6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin
Primeri odlično oblikovanih spletnih trgovin
Poslovanje prek spletne trgovine je danes nekaj vsakdanjega. Ko se podjetje odloči za postavitev spletne trgovine, na kateri bo predstavilo svoje izdelke in vzpostavilo postopek plačila in naročanja, je pomembno, da ne spregleda še drugih vidikov.
Spletna trgovina naj bi bila enostavna za uporabo, privlačnega videza in čim bolj interaktivna. Na tak način bo pritegnila pozornost obiskovalcev in verjetnost, da se bodo le-ti odločili za nakup, bo večja. Predstavljamo vam nekaj primerov spletnih trgovin, ki se lahko pohvalijo s privlačnim designom in izvirnostjo. Naj vam bodo v navdih in za zgled.
Za pregled posamezne spletne trgovine kliknite na fotografijo pod opisom.
Not another bill
Gre za spletno trgovino, ki ponuja različne ideje za darila. Spletna stran se lahko pohvali z dobro preglednostjo nad ponudbo, barvitostjo in s privlačnimi fotografijami izdelkov.
Ob kliku na posamezen produkt se odpre stran s kratkim opisom produkta. Obiskovalec pa si lahko ogleda še več fotografij, ki prikazujejo izdelek z različnih zornih kotov in predstavijo njegovo uporabnost. Spletna stran se lahko pohvali tudi s hitrim nalaganjem, kar precej pripomore k dobri uporabniški izkušnji.
Simply chocolate
Gre za dansko podjetje, ki se ukvarja s prodajo čokoladnih izdelkov. Spletna trgovina se lahko pohvali z igrivim designom. Ob pregledovanju različnih vrst čokoladnih tablic se spletna stran obarva skladno z barvo ovitka, v ozadju pa se prikažejo še slike dodatkov, ki jih vsebuje posamezna čokolada.
Ob kliku na posamezno embalažo se pokaže še vsebina izdelka. Predstavitve izdelkov bazirajo na barvah in fotografijah. Besedilo je strnjeno v nekaj besedah, kar spet poskrbi za pritegnitev pozornosti in optimalno uporabniško izkušnjo.
Drybar
Drybar je spletna trgovina, ki ponuja produkte za nego las. Omogoča dobro preglednost nad produkti v ponudbi. Prikazane so zgolj slike, imena in cene posameznih produktov, ki na temnejši podlagi pridejo do izraza.
Ob kliku na posamezen produkt se odpre podrobneši opis izdelka. V alinejah so predstavljene bistvene prednosti, ki jih pridobite, če se odločite za nakup posameznega izdelka. Pod opisom se nahaja še kratek video, v katerem je na zabaven način prikazano, kako se izdelek uporablja. Videi so zelo koristno orodje oglaševanja, saj ljudje veliko raje informacije pridobijo prek njih, kot da bi se lotili branja.
Bellroy
Gre za spletno trgovino, ki se ukvarja s prodajo torb, denarnic, ovitkov za telefone in drugih podobnih izdelkov. Stran omogoča uporabniku, da takoj najde, kar išče. Pri pregledovanju izdelkov je na vrhu strani vedno na razpolago slikovni meni z glavnimi kategorijami izdelkov, ki so v ponudbi. Na levi strani se nahaja barvna lestvica, ki strankam omogoča, da se jim s klikom na želen odtenek prikazujejo zgolj izdelki v izbrani barvi.
S klikom na posamezen produkt se odpre predstavitveni video izdelka ter številne fotografije, ki prikazujejo izdelek iz različnih zornih kotov.
The Sill
The Sill je spletna trgovina, ki se ukvarja s prodajo lončkov za sobne rastline. Že geslo, ki je izpostavljeno takoj ob dostopu na domačo stran spletne trgovine – “plants make people happy”, vzbudi pozornost in obiskovalca razveseli. Tudi design spletne strani je posrečen in daje naraven pridih, ki se sklada z izdelki, ki so v ponudbi.
Spletna stran se trudi, da ne le prodaja, ampak tudi informira o tematikah, ki zanimajo ciljno publiko – gojitelje sobnih rastlin. Za boljšo predstavo so na fotografijah lončki, v katerih so že posajene rastline.
Rebecca Atwood
Gre za ponudbo tapet in prevlek za pohištvo, s katerimi kupec lahko poživi svoj dom. Spletna trgovina omogoča enostavno iskanje želenih izdelkov po kategorijah in želenih barvah. Za lažjo predstavo so na vpogled tudi fotografije, kjer so posamezne prevleke že uporabljene za dekoracijo pohištva. Tako je stran bolj interaktivna.