6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin

Pri postavitvi spletne trgovine ni pomembno zgolj to, da na njej predstavite izdelke, ki jih prodajate. Pomembno je tudi, na kakšen način to naredite. Predstavljamo vam 6 spletnih trgovin, ki se lahko pohvalijo s privlačnim designom, interaktivnostjo in enostavno uporabo.
Primeri odlično oblikovanih spletnih trgovin

Primeri odlično oblikovanih spletnih trgovin

Poslovanje prek spletne trgovine je danes nekaj vsakdanjega. Ko se podjetje odloči za postavitev spletne trgovine, na kateri bo predstavilo svoje izdelke in vzpostavilo postopek plačila in naročanja, je pomembno, da ne spregleda še drugih vidikov.

Spletna trgovina naj bi bila enostavna za uporabo, privlačnega videza in čim bolj interaktivna. Na tak način bo pritegnila pozornost obiskovalcev in verjetnost, da se bodo le-ti odločili za nakup, bo večja. Predstavljamo vam nekaj primerov spletnih trgovin, ki se lahko pohvalijo s privlačnim designom in izvirnostjo. Naj vam bodo v navdih in za zgled.

Za pregled posamezne spletne trgovine kliknite na fotografijo pod opisom.

Not another bill

Gre za spletno trgovino, ki ponuja različne ideje za darila. Spletna stran se lahko pohvali z dobro preglednostjo nad ponudbo, barvitostjo in s privlačnimi fotografijami izdelkov.

Ob kliku na posamezen produkt se odpre stran s kratkim opisom produkta. Obiskovalec pa si lahko ogleda še več fotografij, ki prikazujejo izdelek z različnih zornih kotov in predstavijo njegovo uporabnost. Spletna stran se lahko pohvali tudi s hitrim nalaganjem, kar precej pripomore k dobri uporabniški izkušnji.

Spletna trgovina Not another bill

Spletna trgovina Not another bill

Simply chocolate

Gre za dansko podjetje, ki se ukvarja s prodajo čokoladnih izdelkov. Spletna trgovina se lahko pohvali z igrivim designom. Ob pregledovanju različnih vrst čokoladnih tablic se spletna stran obarva skladno z barvo ovitka, v ozadju pa se prikažejo še slike dodatkov, ki jih vsebuje posamezna čokolada.

Ob kliku na posamezno embalažo se pokaže še vsebina izdelka. Predstavitve izdelkov bazirajo na barvah in fotografijah. Besedilo je strnjeno v nekaj besedah, kar spet poskrbi za pritegnitev pozornosti in optimalno uporabniško izkušnjo.

Spletna trgovina Simply chocolate

Spletna trgovina Simply chocolate

Drybar

Drybar je spletna trgovina, ki ponuja produkte za nego las. Omogoča dobro preglednost nad produkti v ponudbi. Prikazane so zgolj slike, imena in cene posameznih produktov, ki na temnejši podlagi pridejo do izraza.

Ob kliku na posamezen produkt se odpre podrobneši opis izdelka. V alinejah so predstavljene bistvene prednosti, ki jih pridobite, če se odločite za nakup posameznega izdelka. Pod opisom se nahaja še kratek video, v katerem je na zabaven način prikazano, kako se izdelek uporablja. Videi so zelo koristno orodje oglaševanja, saj ljudje veliko raje informacije pridobijo prek njih, kot da bi se lotili branja.

Spletna trgovina Drybar

Spletna trgovina Drybar

Bellroy

Gre za spletno trgovino, ki se ukvarja s prodajo torb, denarnic, ovitkov za telefone in drugih podobnih izdelkov. Stran omogoča uporabniku, da takoj najde, kar išče. Pri pregledovanju izdelkov je na vrhu strani vedno na razpolago slikovni meni z glavnimi kategorijami izdelkov, ki so v ponudbi. Na levi strani se nahaja barvna lestvica, ki strankam omogoča, da se jim s klikom na želen odtenek prikazujejo zgolj izdelki v izbrani barvi.

S klikom na posamezen produkt se odpre predstavitveni video izdelka ter številne fotografije, ki prikazujejo izdelek iz različnih zornih kotov.

Spletna trgovina Bellrol

Spletna trgovina Bellroy

The Sill

The Sill je spletna trgovina, ki se ukvarja s prodajo lončkov za sobne rastline. Že geslo, ki je izpostavljeno takoj ob dostopu na domačo stran spletne trgovine – “plants make people happy”, vzbudi pozornost in obiskovalca razveseli. Tudi design spletne strani je posrečen in daje naraven pridih, ki se sklada z izdelki, ki so v ponudbi.

Spletna stran se trudi, da ne le prodaja, ampak tudi informira o tematikah, ki zanimajo ciljno publiko – gojitelje sobnih rastlin. Za boljšo predstavo so na fotografijah lončki, v katerih so že posajene rastline.

Spletna trgovina The Sill

Spletna trgovina The Sill

Rebecca Atwood

Gre za ponudbo tapet in prevlek za pohištvo, s katerimi kupec lahko poživi svoj dom. Spletna trgovina omogoča enostavno iskanje želenih izdelkov po kategorijah in želenih barvah. Za lažjo predstavo so na vpogled tudi fotografije, kjer so posamezne prevleke že uporabljene za dekoracijo pohištva.  Tako je stran bolj interaktivna.

Spletna trgovina Rebeka Atwood

Spletna trgovina Rebeka Atwood

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Oznake: ,