6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin

Pri postavitvi spletne trgovine ni pomembno zgolj to, da na njej predstavite izdelke, ki jih prodajate. Pomembno je tudi, na kakšen način to naredite. Predstavljamo vam 6 spletnih trgovin, ki se lahko pohvalijo s privlačnim designom, interaktivnostjo in enostavno uporabo.
Primeri odlično oblikovanih spletnih trgovin

Primeri odlično oblikovanih spletnih trgovin

Poslovanje prek spletne trgovine je danes nekaj vsakdanjega. Ko se podjetje odloči za postavitev spletne trgovine, na kateri bo predstavilo svoje izdelke in vzpostavilo postopek plačila in naročanja, je pomembno, da ne spregleda še drugih vidikov.

Spletna trgovina naj bi bila enostavna za uporabo, privlačnega videza in čim bolj interaktivna. Na tak način bo pritegnila pozornost obiskovalcev in verjetnost, da se bodo le-ti odločili za nakup, bo večja. Predstavljamo vam nekaj primerov spletnih trgovin, ki se lahko pohvalijo s privlačnim designom in izvirnostjo. Naj vam bodo v navdih in za zgled.

Za pregled posamezne spletne trgovine kliknite na fotografijo pod opisom.

Not another bill

Gre za spletno trgovino, ki ponuja različne ideje za darila. Spletna stran se lahko pohvali z dobro preglednostjo nad ponudbo, barvitostjo in s privlačnimi fotografijami izdelkov.

Ob kliku na posamezen produkt se odpre stran s kratkim opisom produkta. Obiskovalec pa si lahko ogleda še več fotografij, ki prikazujejo izdelek z različnih zornih kotov in predstavijo njegovo uporabnost. Spletna stran se lahko pohvali tudi s hitrim nalaganjem, kar precej pripomore k dobri uporabniški izkušnji.

Spletna trgovina Not another bill

Spletna trgovina Not another bill

Simply chocolate

Gre za dansko podjetje, ki se ukvarja s prodajo čokoladnih izdelkov. Spletna trgovina se lahko pohvali z igrivim designom. Ob pregledovanju različnih vrst čokoladnih tablic se spletna stran obarva skladno z barvo ovitka, v ozadju pa se prikažejo še slike dodatkov, ki jih vsebuje posamezna čokolada.

Ob kliku na posamezno embalažo se pokaže še vsebina izdelka. Predstavitve izdelkov bazirajo na barvah in fotografijah. Besedilo je strnjeno v nekaj besedah, kar spet poskrbi za pritegnitev pozornosti in optimalno uporabniško izkušnjo.

Spletna trgovina Simply chocolate

Spletna trgovina Simply chocolate

Drybar

Drybar je spletna trgovina, ki ponuja produkte za nego las. Omogoča dobro preglednost nad produkti v ponudbi. Prikazane so zgolj slike, imena in cene posameznih produktov, ki na temnejši podlagi pridejo do izraza.

Ob kliku na posamezen produkt se odpre podrobneši opis izdelka. V alinejah so predstavljene bistvene prednosti, ki jih pridobite, če se odločite za nakup posameznega izdelka. Pod opisom se nahaja še kratek video, v katerem je na zabaven način prikazano, kako se izdelek uporablja. Videi so zelo koristno orodje oglaševanja, saj ljudje veliko raje informacije pridobijo prek njih, kot da bi se lotili branja.

Spletna trgovina Drybar

Spletna trgovina Drybar

Bellroy

Gre za spletno trgovino, ki se ukvarja s prodajo torb, denarnic, ovitkov za telefone in drugih podobnih izdelkov. Stran omogoča uporabniku, da takoj najde, kar išče. Pri pregledovanju izdelkov je na vrhu strani vedno na razpolago slikovni meni z glavnimi kategorijami izdelkov, ki so v ponudbi. Na levi strani se nahaja barvna lestvica, ki strankam omogoča, da se jim s klikom na želen odtenek prikazujejo zgolj izdelki v izbrani barvi.

S klikom na posamezen produkt se odpre predstavitveni video izdelka ter številne fotografije, ki prikazujejo izdelek iz različnih zornih kotov.

Spletna trgovina Bellrol

Spletna trgovina Bellroy

The Sill

The Sill je spletna trgovina, ki se ukvarja s prodajo lončkov za sobne rastline. Že geslo, ki je izpostavljeno takoj ob dostopu na domačo stran spletne trgovine – “plants make people happy”, vzbudi pozornost in obiskovalca razveseli. Tudi design spletne strani je posrečen in daje naraven pridih, ki se sklada z izdelki, ki so v ponudbi.

Spletna stran se trudi, da ne le prodaja, ampak tudi informira o tematikah, ki zanimajo ciljno publiko – gojitelje sobnih rastlin. Za boljšo predstavo so na fotografijah lončki, v katerih so že posajene rastline.

Spletna trgovina The Sill

Spletna trgovina The Sill

Rebecca Atwood

Gre za ponudbo tapet in prevlek za pohištvo, s katerimi kupec lahko poživi svoj dom. Spletna trgovina omogoča enostavno iskanje želenih izdelkov po kategorijah in želenih barvah. Za lažjo predstavo so na vpogled tudi fotografije, kjer so posamezne prevleke že uporabljene za dekoracijo pohištva.  Tako je stran bolj interaktivna.

Spletna trgovina Rebeka Atwood

Spletna trgovina Rebeka Atwood

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje