6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin

Pri postavitvi spletne trgovine ni pomembno zgolj to, da na njej predstavite izdelke, ki jih prodajate. Pomembno je tudi, na kakšen način to naredite. Predstavljamo vam 6 spletnih trgovin, ki se lahko pohvalijo s privlačnim designom, interaktivnostjo in enostavno uporabo.
Primeri odlično oblikovanih spletnih trgovin

Primeri odlično oblikovanih spletnih trgovin

Poslovanje prek spletne trgovine je danes nekaj vsakdanjega. Ko se podjetje odloči za postavitev spletne trgovine, na kateri bo predstavilo svoje izdelke in vzpostavilo postopek plačila in naročanja, je pomembno, da ne spregleda še drugih vidikov.

Spletna trgovina naj bi bila enostavna za uporabo, privlačnega videza in čim bolj interaktivna. Na tak način bo pritegnila pozornost obiskovalcev in verjetnost, da se bodo le-ti odločili za nakup, bo večja. Predstavljamo vam nekaj primerov spletnih trgovin, ki se lahko pohvalijo s privlačnim designom in izvirnostjo. Naj vam bodo v navdih in za zgled.

Za pregled posamezne spletne trgovine kliknite na fotografijo pod opisom.

Not another bill

Gre za spletno trgovino, ki ponuja različne ideje za darila. Spletna stran se lahko pohvali z dobro preglednostjo nad ponudbo, barvitostjo in s privlačnimi fotografijami izdelkov.

Ob kliku na posamezen produkt se odpre stran s kratkim opisom produkta. Obiskovalec pa si lahko ogleda še več fotografij, ki prikazujejo izdelek z različnih zornih kotov in predstavijo njegovo uporabnost. Spletna stran se lahko pohvali tudi s hitrim nalaganjem, kar precej pripomore k dobri uporabniški izkušnji.

Spletna trgovina Not another bill

Spletna trgovina Not another bill

Simply chocolate

Gre za dansko podjetje, ki se ukvarja s prodajo čokoladnih izdelkov. Spletna trgovina se lahko pohvali z igrivim designom. Ob pregledovanju različnih vrst čokoladnih tablic se spletna stran obarva skladno z barvo ovitka, v ozadju pa se prikažejo še slike dodatkov, ki jih vsebuje posamezna čokolada.

Ob kliku na posamezno embalažo se pokaže še vsebina izdelka. Predstavitve izdelkov bazirajo na barvah in fotografijah. Besedilo je strnjeno v nekaj besedah, kar spet poskrbi za pritegnitev pozornosti in optimalno uporabniško izkušnjo.

Spletna trgovina Simply chocolate

Spletna trgovina Simply chocolate

Drybar

Drybar je spletna trgovina, ki ponuja produkte za nego las. Omogoča dobro preglednost nad produkti v ponudbi. Prikazane so zgolj slike, imena in cene posameznih produktov, ki na temnejši podlagi pridejo do izraza.

Ob kliku na posamezen produkt se odpre podrobneši opis izdelka. V alinejah so predstavljene bistvene prednosti, ki jih pridobite, če se odločite za nakup posameznega izdelka. Pod opisom se nahaja še kratek video, v katerem je na zabaven način prikazano, kako se izdelek uporablja. Videi so zelo koristno orodje oglaševanja, saj ljudje veliko raje informacije pridobijo prek njih, kot da bi se lotili branja.

Spletna trgovina Drybar

Spletna trgovina Drybar

Bellroy

Gre za spletno trgovino, ki se ukvarja s prodajo torb, denarnic, ovitkov za telefone in drugih podobnih izdelkov. Stran omogoča uporabniku, da takoj najde, kar išče. Pri pregledovanju izdelkov je na vrhu strani vedno na razpolago slikovni meni z glavnimi kategorijami izdelkov, ki so v ponudbi. Na levi strani se nahaja barvna lestvica, ki strankam omogoča, da se jim s klikom na želen odtenek prikazujejo zgolj izdelki v izbrani barvi.

S klikom na posamezen produkt se odpre predstavitveni video izdelka ter številne fotografije, ki prikazujejo izdelek iz različnih zornih kotov.

Spletna trgovina Bellrol

Spletna trgovina Bellroy

The Sill

The Sill je spletna trgovina, ki se ukvarja s prodajo lončkov za sobne rastline. Že geslo, ki je izpostavljeno takoj ob dostopu na domačo stran spletne trgovine – “plants make people happy”, vzbudi pozornost in obiskovalca razveseli. Tudi design spletne strani je posrečen in daje naraven pridih, ki se sklada z izdelki, ki so v ponudbi.

Spletna stran se trudi, da ne le prodaja, ampak tudi informira o tematikah, ki zanimajo ciljno publiko – gojitelje sobnih rastlin. Za boljšo predstavo so na fotografijah lončki, v katerih so že posajene rastline.

Spletna trgovina The Sill

Spletna trgovina The Sill

Rebecca Atwood

Gre za ponudbo tapet in prevlek za pohištvo, s katerimi kupec lahko poživi svoj dom. Spletna trgovina omogoča enostavno iskanje želenih izdelkov po kategorijah in želenih barvah. Za lažjo predstavo so na vpogled tudi fotografije, kjer so posamezne prevleke že uporabljene za dekoracijo pohištva.  Tako je stran bolj interaktivna.

Spletna trgovina Rebeka Atwood

Spletna trgovina Rebeka Atwood

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje