Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju.
Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja (Vir slike: Picjumbo)

Sedaj pa si predstavljajte, da bi lahko informacije, ki ste jih pridobili, prevedli v natančno to, kar želijo vaši potrošniki, kako si to želijo in kaj bodo konec koncev kupili in, da ne pozabimo, za to tudi plačali.

Mnoge ugodnosti bloganja

Bloganje je orodje, ki ga podjetja uporabljajo, da bi izbrali dejanske odločitve glede podpore, feedbacka uporabnikom in tržne inteligence. Gre za najpametnejšo potezo, ki jo dandanes uporabljajo podjetja.

Blogi razširijo zmožnosti podjetij, da operirajo in rastejo. Prav tako pa blogi to komunikacijo z uporabo množičnega marketinga ponesejo na višji nivo, staromoden način enosmernega “dialoga” pa pretvorijo v dvosmerni dialog. Če ta tip marketinškega orodja še niste uporabili v vašem podjetju, bodite prepričani, da ga vaši nasprotniki in konkurenti so.

Dnevno bloge prebira preko 700 milijonov bralcev. Govorimo o nenehnih pogovorih, 24 ur na dan. Del pogovorov se lahko nanaša na vaše podjetje, pa naj gre za pozitivne ali negativne stvari. To vam daje priložnost, da pridobite vpliv in moč, saj lahko slišite, česa potrošniki ne marajo ali kaj jim je še posebej všeč. Na podlagi teh informacij lahko izvedete določene spremembe.

blog-marketing

Nekateri edinstveni izzivi

Naj bo bloganje še tako izvrstno, kljub vsemu je ustvarilo unikaten izziv; kako biti na tekočem z zahtevami? Blogi so odprta vrata. Kadarkoli odpirajo pot do potrošnikov, pisarn in ponujajo transparentnost. Če jih boste uporabljali pravilno, vam bodo omogočili pristen in odkrit način vzdrževanja pravih odnosov. Toda, si lahko predstavljate prave odnose z milijoni ljudi 24 ur na dan?

Mnogo lastnikov majhnih podjetij se zaveda, kaj lahko blogi dejansko predstavljajo podjetju, a nimajo dovolj sodelavcev, da bi tudi na tem področju prevzeli pobudo. Nekateri so odločni in hitro ustvarijo blog. Prav tako hitro pa tudi odnehajo, ko ugotovijo, da blog predstavlja resno mero odgovornosti.

Velika podjetja so se naučila, da zunanje vire uporabljajo kot prednost. Zunanja opravila kot je bloganje dajejo majhnim podjetjem svobodo, da se koncentrirajo na druga dnevna opravila in preusmerijo svojo pozornost na širitev.

Kaj natančno vas naredi uspešnega blogerja?

  • Pogovorom morate posvečati pozornost
  • Širjenje tega, kar pravijo potrošniki
  • Vrednotenje pogovorov
  • Konstantno sodelovanje v pogovorih
  • Še bolj poslušajte

Ko boste postali bolj pozorni na to, kako proces bloganja poteka in kako lahko od njega pridobite, boste postali bolj pozorni tudi na konkurente preko spletnih strani, ki so posvečene bloganju. To vašemu podjetju daje možnost, da nekaj potrošnikov speljete vašim konkurentom, poleg tega pa boste ostali na tekočem glede tega, kdo in kaj vam stoji nasproti.

Smisel bloganja je v tem, da prispevate pomembne informacije in prisluhnete rezultatom, ki jih pridobite. Ne glede na to ali so rezultati dobri ali slabi, namignili vam bodo, kaj naj bodo vaše naslednje poteze. Toda, gre za nenehen proces, ki lahko postane “pretežak” za lastnika majhnega podjetja.

Zaradi tega je izjemno pomembno, da se najame specialista, ki bo zbiral in širil informacije ter vam priskrbel prepomemben feedback. Specialisti bodo sledili tudi pogovorom na blogu in poročali, kako le-ti rastejo in kakšni trendi se pojavljajo.

T.i. blog marketing je postal del jedra vsakega podjetja. Z uporabo blogov bo vaše podjetje postalo (ostalo) vidno, vzpostavili pa boste tudi zaupanje na relaciji med podjetjem in potrošniki, ki ga doslej še niste imeli.

Vir: SmallBizBee

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Prilagoditev novim pravilom na področju GDPR je številnim podjetjem predstavljala slabo voljo in težave. Vendar pa so se nekatera podjetja dobro pripravila na spremembe in z inovativnimi načini na njihov račun pritegnila še več privržencev. Kako jim je to uspelo? Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov. Preberite več >>

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Z novo različico brskalnika Chrome prihaja do pomembnih sprememb za upravitelje spletnih strani in spletnih trgovin, za katere je zelo priporočljiva uporaba varnega HTTPS protokola. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Internet v današnjih časih predstavlja najpomembnejši medij za pretok informacij. Za prepoznavnost in uspeh podjetja je tako ključnega pomena, da do uporabnikov dostopa prek različnih spletnih kanalov in da se internetnega marketinga loti premišljeno in celostno. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Ste v vašem podjetju storili vse potrebno, da zaradi kršenja Splošne uredbe o varstvu podatkov ali GDPR ne bi na vaš naslov priromala kakšna kazen s strani inšpektorjev? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje