7 nasvetov za učinkovito rabo družbenih omrežij

Spletna družbena omrežja so odlična orodja za pridobivanje kupcev in neposredno komunikacijo s kupci. Žal veliko poslovnih uporabnikov pozablja, to niso orodja za enosmerno komunikacijo. Če želite pridobiti kupce, jih morate aktivno vključiti v svoje omrežje.
7 nasvetov za učinkovito rabo družbenih omrežij

7 nasvetov za učinkovito rabo družbenih omrežij (Vir: Unsplash.com)

Da bi pri vključevanju kupcev dosegli maksimalni učinek, vam dajemo nekaj nasvetov. Niso lahki, vzeli vam bodo kar nekaj časa, so pa zato učinkoviti.

Pogovori naj ne bodo nuja, to je nekaj kar morate imeti radi

Načnite nove debate, osredotočite se na njihovo kakovost in pri tem preprosto uživajte. Pozabite na avtomatsko generirane objave, gradite na kvaliteti in ne kvantiteti. Raziskave so pokazale, da avtomatske objave na Facebooku zmanjšujejo število “všečkov” in komentarjev kar za 70 odstotkov.

Vizualno popestrite svoje objave

Slike in videoposnetki so najprivlačnejša oblika vsebine na družbenih omrežjih. Skoraj 90 odstotkov najpogosteje posredovanih objav vsebuje fotografijo. Njihova moč je v tem, da si jih obiskovalci enostavno in hitro ogledajo, ter se z njimi tudi čustveno povežejo.

Povezujte se z vplivnimi podjetji

Debatirajte in povezujte se z ljudmi iz vaše stroke. Povežite se s podjetji, ki jih občudujete in tako navdihujte vaše zveste kupce. Povezovanje s ključnimi akterji v vaši panogi ni odlično le za spoznavanje novih prijateljev in krepitev verodostojnosti, ampak tudi, da vaše sporočilo doseže širše omrežje ljudi. Sledite objavam vplivnih podjetij, posredujte njihove objave ter komentirajte.

Plačajte

Hudo se motite, če menite, da je uporaba brezplačnih orodij na socialnih omrežjih dovolj. Plačljive možnosti na družbenih so pogosto najučinkovitejše za pridobivanje novih ljudi, saj bodo dosegle tisto publiko, ki ima največji interes za vaše izdelke in storitve.

Pravilo 80-20

Pogosta napaka podjetij v družbenih omrežjih je pretirana samopromocija. Takšen način je neoseben, nekakovosten in ljudi odvrača od vključevanja. Pravilo 80-20 pravi, da mora 80 odstotkov objav vsebovati:

  • Debate o novicah iz vašega področja.
  • Posredovanje objav oseb, ki jih cenite.
  • Interakcijo s komentatorji in potrošniki.
  • Odgovore na pomisleke in vprašanja vaših kupcev.
  • Objave dogodkov, ki se jih nameravate udeležiti.
  • Promocija drugih pomembnih oseb.
  • Objava povezav do vaših objav na poslovnem blogu.

Ostalih 20 odstotkov naj vsebuje jasne promocijske objave o vaših izdelkih in storitvah.

Bodite jasni

Obiskovalcem jasno povejte, kaj želite. Postavite jim vprašanje ali pa jih pozovite, da obiščejo povezavo, ki ste jo objavili. Ko ljudem jasno poveste, kaj želite od njih, je večja verjetnost, da bodo to tudi storili.

Preberite za seboj. Večkrat!

Preglejte slovnične napake in delovanje povezav ter se prepričajte, da imajo slike dovolj dobro kvaliteto. Preverite, da je ton besedila v skladu z osebnostjo vašega podjetja in da z njim ne boste žaljivi.

Vir: huffingtonpost.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje