
Pomembni SEO elementi spletne strani (Vir: Pixabay)
1. URL naslov podstrani
Ko napišete nov prispevek na svoji spletni strani, preverite, če se pravilno izpiše URL naslov podstrani, ki ste jo oblikovali. Ta bi se moral skladati z naslovom prispevka. Zelo priporočljivo je, da se v URL-ju nahaja tudi želena ključna beseda.

Kako urediti URL strani?
Pomembno opozorilo: Ne spreminjajte URL-ja že objavljenega prispevka, ne da bi pred tem uredili 301 preusmeritev s stare na novo stran. Tako obiskovalci vaše spletne strani kot Google ne marajo podstrani, kjer se odpre opozorilo »napaka 404«, ki pojasni, da stran ne obstaja več. Če uredite 301 preusmeritev, bodo obiskovalci, ki bodo kliknili na nov URL, avtomatsko preusmerjeni na star prispevek.
To uredite prek programa »simple 301 redirects«.
2. Besedilo v prispevku
Priporočljivo je, da se ključna beseda tekom besedila nekajkrat pojavi, vendar nikakor tega ne delajte na silo, saj boste sicer dosegli ravno nasproten učinek. Google ima razvita posebna orodja, s katerimi prepozna ključno besedo, tudi če jo boste sklanjali. Učinek bo tako isti, kot če bi uporabili osnovno besedo. Tako sklanjatev besede prilagodite vsebini prispevka.
Pomembno je, da je besedilo berljivo in prijazno do bralca. Prepogosta raba določene besede bo pokvarila SEO učinek, saj tudi Google ne mara, da se določena beseda kar naprej ponavlja. Posledično vas lahko kaznuje s tem, da stran rangira nižje. Ključne besede vstavite v tistem delu besedila, kjer je to res smiselno.
Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>
3. Slike
Pomembno je, da prilagodite velikost slike. Slika naj ne bo prevelikih dimenzij, saj se bo sicer nalagala zelo počasi, kar lahko obiskovalce odvrne z vaše spletne strani. Po drugi strani naj ne bo tako majhna, da bi bila na ta račun okrnjena njena kakovost.
Vsako sliko poimenujte, preden jo naložite na splet. Pomembno je, da izpolnite ti dve rubriki: »title« oziroma naslov in »alt attribute« oziroma nadomestno besedilo.
Pomislite, da bi prišlo do določenih težav na spletni strani in obiskovalci ne bi mogli videti slike, ki ste jo naložili. V tem primeru nadomestno besedilo služi razlagi slike. Priporočljivo je, da vsaj v naslovno sliko vključite ključno besedo, vendar pa le v primeru, če slike res prikazuje to, kar ste napisali.

Naslov in nadomestno besedilo slike
4. Naslov podstrani v rezultatih iskanja
Gre za naslov podstrani, ki se prikaže med zadetki v iskalniku, po tem ko nekdo vanj vpiše določeno ključno besedo. Oznaka naslova bo učinkovitejša, če se bo pravilno prikazovala uporabniku. Prej kot se ključna beseda prikaže v naslovu, večji vpliv bo imela na SEO. Ampak naj vas v zvezi s tem ne skrbi preveč. Skušajte vključiti v naslov ključno besedo čim prej, ko je to možno. Tukaj ponovno velja pravilo, da tega ne delajte na silo. Poudarek naj bo vedno na tem, da so prispevki prijazni do bralca.
Na spodnji sliki si lahko ogledate, kako urediti naslov podstrani, ki se prikazuje med zadetki iskanja.

Naslov in meta opis spletne strani, ki se prikažeta med rezultati iskanja
5. Meta opis
Meta opis sicer nima neposrednega vpliva na Googlovo rangiranje vaše spletne strani, vendar je pomemben iz drugih razlogov. Gre za tisti opis, ki se med rezultati v iskalniku pojavi takoj pod naslovom strani. Ta opis bo prebrala večina ljudi, preden se bodo odločili, če bodo stran dejansko obiskali.
Če tega opisa niste urejali sami, ga bo Google sestavil sam. Pri tem bo pobral prvih nekaj besed, ki se pojavijo na tej spletni strani. Tako gre lahko za stavke brez repa in glave, kar lahko negativno vpliva na to, da bodo ljudje povezavo kliknili. Veliko bolje je, če opis nastavite sami in na kratko opišete, kaj se nahaja na določeni podstrani.
Tudi meta opis lahko uredite na podoben način, kot ste to naredili pri podnaslovu spletne strani. Opis lahko vsebuje 150 znakov, zato pazite, da ne bo presegal te omejitve.

Postopek, kako urediti naslov spletne strani in meta opis
Vir: digitalmarketer