7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Kako oblikovati privlačno spletno stran? (Vir slike: Pixabay)

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis.
7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Kako oblikovati privlačno spletno stran? (Vir slike: Pixabay)

1. Spletna stran naj bo jasna in urejena.

Z jasno, pregledno in urejeno spletno stranjo boste pritegnili zanimanje uporabnikov. Svet okoli nas je zasičen s dražljaji, kar velja tudi za svetovni splet. Oglasi, ikone, znaki, pojavna okna, gumbi … Včasih imate vsega tega dovolj. Zato omogočite obiskovalcem, da si na vaši spletni strani odpočijejo. Preprost dizajn in bel prostor bosta izboljšala uporabniško izkušnjo. Poudarite le najpomembnejše vsebine. Zapomnite si: včasih je manj res več.

2. Uporabite intuitivno krmarjenje

Za osnovno krmarjenje po spletni strani uporabite vodoravno menijsko vrstico na vrhu spletne strani. Poleg tega oblikujte tudi možnosti za sekundarno krmarjenje pod osnovno vrstico ali v stranski orodni vrstici ob (levi) strani. V osnovno menijsko vrstico vključite le najpomembnejše povezave, ostale pa postavite na dno strani ali v stranske vrstice. Intuitivno krmarjenje je izjemno pomembno, če hočete obiskovalce obdržati na svoji spletni strani.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

3. Strateško uporabljajte barve.

Nevtralna barvna shema bo dala vaši spletni strani eleganten, jasen in moderen videz. Najbolj pomembne vsebine (naslove ali ključne informacije) poudarite z uporabo močnih barv, vendar pri tem ne pretiravajte. Barvna shema na vaši spletni strani naj se ujema z logotipom in oglasnimi materiali vašega podjetja.

4. Besedilo naj bo berljivo na vseh napravah.

Besedilo je najpomembnejši del vaše spletne strani, saj z besedami odgovarjate na vprašanja uporabnikov, še preden vam jih postavijo. Bodite pozorni na barvno kombinacijo ozadja in besedila, da obiskovalcem ne boste povzročali glavobolov ali jih odgnali s svoje spletne strani. Prav tako se izogibajte majhnim pisavam, tudi če se vam zdijo ljubke. Omejite število različnih pisav na spletni strani na 3 ali celo 2.

5. Spletno stran prilagodite mobilnim napravam.

Profesionalno oblikovana spletna stran, ki ni prilagojena mobilnim napravam, je popolnoma nekoristna. Zagotovite, da bodo vsi elementi strani (besedilo, pisava, razporeditev, meniji) primerni za uporabnike tako računalnikov kot tudi prenosnih naprav.

6. Uporabite odzivno zasnovo.

Odzivna zasnova se samodejno prilagodi načinu ogleda. Tako lahko namesto oblikovanja različnih strani, prilagojenih različnim platformam (namizni računalniki, tablični računalniki, pametni telefoni), ustvarite le eno stran, ki se bo samodejno prilagodila platformi in velikosti naprave. Tako boste izboljšali uporabniško izkušnjo in zagotovili, da bodo obiskovalci na vaši strani preživeli več časa.

7. Ne pozabite na gumbe.

Vseprisotni gumb »Pošlji«, ki se brez izjeme nahaja na dnu vsakega spletnega obrazca, je pogosto najmanj privlačen del spletne strani. Potrudite se, da bodo tudi gumbi pritegnili obiskovalce.

Vir: InceptUp

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki