KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis.
Pomembni SEO elementi spletne strani (Vir: Pixabay)

Pomembni SEO elementi spletne strani (Vir: Pixabay)

1. URL naslov podstrani

Ko napišete nov prispevek na svoji spletni strani, preverite, če se pravilno izpiše URL naslov podstrani, ki ste jo oblikovali. Ta bi se moral skladati z naslovom prispevka. Zelo priporočljivo je, da se v URL-ju nahaja tudi želena ključna beseda.

Kako urediti URL strani v WordPressu?

Kako urediti URL strani?

Pomembno opozorilo: Ne spreminjajte URL-ja že objavljenega prispevka, ne da bi pred tem uredili 301 preusmeritev s stare na novo stran. Tako obiskovalci vaše spletne strani kot Google ne marajo podstrani, kjer se odpre opozorilo »napaka 404«, ki pojasni, da stran ne obstaja več.  Če uredite 301 preusmeritev, bodo obiskovalci, ki bodo kliknili na nov URL, avtomatsko preusmerjeni na star prispevek.

To uredite prek programa »simple 301 redirects«.

2. Besedilo v prispevku

Priporočljivo je, da se ključna beseda tekom besedila nekajkrat pojavi, vendar nikakor tega ne delajte na silo, saj boste sicer dosegli ravno nasproten učinek. Google ima razvita posebna orodja, s katerimi prepozna ključno besedo, tudi če jo boste sklanjali. Učinek bo tako isti, kot če bi uporabili osnovno besedo. Tako sklanjatev besede prilagodite vsebini prispevka.

Pomembno je, da je besedilo berljivo in prijazno do bralca. Prepogosta raba določene besede bo pokvarila SEO učinek, saj tudi Google ne mara, da se določena beseda kar naprej ponavlja. Posledično vas lahko kaznuje s tem, da stran rangira nižje. Ključne besede vstavite v tistem delu besedila, kjer je to res smiselno.

Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>

3. Slike

Pomembno je, da prilagodite velikost slike. Slika naj ne bo prevelikih dimenzij, saj se bo sicer nalagala zelo počasi, kar lahko obiskovalce odvrne z vaše spletne strani. Po drugi strani naj ne bo tako majhna, da bi bila na ta račun okrnjena njena kakovost.

Vsako sliko poimenujte, preden jo naložite na splet. Pomembno je, da izpolnite ti dve rubriki: »title« oziroma naslov in »alt attribute« oziroma nadomestno besedilo.

Pomislite, da bi prišlo do določenih težav na spletni strani in obiskovalci ne bi mogli videti slike, ki ste jo naložili. V tem primeru nadomestno besedilo služi razlagi slike. Priporočljivo je, da vsaj v naslovno sliko vključite ključno besedo, vendar pa le v primeru, če slike res prikazuje to, kar ste napisali.

Naslov in nadomestno besedilo slike

Naslov in nadomestno besedilo slike

4. Naslov podstrani v rezultatih iskanja

Gre za naslov podstrani, ki se prikaže med zadetki v iskalniku, po tem ko nekdo vanj vpiše določeno ključno besedo. Oznaka naslova bo učinkovitejša, če se bo pravilno prikazovala uporabniku. Prej kot se ključna beseda prikaže v naslovu, večji  vpliv bo imela na SEO. Ampak naj vas v zvezi s tem ne skrbi preveč. Skušajte vključiti v naslov ključno besedo čim prej, ko je to možno. Tukaj ponovno velja pravilo, da tega ne delajte na silo. Poudarek naj bo vedno na tem, da so prispevki prijazni do bralca.

Na spodnji sliki si lahko ogledate, kako urediti naslov podstrani, ki se prikazuje med zadetki iskanja.

Naslov in meta opis spletne strani, ki se prikažeta med rezultati iskanja

Naslov in meta opis spletne strani, ki se prikažeta med rezultati iskanja

5. Meta opis

Meta opis sicer nima neposrednega vpliva na Googlovo rangiranje vaše spletne strani, vendar je pomemben iz drugih razlogov. Gre za tisti opis, ki se med rezultati v iskalniku pojavi takoj pod naslovom strani. Ta opis bo prebrala večina ljudi, preden se bodo odločili, če bodo stran dejansko obiskali.

Če tega opisa niste urejali sami, ga bo Google sestavil sam. Pri tem bo pobral prvih nekaj besed, ki se pojavijo na tej spletni strani. Tako gre lahko za stavke brez repa in glave, kar lahko negativno vpliva na to, da bodo ljudje povezavo kliknili. Veliko bolje je, če opis nastavite sami in na kratko opišete, kaj se nahaja na določeni podstrani.

Tudi meta opis lahko uredite na podoben način, kot ste to naredili pri podnaslovu spletne strani. Opis lahko vsebuje 150 znakov, zato pazite, da ne bo presegal te omejitve.

Postopek, kako urediti naslov spletne strani in meta opis

Postopek, kako urediti naslov spletne strani in meta opis

Vir: digitalmarketer

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje