6 razlogov, zakaj je spletna stran pomembna za vaše podjetje

Če imate podjetje in nimate spletne strani, izgubljate velike priložnosti za svoje podjetje. Spletno mesto se lahko uporablja za doseganje različnih tržnih strategij, s katerimi lahko vaše podjetje raste.
Spletna Stran

6 Razlogov, Zakaj je Spletna Stran Pomembna za Vaše Podjetje

Spletna stran je v računalništvu dokument, ki ga prikaže spletni brskalnik. Na spletni strani so lahko različne vsebine: besedilo, slike, povezave, zvočni in video posnetki, programi.

Kot lastnik podjetja morate vedeti, kdo so vaši potencialni kupci. Kaj pa, če le-ti poznajo vaše podjetje in vedo, kaj ponujate, vendar ne morejo priti do vas? To je eno od tveganj, če podjetja nimajo narejene spletne strani.

Prednosti spletne strani

  • Stroškovna učinkovitost

Točno veste, koliko vas bo stala vaša spletna stran in njeno vzdrževanje. Trgovina z opeko in malto je po drugi strani dovzetna za mnoge dogodke, ki prinesejo dodatne stroške, kot so puščanje prižganih luči, kraje, škoda, dodatno osebje in podobno. Strateško razvita spletna stran (ali spletna trgovina) in spletna prisotnost nudita ogromne prihranke v primerjavi s klasičnimi trgovinami.

  • Dostopnost 24 ur na dan

Vaša spletna stran in profili družabnih medijev so dostopni 24 ur na dan, 365 dni na leto. Predstavljajte si, da želite nekaj kupiti v trgovini. Vložili ste ves potreben trud, da pridete v trgovino, toda ko pridete tja, je zaprta. Vsi vemo, kako se počutimo v tej situaciji. Dvakrat boste premislili o vrnitvi. Našli boste samo drugo trgovino, ki je lažje dostopna.

Ker je vaša spletna stran operativna 24 ur na dan in je dostopna iz lokalne kavarne, kavča ali postelje, lahko vaše stranke zlahka dostopajo do vaše spletne strani in storitev kadarkoli si to želijo.

  • Priročnost

Kaj je bolj priročno: vožnja z avtomobilom in iskanje različnih trgovin, ali sedenje v udobju lastnega doma in nakupovanje izdelkov preko računalnika? Precej očiten odgovor, razen če vam je všeč brezciljna vožnja. Pametna podjetja to uresničujejo in imajo zato lastno spletno stran, kjer lahko potencialni kupci brskajo po spletu za izdelki, ki jih želijo kupiti.

  • Verodostojnost

Z izgradnjo spletne strani lahko potrošnikom poveste, zakaj vam naj zaupajo, ter dodate pričevanja in dejstva, ki bodo podprla te trditve. Večina ljudi bo izdelek ali storitev poiskala na spletu pred nakupom, z namenom, da najprej preverijo verodostojnost izdelka. Če zagotavljate dobre storitve ali izdelke, se bo pozitivna beseda o vašem podjetju verjetno razširila. Kar pa pomeni več novih prodaj.

Ljudje se nagibajo k zaupanju podjetja zatem, ko poslujejo z njim. Z uporabo spletne strani lahko neprestano služite potrošnikom na spletu in na dolgi rok povečate svojo verodostojnost kot lastnik podjetja.

  • Prodaja

Brez prodaje je vaše podjetje obsojeno na propad. S spletno prisotnostjo dovoljujete prodajo vaših izdelkov ali storitev neprekinjeno vsakomur, kadar koli in brez omejitev; razen če vam zmanjka zalog! Dajanje spletne prisotnosti vašemu poslu je ključnega pomena za vašo blagovno znamko. Skratka, biti viden po vsem svetu pomeni, da boste zelo verjetno pridobili več obiskovalcev. Več obiskovalcev pa pomeni več prodaje.

  • Trženje

Spletna stran in spletna prisotnost vam omogočata trženje vašega poslovanje na spletu. Obstaja veliko tržnih strategij, ki jih lahko uporabite za oglaševanje in trženje vašega podjetja. Vse spletne tržne strategije so se izkazale za učinkovite. Izbira tržnih strategij je odvisno od vrste vašega posla.

Torej, če povzamemo, je za vsako podjetje nujno imeti svojo spletno stran. Bolj kot je vaša spletna stran profesionalna, več prednosti lahko s tem pridobite.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: ,