7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke.
7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Osredotočite se na pridobivanje novih leadov, ki naj bodo res kakovostni (Vir slike: Startupstockphotos).

Vir kisika za vsako podjetje so leadi (beseda ima v angleščini različne pomene, v našem primeru pomeni spletnega obiskovalca, ki pokaže interes za naše produkte oziroma storitve). Bolj, kot so kakovostni, večje število nakupov bodo opravili in prinesli večje prihodke. Te cilje lahko dosežete tudi z manjšim številom leadov.

Pred vami je 7 trikov za lead generation (slo. pridobivanje zainterestiranih strank), ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja.

1. Oblikujte jasne klice k akciji

S klicem k akciji usmerjate obiskovalca, kako in kje naj opravi nadaljnje korake. Ustvariti morate preproste in jasne klice k akciji na strani ali v newslettrih.

Če je sporočilo nejasno, je vse, kar boste objavili, neučinkovito in brez pomena. Povejte jim, kaj bodo z vašim produktom ali storitvijo pridobili. Kako jim boste olajšali življenje.

Pri ustvarjanja klica k akciji bodite pozorni tudi na barve. Izberite takšno, ki bo izstopala s strani, tako da ga bo uporabnik takoj videl. Izognite se klišejskim besedam, kot so pridobite in naročite se.

Če boste ustvarili dober klic k akciji, vam lahko ta prinese velik poskok v konverziji.

2. Email naj bo ustvarjen za desetico!

Email marketing še ni šel v pozabo. Kot kažejo zadnje raziskave, še nekaj časa ne bo šel. Prek elektronskih sporočil lahko kar 40-krat hitreje pridobite nov lead kot na Facebooku in Twitterju skupaj.

Raziščite, česa si želi vaša publika. Kaj jih motivira? Nato ustvarite elektronsko sporočilo z vsemi elementi in kakovostno ter relevantno vsebino.

Naslov sporočila je še kako pomemben. Slabi naslovi bodo hitro spregledani in izbrisani. Testirajte in spremljajte svoje kampanje. Morda pa nekateri vaši naročniki želijo krajše naslove newslettrov, drugi pa daljše.

Prvi koraki v nekaj novega so najtežji. V svet email marketinga jih lahko naredimo skupaj >>

3. Sodelujte z ambasadorji vaše blagovne znamke

Ljudje pričakujejo, da boste o svojem podjetju govorili pozitivno. Večji učinek pa boste dosegli, če bodo o vašem produktu začeli pozitivno govoriti drugi ljudje. K sodelovanju povabite primerne partnerje, ki naj o vašem produktu zapišejo nekaj besed. Ne glede na to, kako veliko je vaše podjetje, te besede vam bodo prinesle nove leade.

Svoje produkte pošljite spletnim vplivnežem, ki bodo z navdušenjem objavili kakšno fotografijo na družabnih omrežjih. Osredotočite se na tiste, ki imajo veliko sledilcev in imajo podobne interese.

4. Avtomatizacija

Veste, da približno 96 odstotkov obiskovalcev na vaši strani ni pripravljenih opraviti nakup?

Namesto da bi se osredotočili na to, kar se z obiskovalci zgodi, ko pregledujejo stran, se mnoga podjetja osredotočajo na to, kako povečati obisk na strani. Zanemarjajo pa svoj glavni cilj: prodaja!

Ustvariti morate sistem, ki bo privabil tisti 96 odstotkov obiskovalcev nazaj na vašo stran in jih pripravil k nakupu. Če ste toliko denarja investirali v to, da jih privabite na stran, zakaj ste jih pripravljeni izpustiti?

Vsi vemo, kakšno moč imajo družabna omrežja. A na njih obstajajo tudi posebna pravila. Če jih ne boste upoštevali, vam bodo sledilci in oboževalci zapustili (Vir slike: Startupstockphotos).

5. Uporabite moč družabnih omrežij

Težava mnogih podjetij je, da poskušajo družabna omrežja izkoristiti za direktno prodajo. Družabna omrežja niso primerna za takšno prodajo. Verjemite, to vam bodo povedali tudi vaši sledilci.

So odlično mesto za pridobivanje pozornosti uporabnikov, ustvarjanja pogovorov, deljenja vsebina in preusmerjanja ljudi na spletno trgovino. Ko pristanejo vaši strani, je na vas, da jih zadržite. Glejte točko 4.

Ustvarite konsistenčno kampanjo za vsebinski marketing in koledar objav. Opravite raziskavo ključnih besed glede na to, kaj vaša ciljna publika išče. Vsebino prilagodite iskalnim izrazom in jo objavite. Večjo, kot bo imela vrednost, večji bo doprinos za vaše občinstvo.

Izberite najboljše družabne kanale za vas in vaše uporabnike. Vsako omrežje ni primerno za vsak tip podjetja, zato izberite prava.

Na njih delite svojo vsebino, ustvarite povezave s svojimi sledilci in oboževalci.

6. Preizkusite učinek video vsebin

Video vsebine so to, kar si uporabniki želijo. Temu stremita tudi mobilni in klasični marketing. To ne pomeni, da morate najeti najdražjo video ekipo. Preproste video vsebine dosegajo prav tako dobre rezultate.

Video vsebine, ki prinašajo zgolj osnovne informacije o produktu, prinašajo kar 33 odstotkov več leadov, ugotavlja analiza Unbounce.

7. Testirajte, testirajte, testirajte

Nič v marketingu ne bo potekalo tako, kot ste si zamislili. To ne pomeni, da zanemarite ta del, temveč se poskusite prilagoditi na novosti, ki vam jih prinaša vsaka stranka. Spremljajte odzive svojih strank in skupaj izboljšujte produkt.

Ne podcenjujte moči, ki jo daste uporabniku, da lahko sodeluje v procesu izboljšav. To je dober način, kako si lahko ustvarite lojalne stranke, boljše leade in ambasadorje strank. Ljudje radi govorijo o novih produktih, še zlasti če so pri njihovem razvoju lahko pomagali tudi sami.

Testirajte nenehno. Morda le barvo gumba s klicem k akciji, dolžino vsebine ali fotografijo.

Zapomnite si, nič ni trajno. Nenehen razvoj in izboljšave so dobra plat posla.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

09.12.2019 od 13:00 do 21:00
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti ponedeljek, 9. decembra? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2020 kot mladi podjetniki napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje