Pomembni SEO elementi spletne strani (Vir: Pixabay)

Pomembni SEO elementi spletne strani (Vir: Pixabay)

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis.
Pomembni SEO elementi spletne strani (Vir: Pixabay)

Pomembni SEO elementi spletne strani (Vir: Pixabay)

1. URL naslov podstrani

Ko napišete nov prispevek na svoji spletni strani, preverite, če se pravilno izpiše URL naslov podstrani, ki ste jo oblikovali. Ta bi se moral skladati z naslovom prispevka. Zelo priporočljivo je, da se v URL-ju nahaja tudi želena ključna beseda.

Kako urediti URL strani v WordPressu?

Kako urediti URL strani?

Pomembno opozorilo: Ne spreminjajte URL-ja že objavljenega prispevka, ne da bi pred tem uredili 301 preusmeritev s stare na novo stran. Tako obiskovalci vaše spletne strani kot Google ne marajo podstrani, kjer se odpre opozorilo »napaka 404«, ki pojasni, da stran ne obstaja več.  Če uredite 301 preusmeritev, bodo obiskovalci, ki bodo kliknili na nov URL, avtomatsko preusmerjeni na star prispevek.

To uredite prek programa »simple 301 redirects«.

2. Besedilo v prispevku

Priporočljivo je, da se ključna beseda tekom besedila nekajkrat pojavi, vendar nikakor tega ne delajte na silo, saj boste sicer dosegli ravno nasproten učinek. Google ima razvita posebna orodja, s katerimi prepozna ključno besedo, tudi če jo boste sklanjali. Učinek bo tako isti, kot če bi uporabili osnovno besedo. Tako sklanjatev besede prilagodite vsebini prispevka.

Pomembno je, da je besedilo berljivo in prijazno do bralca. Prepogosta raba določene besede bo pokvarila SEO učinek, saj tudi Google ne mara, da se določena beseda kar naprej ponavlja. Posledično vas lahko kaznuje s tem, da stran rangira nižje. Ključne besede vstavite v tistem delu besedila, kjer je to res smiselno.

Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>

3. Slike

Pomembno je, da prilagodite velikost slike. Slika naj ne bo prevelikih dimenzij, saj se bo sicer nalagala zelo počasi, kar lahko obiskovalce odvrne z vaše spletne strani. Po drugi strani naj ne bo tako majhna, da bi bila na ta račun okrnjena njena kakovost.

Vsako sliko poimenujte, preden jo naložite na splet. Pomembno je, da izpolnite ti dve rubriki: »title« oziroma naslov in »alt attribute« oziroma nadomestno besedilo.

Pomislite, da bi prišlo do določenih težav na spletni strani in obiskovalci ne bi mogli videti slike, ki ste jo naložili. V tem primeru nadomestno besedilo služi razlagi slike. Priporočljivo je, da vsaj v naslovno sliko vključite ključno besedo, vendar pa le v primeru, če slike res prikazuje to, kar ste napisali.

Naslov in nadomestno besedilo slike

Naslov in nadomestno besedilo slike

4. Naslov podstrani v rezultatih iskanja

Gre za naslov podstrani, ki se prikaže med zadetki v iskalniku, po tem ko nekdo vanj vpiše določeno ključno besedo. Oznaka naslova bo učinkovitejša, če se bo pravilno prikazovala uporabniku. Prej kot se ključna beseda prikaže v naslovu, večji  vpliv bo imela na SEO. Ampak naj vas v zvezi s tem ne skrbi preveč. Skušajte vključiti v naslov ključno besedo čim prej, ko je to možno. Tukaj ponovno velja pravilo, da tega ne delajte na silo. Poudarek naj bo vedno na tem, da so prispevki prijazni do bralca.

Na spodnji sliki si lahko ogledate, kako urediti naslov podstrani, ki se prikazuje med zadetki iskanja.

Naslov in meta opis spletne strani, ki se prikažeta med rezultati iskanja

Naslov in meta opis spletne strani, ki se prikažeta med rezultati iskanja

5. Meta opis

Meta opis sicer nima neposrednega vpliva na Googlovo rangiranje vaše spletne strani, vendar je pomemben iz drugih razlogov. Gre za tisti opis, ki se med rezultati v iskalniku pojavi takoj pod naslovom strani. Ta opis bo prebrala večina ljudi, preden se bodo odločili, če bodo stran dejansko obiskali.

Če tega opisa niste urejali sami, ga bo Google sestavil sam. Pri tem bo pobral prvih nekaj besed, ki se pojavijo na tej spletni strani. Tako gre lahko za stavke brez repa in glave, kar lahko negativno vpliva na to, da bodo ljudje povezavo kliknili. Veliko bolje je, če opis nastavite sami in na kratko opišete, kaj se nahaja na določeni podstrani.

Tudi meta opis lahko uredite na podoben način, kot ste to naredili pri podnaslovu spletne strani. Opis lahko vsebuje 150 znakov, zato pazite, da ne bo presegal te omejitve.

Postopek, kako urediti naslov spletne strani in meta opis

Postopek, kako urediti naslov spletne strani in meta opis

Vir: digitalmarketer

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki