6 razlogov, zakaj je spletna stran pomembna za vaše podjetje

Če imate podjetje in nimate spletne strani, izgubljate velike priložnosti za svoje podjetje. Spletno mesto se lahko uporablja za doseganje različnih tržnih strategij, s katerimi lahko vaše podjetje raste.
Spletna Stran

6 Razlogov, Zakaj je Spletna Stran Pomembna za Vaše Podjetje

Spletna stran je v računalništvu dokument, ki ga prikaže spletni brskalnik. Na spletni strani so lahko različne vsebine: besedilo, slike, povezave, zvočni in video posnetki, programi.

Kot lastnik podjetja morate vedeti, kdo so vaši potencialni kupci. Kaj pa, če le-ti poznajo vaše podjetje in vedo, kaj ponujate, vendar ne morejo priti do vas? To je eno od tveganj, če podjetja nimajo narejene spletne strani.

Prednosti spletne strani

  • Stroškovna učinkovitost

Točno veste, koliko vas bo stala vaša spletna stran in njeno vzdrževanje. Trgovina z opeko in malto je po drugi strani dovzetna za mnoge dogodke, ki prinesejo dodatne stroške, kot so puščanje prižganih luči, kraje, škoda, dodatno osebje in podobno. Strateško razvita spletna stran (ali spletna trgovina) in spletna prisotnost nudita ogromne prihranke v primerjavi s klasičnimi trgovinami.

  • Dostopnost 24 ur na dan

Vaša spletna stran in profili družabnih medijev so dostopni 24 ur na dan, 365 dni na leto. Predstavljajte si, da želite nekaj kupiti v trgovini. Vložili ste ves potreben trud, da pridete v trgovino, toda ko pridete tja, je zaprta. Vsi vemo, kako se počutimo v tej situaciji. Dvakrat boste premislili o vrnitvi. Našli boste samo drugo trgovino, ki je lažje dostopna.

Ker je vaša spletna stran operativna 24 ur na dan in je dostopna iz lokalne kavarne, kavča ali postelje, lahko vaše stranke zlahka dostopajo do vaše spletne strani in storitev kadarkoli si to želijo.

  • Priročnost

Kaj je bolj priročno: vožnja z avtomobilom in iskanje različnih trgovin, ali sedenje v udobju lastnega doma in nakupovanje izdelkov preko računalnika? Precej očiten odgovor, razen če vam je všeč brezciljna vožnja. Pametna podjetja to uresničujejo in imajo zato lastno spletno stran, kjer lahko potencialni kupci brskajo po spletu za izdelki, ki jih želijo kupiti.

  • Verodostojnost

Z izgradnjo spletne strani lahko potrošnikom poveste, zakaj vam naj zaupajo, ter dodate pričevanja in dejstva, ki bodo podprla te trditve. Večina ljudi bo izdelek ali storitev poiskala na spletu pred nakupom, z namenom, da najprej preverijo verodostojnost izdelka. Če zagotavljate dobre storitve ali izdelke, se bo pozitivna beseda o vašem podjetju verjetno razširila. Kar pa pomeni več novih prodaj.

Ljudje se nagibajo k zaupanju podjetja zatem, ko poslujejo z njim. Z uporabo spletne strani lahko neprestano služite potrošnikom na spletu in na dolgi rok povečate svojo verodostojnost kot lastnik podjetja.

  • Prodaja

Brez prodaje je vaše podjetje obsojeno na propad. S spletno prisotnostjo dovoljujete prodajo vaših izdelkov ali storitev neprekinjeno vsakomur, kadar koli in brez omejitev; razen če vam zmanjka zalog! Dajanje spletne prisotnosti vašemu poslu je ključnega pomena za vašo blagovno znamko. Skratka, biti viden po vsem svetu pomeni, da boste zelo verjetno pridobili več obiskovalcev. Več obiskovalcev pa pomeni več prodaje.

  • Trženje

Spletna stran in spletna prisotnost vam omogočata trženje vašega poslovanje na spletu. Obstaja veliko tržnih strategij, ki jih lahko uporabite za oglaševanje in trženje vašega podjetja. Vse spletne tržne strategije so se izkazale za učinkovite. Izbira tržnih strategij je odvisno od vrste vašega posla.

Torej, če povzamemo, je za vsako podjetje nujno imeti svojo spletno stran. Bolj kot je vaša spletna stran profesionalna, več prednosti lahko s tem pridobite.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje