8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

Ne glede na to, ali želite, da vaše podjetje raste ali ostane majhno; to, da imate v današnjih časih svojo spletno stran, je nuja. Stroški, ki jih boste odšteli za spletno stran, so majhna investicija v primerjavi s prednostmi, ki vam jih ta prinaša.
Zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran? (Vir: Pixabay)

Zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran? (Vir: Pixabay)

Zakaj je torej tako pomembno, da čim prej izdelate spletno stran za vaše podjetje?

Stranke to od vas pričakujejo

Že ta trditev bi morala biti zadosten razlog, da se lotite izdelave spletne strani za vaše podjetje. Kar 60 % potrošnikov od podjetij pričakuje, da bodo svojo dejavnost predstavile v digitalni obliki. Prav tako bo večina potencialnih strank, ki bodo izvedele za vašo dejavnost, avtomatsko vtipkala ime vašega podjetja v iskalnik. Če med iskanjem ne bodo naletele na vašo spletno stran, obstaja velika verjetnost, da se bodo obrnile na drugega ponudnika.

 Mnenje strank, ki so izdelek / storitev že preizkusile

Kar 90 odstotkov potrošnikov priznava, da se pri odločitvi, če bodo kupili določen produkt ali storitev, zanašajo na mnenja strank, ki so jih v preteklosti že koristile. Pozitivne in negativne kritike o določenem podjetju so lahko prisotne na spletnih straneh, ki so namenjene ocenjevanju izdelkov. Če pa se odločite za postavitev svoje spletne strani, lahko sami zberete pozitivna mnenja preteklih kupcev vaših izdelkov. Tako bodo vaše možnosti za uspešno poslovanje veliko večje.

Vzpostavite lastno spletno stran na WordPressu >>

Dobite priložnost, da poveste svojo zgodbo

Že res, da ne morete vplivati na to, kaj bodo o vas pisali na drugih spletnih straneh in na socialnih omrežjih. Vseeno pa vam kreiranje lastne spletne strani omogoča, da s svojimi besedami in na svoj način predstavite svojo zgodbo. Na tak način boste obiskovalcem sporočili, kakšne so vrednote vašega podjetja, za kaj se zavzemate. Preko novic, ki jih boste objavili na svoji spletni strani, boste lahko predstavili svoje stališče glede določenih tematik. Spletna stran služi tudi temu, da se na njej nahajajo vaši kontakti in povezave na družabna omrežja, kjer se pojavljate s svojo dejavnostjo. Tako boste lažje dosegljivi za svoje (potencialne) stranke.

Dosegli boste bistveno večje število ljudi

Postavitev spletne strani je investicija, ki vam bo prinašala veliko prednosti. Prek nje boste dosegli mnogo več ljudi, kot bi jih z npr. samo s pošiljanjem elektronske pošte.

Spletna stran bo povečala prepoznavnost vašega podjetja (Vir: Pixabay)

Spletna stran bo povečala prepoznavnost vašega podjetja (Vir: Pixabay)

Ne potrebujete posebnih računalniških znanj

Da bi postavili lastno spletno stran, v današnjih časih ne potrebujete nobenih posebnih znanj in sposobnosti. WordPress je ena izmed platform za brezplačno postavitev spletne strani, ki vas dosledno vodi skozi korake. Postavitev spletne strani bo tako potekala hitro in enostavno.

Konkurenčna podjetja imajo svoje spletne strani

Raziskave so pokazale, da se enkrat, ko ima potrošnik idejo o tem, kaj potrebuje, pogosto loti internetne analize. To pomeni, da najde čim več spletnih strani podjetij, ki ponujajo želen izdelek. Potem primerja med seboj informacije, ki jih dobi, in se v končni fazi odloči za nakup. Če svoje spletne strani ne boste imeli, vas bo take vrste potrošnik že takoj izločil iz ožjega izbora. Tega pa si verjetno ne želite?

Spletna prodaja ima številne prednosti

To, da svoje izdelke prodajate tudi prek spletne strani, ne zgolj v fizični trgovini, je vsekakor dobra odločitev. Gre za to, da lahko odpiralni čas vašega podjetja marsikomu ne ustreza. Ljudje se tudi čedalje bolj odločajo za nakupovanje prek spleta, saj jim to ponuja svobodo in udobje. Če boste omogočili, da stranke vaše izdelke in storitve kupujejo tudi prek spleta, se bo število nakupov zagotovo povečalo.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Vaše izdelke lahko prikažete v najboljši verziji

Če boste spletno stran opremili z lepimi slikami in videi vaših izdelkov, boste hitreje pritegnili pozornost strank. Hkrati jih boste bolj učinkovito informirali glede tega, katere so njihove prednosti. To pa vam lahko prinese boljše rezultate.

Vir: blogs.constantcontact.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: