5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis.
Pomembni SEO elementi spletne strani (Vir: Pixabay)

Pomembni SEO elementi spletne strani (Vir: Pixabay)

1. URL naslov podstrani

Ko napišete nov prispevek na svoji spletni strani, preverite, če se pravilno izpiše URL naslov podstrani, ki ste jo oblikovali. Ta bi se moral skladati z naslovom prispevka. Zelo priporočljivo je, da se v URL-ju nahaja tudi želena ključna beseda.

Kako urediti URL strani v WordPressu?

Kako urediti URL strani?

Pomembno opozorilo: Ne spreminjajte URL-ja že objavljenega prispevka, ne da bi pred tem uredili 301 preusmeritev s stare na novo stran. Tako obiskovalci vaše spletne strani kot Google ne marajo podstrani, kjer se odpre opozorilo »napaka 404«, ki pojasni, da stran ne obstaja več.  Če uredite 301 preusmeritev, bodo obiskovalci, ki bodo kliknili na nov URL, avtomatsko preusmerjeni na star prispevek.

To uredite prek programa »simple 301 redirects«.

2. Besedilo v prispevku

Priporočljivo je, da se ključna beseda tekom besedila nekajkrat pojavi, vendar nikakor tega ne delajte na silo, saj boste sicer dosegli ravno nasproten učinek. Google ima razvita posebna orodja, s katerimi prepozna ključno besedo, tudi če jo boste sklanjali. Učinek bo tako isti, kot če bi uporabili osnovno besedo. Tako sklanjatev besede prilagodite vsebini prispevka.

Pomembno je, da je besedilo berljivo in prijazno do bralca. Prepogosta raba določene besede bo pokvarila SEO učinek, saj tudi Google ne mara, da se določena beseda kar naprej ponavlja. Posledično vas lahko kaznuje s tem, da stran rangira nižje. Ključne besede vstavite v tistem delu besedila, kjer je to res smiselno.

Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>

3. Slike

Pomembno je, da prilagodite velikost slike. Slika naj ne bo prevelikih dimenzij, saj se bo sicer nalagala zelo počasi, kar lahko obiskovalce odvrne z vaše spletne strani. Po drugi strani naj ne bo tako majhna, da bi bila na ta račun okrnjena njena kakovost.

Vsako sliko poimenujte, preden jo naložite na splet. Pomembno je, da izpolnite ti dve rubriki: »title« oziroma naslov in »alt attribute« oziroma nadomestno besedilo.

Pomislite, da bi prišlo do določenih težav na spletni strani in obiskovalci ne bi mogli videti slike, ki ste jo naložili. V tem primeru nadomestno besedilo služi razlagi slike. Priporočljivo je, da vsaj v naslovno sliko vključite ključno besedo, vendar pa le v primeru, če slike res prikazuje to, kar ste napisali.

Naslov in nadomestno besedilo slike

Naslov in nadomestno besedilo slike

4. Naslov podstrani v rezultatih iskanja

Gre za naslov podstrani, ki se prikaže med zadetki v iskalniku, po tem ko nekdo vanj vpiše določeno ključno besedo. Oznaka naslova bo učinkovitejša, če se bo pravilno prikazovala uporabniku. Prej kot se ključna beseda prikaže v naslovu, večji  vpliv bo imela na SEO. Ampak naj vas v zvezi s tem ne skrbi preveč. Skušajte vključiti v naslov ključno besedo čim prej, ko je to možno. Tukaj ponovno velja pravilo, da tega ne delajte na silo. Poudarek naj bo vedno na tem, da so prispevki prijazni do bralca.

Na spodnji sliki si lahko ogledate, kako urediti naslov podstrani, ki se prikazuje med zadetki iskanja.

Naslov in meta opis spletne strani, ki se prikažeta med rezultati iskanja

Naslov in meta opis spletne strani, ki se prikažeta med rezultati iskanja

5. Meta opis

Meta opis sicer nima neposrednega vpliva na Googlovo rangiranje vaše spletne strani, vendar je pomemben iz drugih razlogov. Gre za tisti opis, ki se med rezultati v iskalniku pojavi takoj pod naslovom strani. Ta opis bo prebrala večina ljudi, preden se bodo odločili, če bodo stran dejansko obiskali.

Če tega opisa niste urejali sami, ga bo Google sestavil sam. Pri tem bo pobral prvih nekaj besed, ki se pojavijo na tej spletni strani. Tako gre lahko za stavke brez repa in glave, kar lahko negativno vpliva na to, da bodo ljudje povezavo kliknili. Veliko bolje je, če opis nastavite sami in na kratko opišete, kaj se nahaja na določeni podstrani.

Tudi meta opis lahko uredite na podoben način, kot ste to naredili pri podnaslovu spletne strani. Opis lahko vsebuje 150 znakov, zato pazite, da ne bo presegal te omejitve.

Postopek, kako urediti naslov spletne strani in meta opis

Postopek, kako urediti naslov spletne strani in meta opis

Vir: digitalmarketer

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Oznake: , ,