7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis.
7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Kako oblikovati privlačno spletno stran? (Vir slike: Pixabay)

1. Spletna stran naj bo jasna in urejena.

Z jasno, pregledno in urejeno spletno stranjo boste pritegnili zanimanje uporabnikov. Svet okoli nas je zasičen s dražljaji, kar velja tudi za svetovni splet. Oglasi, ikone, znaki, pojavna okna, gumbi … Včasih imate vsega tega dovolj. Zato omogočite obiskovalcem, da si na vaši spletni strani odpočijejo. Preprost dizajn in bel prostor bosta izboljšala uporabniško izkušnjo. Poudarite le najpomembnejše vsebine. Zapomnite si: včasih je manj res več.

2. Uporabite intuitivno krmarjenje

Za osnovno krmarjenje po spletni strani uporabite vodoravno menijsko vrstico na vrhu spletne strani. Poleg tega oblikujte tudi možnosti za sekundarno krmarjenje pod osnovno vrstico ali v stranski orodni vrstici ob (levi) strani. V osnovno menijsko vrstico vključite le najpomembnejše povezave, ostale pa postavite na dno strani ali v stranske vrstice. Intuitivno krmarjenje je izjemno pomembno, če hočete obiskovalce obdržati na svoji spletni strani.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

3. Strateško uporabljajte barve.

Nevtralna barvna shema bo dala vaši spletni strani eleganten, jasen in moderen videz. Najbolj pomembne vsebine (naslove ali ključne informacije) poudarite z uporabo močnih barv, vendar pri tem ne pretiravajte. Barvna shema na vaši spletni strani naj se ujema z logotipom in oglasnimi materiali vašega podjetja.

4. Besedilo naj bo berljivo na vseh napravah.

Besedilo je najpomembnejši del vaše spletne strani, saj z besedami odgovarjate na vprašanja uporabnikov, še preden vam jih postavijo. Bodite pozorni na barvno kombinacijo ozadja in besedila, da obiskovalcem ne boste povzročali glavobolov ali jih odgnali s svoje spletne strani. Prav tako se izogibajte majhnim pisavam, tudi če se vam zdijo ljubke. Omejite število različnih pisav na spletni strani na 3 ali celo 2.

5. Spletno stran prilagodite mobilnim napravam.

Profesionalno oblikovana spletna stran, ki ni prilagojena mobilnim napravam, je popolnoma nekoristna. Zagotovite, da bodo vsi elementi strani (besedilo, pisava, razporeditev, meniji) primerni za uporabnike tako računalnikov kot tudi prenosnih naprav.

6. Uporabite odzivno zasnovo.

Odzivna zasnova se samodejno prilagodi načinu ogleda. Tako lahko namesto oblikovanja različnih strani, prilagojenih različnim platformam (namizni računalniki, tablični računalniki, pametni telefoni), ustvarite le eno stran, ki se bo samodejno prilagodila platformi in velikosti naprave. Tako boste izboljšali uporabniško izkušnjo in zagotovili, da bodo obiskovalci na vaši strani preživeli več časa.

7. Ne pozabite na gumbe.

Vseprisotni gumb »Pošlji«, ki se brez izjeme nahaja na dnu vsakega spletnega obrazca, je pogosto najmanj privlačen del spletne strani. Potrudite se, da bodo tudi gumbi pritegnili obiskovalce.

Vir: InceptUp

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

09.12.2019 od 13:00 do 21:00
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti ponedeljek, 9. decembra? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2020 kot mladi podjetniki napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje