KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

Ne glede na to, ali želite, da vaše podjetje raste ali ostane majhno; to, da imate v današnjih časih svojo spletno stran, je nuja. Stroški, ki jih boste odšteli za spletno stran, so majhna investicija v primerjavi s prednostmi, ki vam jih ta prinaša.
Zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran? (Vir: Pixabay)

Zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran? (Vir: Pixabay)

Zakaj je torej tako pomembno, da čim prej izdelate spletno stran za vaše podjetje?

Stranke to od vas pričakujejo

Že ta trditev bi morala biti zadosten razlog, da se lotite izdelave spletne strani za vaše podjetje. Kar 60 % potrošnikov od podjetij pričakuje, da bodo svojo dejavnost predstavile v digitalni obliki. Prav tako bo večina potencialnih strank, ki bodo izvedele za vašo dejavnost, avtomatsko vtipkala ime vašega podjetja v iskalnik. Če med iskanjem ne bodo naletele na vašo spletno stran, obstaja velika verjetnost, da se bodo obrnile na drugega ponudnika.

 Mnenje strank, ki so izdelek / storitev že preizkusile

Kar 90 odstotkov potrošnikov priznava, da se pri odločitvi, če bodo kupili določen produkt ali storitev, zanašajo na mnenja strank, ki so jih v preteklosti že koristile. Pozitivne in negativne kritike o določenem podjetju so lahko prisotne na spletnih straneh, ki so namenjene ocenjevanju izdelkov. Če pa se odločite za postavitev svoje spletne strani, lahko sami zberete pozitivna mnenja preteklih kupcev vaših izdelkov. Tako bodo vaše možnosti za uspešno poslovanje veliko večje.

Vzpostavite lastno spletno stran na WordPressu >>

Dobite priložnost, da poveste svojo zgodbo

Že res, da ne morete vplivati na to, kaj bodo o vas pisali na drugih spletnih straneh in na socialnih omrežjih. Vseeno pa vam kreiranje lastne spletne strani omogoča, da s svojimi besedami in na svoj način predstavite svojo zgodbo. Na tak način boste obiskovalcem sporočili, kakšne so vrednote vašega podjetja, za kaj se zavzemate. Preko novic, ki jih boste objavili na svoji spletni strani, boste lahko predstavili svoje stališče glede določenih tematik. Spletna stran služi tudi temu, da se na njej nahajajo vaši kontakti in povezave na družabna omrežja, kjer se pojavljate s svojo dejavnostjo. Tako boste lažje dosegljivi za svoje (potencialne) stranke.

Dosegli boste bistveno večje število ljudi

Postavitev spletne strani je investicija, ki vam bo prinašala veliko prednosti. Prek nje boste dosegli mnogo več ljudi, kot bi jih z npr. samo s pošiljanjem elektronske pošte.

Spletna stran bo povečala prepoznavnost vašega podjetja (Vir: Pixabay)

Spletna stran bo povečala prepoznavnost vašega podjetja (Vir: Pixabay)

Ne potrebujete posebnih računalniških znanj

Da bi postavili lastno spletno stran, v današnjih časih ne potrebujete nobenih posebnih znanj in sposobnosti. WordPress je ena izmed platform za brezplačno postavitev spletne strani, ki vas dosledno vodi skozi korake. Postavitev spletne strani bo tako potekala hitro in enostavno.

Konkurenčna podjetja imajo svoje spletne strani

Raziskave so pokazale, da se enkrat, ko ima potrošnik idejo o tem, kaj potrebuje, pogosto loti internetne analize. To pomeni, da najde čim več spletnih strani podjetij, ki ponujajo želen izdelek. Potem primerja med seboj informacije, ki jih dobi, in se v končni fazi odloči za nakup. Če svoje spletne strani ne boste imeli, vas bo take vrste potrošnik že takoj izločil iz ožjega izbora. Tega pa si verjetno ne želite?

Spletna prodaja ima številne prednosti

To, da svoje izdelke prodajate tudi prek spletne strani, ne zgolj v fizični trgovini, je vsekakor dobra odločitev. Gre za to, da lahko odpiralni čas vašega podjetja marsikomu ne ustreza. Ljudje se tudi čedalje bolj odločajo za nakupovanje prek spleta, saj jim to ponuja svobodo in udobje. Če boste omogočili, da stranke vaše izdelke in storitve kupujejo tudi prek spleta, se bo število nakupov zagotovo povečalo.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Vaše izdelke lahko prikažete v najboljši verziji

Če boste spletno stran opremili z lepimi slikami in videi vaših izdelkov, boste hitreje pritegnili pozornost strank. Hkrati jih boste bolj učinkovito informirali glede tega, katere so njihove prednosti. To pa vam lahko prinese boljše rezultate.

Vir: blogs.constantcontact.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje