5 načinov za izboljšavo zvestobe strank

Nove stranke pričarajo nasmeh na obraz vsakega podjetnika, vendar pri tem nikakor ne smemo pozabiti na že obstoječe stranke. Vsaka investicija v boljše odnose z obstoječimi strankami se izplača.
zveste stranke so dobre stranke

V nepredvidljivem gospodarstvu je zvestoba strank še kako pomembna. Stranke namreč delijo svoje občutke in zgodbe z ostalimi v službi, doma in preko družabnih omrežij. To dejstvo lahko izkoristite sebi v prid in si povečate prodajo.

Predstavljamo vam pet načinov, kako izboljšati ali zgolj ohranjati zvestobo strank.

1. Izboljšajte zahvalo

Največkrat se za zahvalo uporabljajo avtomatska elektronska sporočila, s katerimi se stranki zahvalimo za nakup. Bodite izvirni in s svojo zahvalo izstopajte. Morda lahko zahvali dodate kakšne uporabne nasvete ali dodatna navodila za uporabo kupljenega proizvoda.

2. Optimizirajte kanale za povratne informacije

Izkoristite vsako priložnost, da dobite informacije o tem, kaj vaše stranke ali obiskovalci spletne strani potrebujejo oziroma si želijo. V kolikor boste stranke spraševali za njihovo mnenje, jim boste s tem dali vedeti, da vam ni vseeno zanje.

3. Bolj natančno merite zvestobo

Ni vse v tem, da preverjate zgolj to, kdo prekine pogodbo, prekine prejemanje elektronski sporočil ali preneha kupovati pri vas. Opazujte tudi, kako pogosto vas stranke obiščejo (na spletu ali v trgovini), koliko časa mine med posameznimi obiski, kolikšna je verjetnost, da priporočijo vaš produkt svojim prijateljem itd.

4. Določite osebo, ki se bo s tem ukvarjala

Ocenjevati in slediti zvestobi strank je zahtevno delo – v kolikor je le mogoče, določite osebo, ki se bo v veliki meri ukvarjala s tem problemom. Dobri kandidati za opravljanje takšnega dela so delavci z izkušnjami iz marketinga in z odnosi s strankami.

5. Razkrite slabe in dobre rezultate merjenja

Nikar ne mislite, da je zvestoba strank nekaj, na kar nimate vpliva. Pri opazovanju in merjenju zvestobe strank o tem obvestite vse v podjetju – s tem boste celotnemu podjetju dali občutek, kako pomembna je zvestoba strank in kako lahko vsi vplivajo na izboljšanje le-te.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Start-upi se čedalje pogosteje odločajo za zaposlovanje ljudi, ki dela ne opravljajo na sedežu podjetja, ampak od doma ali s katere druge lokacije. V nadaljevanju lahko preberete, zakaj ima tak način sodelovanja z zaposlenimi številne prednosti za podjetje. Preberite več >>

Lastnosti najuspešnejših podjetniških ekip

Lastnosti najuspešnejših podjetniških ekip

Za uspešno poslovanje podjetja je pomembno, da so v podjetju zaposleni pravi ljudje. Zelo pomembno pa je tudi, kakšne so povezave med temi ljudmi, kako delujejo kot ekipa. Katere lastnosti so torej skupne najuspešnejšim podjetniškim timom? Preberite več >>

Kako ugotoviti, da zaposleni razmišljajo o novi službi?

Kako ugotoviti, da zaposleni razmišljajo o novi službi?

Veliko vodij je presenečenih, ko odide odličen delavec ali pa ko odide celo več zaposlenih. Množične ali posamične odpovedi lahko povzročijo težave na različnih področjih v podjetju. Zato je pomembno, da prepoznate znake, ki kažejo, da zaposleni razmišljajo o odhodu. Preberite več >>

Kdaj je čas, da svoj hobi spremenite v posel?

Kdaj je čas, da svoj hobi spremenite v posel?

Vedno več je ljudi, ki svoj hobi spremenijo v posel svojega življenja. Danes ni nič nenavadnega začeti kariero kot podjetnik, hkrati pa ohranjati svojo redno službo za plačilo računov. Žal v tem primeru pogosto trpi posameznikovo ravnovesje med delom in zasebnim življenjem. Preberite več >>

Želite obdržati svoje zaposlene? Ne storite naslednjih napak

Želite obdržati svoje zaposlene? Ne storite naslednjih napak

Direktorji in vodje oddelkov v podjetjih se pogosto pritožujejo, da jih njihovi najboljši kadri zapuščajo. Pri tem iščejo različne razloge in izgovore, saj se ne želijo soočiti s preprostim dejstvom: ljudje ne zapustijo službe, temveč svoje nadrejene. Preberite več >>

Prilagodite ponudbo posameznemu potencialnemu kupcu

Prilagodite ponudbo posameznemu potencialnemu kupcu

Kupci so si med seboj različni in kot podjetnik morate ugotoviti, kaj posameznega kupca motivira k nakupu. Na tak način lahko kasneje oblikujete ponudbo glede na razloge za nakup določenega proizvoda ali storitve. S tem si namreč lahko povečate prodajo. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje