6 razlogov, zakaj je spletna stran pomembna za vaše podjetje

Če imate podjetje in nimate spletne strani, izgubljate velike priložnosti za svoje podjetje. Spletno mesto se lahko uporablja za doseganje različnih tržnih strategij, s katerimi lahko vaše podjetje raste.
Spletna Stran

6 Razlogov, Zakaj je Spletna Stran Pomembna za Vaše Podjetje

Spletna stran je v računalništvu dokument, ki ga prikaže spletni brskalnik. Na spletni strani so lahko različne vsebine: besedilo, slike, povezave, zvočni in video posnetki, programi.

Kot lastnik podjetja morate vedeti, kdo so vaši potencialni kupci. Kaj pa, če le-ti poznajo vaše podjetje in vedo, kaj ponujate, vendar ne morejo priti do vas? To je eno od tveganj, če podjetja nimajo narejene spletne strani.

Prednosti spletne strani

  • Stroškovna učinkovitost

Točno veste, koliko vas bo stala vaša spletna stran in njeno vzdrževanje. Trgovina z opeko in malto je po drugi strani dovzetna za mnoge dogodke, ki prinesejo dodatne stroške, kot so puščanje prižganih luči, kraje, škoda, dodatno osebje in podobno. Strateško razvita spletna stran (ali spletna trgovina) in spletna prisotnost nudita ogromne prihranke v primerjavi s klasičnimi trgovinami.

  • Dostopnost 24 ur na dan

Vaša spletna stran in profili družabnih medijev so dostopni 24 ur na dan, 365 dni na leto. Predstavljajte si, da želite nekaj kupiti v trgovini. Vložili ste ves potreben trud, da pridete v trgovino, toda ko pridete tja, je zaprta. Vsi vemo, kako se počutimo v tej situaciji. Dvakrat boste premislili o vrnitvi. Našli boste samo drugo trgovino, ki je lažje dostopna.

Ker je vaša spletna stran operativna 24 ur na dan in je dostopna iz lokalne kavarne, kavča ali postelje, lahko vaše stranke zlahka dostopajo do vaše spletne strani in storitev kadarkoli si to želijo.

  • Priročnost

Kaj je bolj priročno: vožnja z avtomobilom in iskanje različnih trgovin, ali sedenje v udobju lastnega doma in nakupovanje izdelkov preko računalnika? Precej očiten odgovor, razen če vam je všeč brezciljna vožnja. Pametna podjetja to uresničujejo in imajo zato lastno spletno stran, kjer lahko potencialni kupci brskajo po spletu za izdelki, ki jih želijo kupiti.

  • Verodostojnost

Z izgradnjo spletne strani lahko potrošnikom poveste, zakaj vam naj zaupajo, ter dodate pričevanja in dejstva, ki bodo podprla te trditve. Večina ljudi bo izdelek ali storitev poiskala na spletu pred nakupom, z namenom, da najprej preverijo verodostojnost izdelka. Če zagotavljate dobre storitve ali izdelke, se bo pozitivna beseda o vašem podjetju verjetno razširila. Kar pa pomeni več novih prodaj.

Ljudje se nagibajo k zaupanju podjetja zatem, ko poslujejo z njim. Z uporabo spletne strani lahko neprestano služite potrošnikom na spletu in na dolgi rok povečate svojo verodostojnost kot lastnik podjetja.

  • Prodaja

Brez prodaje je vaše podjetje obsojeno na propad. S spletno prisotnostjo dovoljujete prodajo vaših izdelkov ali storitev neprekinjeno vsakomur, kadar koli in brez omejitev; razen če vam zmanjka zalog! Dajanje spletne prisotnosti vašemu poslu je ključnega pomena za vašo blagovno znamko. Skratka, biti viden po vsem svetu pomeni, da boste zelo verjetno pridobili več obiskovalcev. Več obiskovalcev pa pomeni več prodaje.

  • Trženje

Spletna stran in spletna prisotnost vam omogočata trženje vašega poslovanje na spletu. Obstaja veliko tržnih strategij, ki jih lahko uporabite za oglaševanje in trženje vašega podjetja. Vse spletne tržne strategije so se izkazale za učinkovite. Izbira tržnih strategij je odvisno od vrste vašega posla.

Torej, če povzamemo, je za vsako podjetje nujno imeti svojo spletno stran. Bolj kot je vaša spletna stran profesionalna, več prednosti lahko s tem pridobite.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje