Adijo, tviti!

Kako izbrisati tvite? (Vir slike: YouTube)

Adijo, tviti!

Ste se kdaj ob pregledovanju tvitov zalotili z rokami na glavi, zmajanjem z glavo in zgražanju, kaj vse ste tvitnili? Tvite bi najraje izbrisali in začeli s pisanjem znova, a je brisanje preveč dolgotrajen postopek. Pokukajte, s katerimi orodji lahko tvite enostavno in hitro odstranite.
Adijo, tviti!

Kako izbrisati tvite? (Vir slike: YouTube)

Kar nekaj orodij obstaja, ki omogočajo hiter in enostaven izbris tvitov.

Tweet Delete omogoča, da izbrišemo le izbrane tvite. Na primer tvite, starejše od enega tedna, enega leta in podobno. Večina orodij, ki imajo podobne funkcij kot Tweet Delete, omogoča izbris največ 3.200 tvitov naenkrat. Če se boste odločili za brisanje s Tweet Delete, naj opozorimo, da poti nazaj ni. Lahko pa prehodno naredite kopijo tvitov s Tweet Download. Orodje Tweet Delete je brezplačno, ob prihodu na stran se registrirate z računom na Twitterju in obkljukate možnosti, ki so najboljše za vaše situacijo.

Brisanje računa ali brisanje tvitov?

Zakaj sploh uporabiti orodje, kot so Tweet Delete, Twitwipe in Delete All My Tweets? Zakaj ne bi preprosto izbrisali svoj račun na Twitterju in ustvarili novega? Zakaj ne bi ročno brisali tvite? Predvsem za to, ker omenjena orodja omogočajo hitrejši postopek. Če pa bi se odločili kar izbrisati račun na Twitterju, boste dobili nov uporabniški ID, ki ne bo enak predhodnemu. S tem boste izgubili vse svoje sledilce in celoten seznam uporabnikov, ki jim sledite. Prav tako seznam favoritov. Twitwipe in ostala orodja ne brišejo navedenega, njihov namen je zgolj brisanje tvitov. Večina teh orodij omogoča hkratni izbris do 3.200 tvitov, medtem ko Delete All My Tweets omogoča izbris krajšega seznama tvitov – do tisoč.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki