, kaj vaše stranke ali obiskovalci spletne strani potrebujejo oziroma si želijo. V kolikor boste stranke spraševali za njihovo mnenje, jim boste s tem dali vedeti, da vam ni vseeno zanje.

3. Bolj natančno merite zvestobo

Ni vse v tem, da preverjate zgolj to, kdo prekine pogodbo, prekine prejemanje elektronski sporočil ali preneha kupovati pri vas. Opazujte tudi, kako pogosto vas stranke obiščejo (na spletu ali v trgovini), koliko časa mine med posameznimi obiski, kolikšna je verjetnost, da priporočijo vaš produkt svojim prijateljem itd.

4. Določite osebo, ki se bo s tem ukvarjala

Ocenjevati in slediti zvestobi strank je zahtevno delo – v kolikor je le mogoče, določite osebo, ki se bo v veliki meri ukvarjala s tem problemom. Dobri kandidati za opravljanje takšnega dela so delavci z izkušnjami iz marketinga in z odnosi s strankami.

5. Razkrite slabe in dobre rezultate merjenja

Nikar ne mislite, da je zvestoba strank nekaj, na kar nimate vpliva. Pri opazovanju in merjenju zvestobe strank o tem obvestite vse v podjetju – s tem boste celotnemu podjetju dali občutek, kako pomembna je zvestoba strank in kako lahko vsi vplivajo na izboljšanje le-te.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Najboljše taktike za pogajanje

Najboljše taktike za pogajanje

Le dobre pogajalske taktike lahko podjetnike pripeljejo do najboljših poslov. V kolikor je pred vami velik izziv, v katerem boste morali dokazati svoje odlično pogajalsko znanje, si preberite nekaj nasvetov, da se boste odrezali kar najbolje. Preberite več >>

FURS začel s sankcijami zaradi neizvedbe vpisa v register dejanskih lastnikov

FURS začel s sankcijami zaradi neizvedbe vpisa v register dejanskih lastnikov

Obstoječi poslovni subjekti so morali do 19. 1. 2018 izvesti vpis v register dejanskih lastnikov. Tistim, ki tega niso storili, je FURS začel pošiljati plačilne naloge. Preberite več >>

Ste pripravljeni na vstop v podjetništvo?

Ste pripravljeni na vstop v podjetništvo?

Veliko je stvari, o katerih morate razmišljati, preden pričnete s postopki za ustanovitev lastnega podjetja. A pomembno je tudi, da se zazrete vase in ugotovite, ali ste sploh pripravljeni na ta veliki korak, ki vam bo spremenil življenje. Preberite več >>

Dan začnite kot milijarderji

Dan začnite kot milijarderji

Kot pravi star slovenski rek, po jutru se dan pozna. Kako pa ga začnejo uspešni podjetniki? So njihovi jutranji rituali podobni našim? Da, če zajtrkujete in se že navsezgodaj rekreirate. Preberite več >>

Delo od doma – prednosti in pomanjkljivosti

Delo od doma – prednosti in pomanjkljivosti

Delo od doma je za marsikoga idealen način opravljanja dela. Po drugi strani je lahko za številne zaposlene boljša možnost delati v klasični pisarni. Katere so torej prednosti in slabosti dela od doma? Preberite več >>

Kakšna je vaša strategija za rast?

Kakšna je vaša strategija za rast?

Startupi morajo razumeti, katera je prava strategija za rast njihovega podjetja. Najbolj uspešno in učinkovito strategijo bosta določila trg in trenutna stopnja razvoja. Prehitra rast v številu zaposlenih je eden najpogostejših razlogov, zakaj morajo startupi zapreti svoja vrata. Preberite več >>

Oznake: ,