Blogi s področja marketinga, ki jih morate brati

Blogi s področja marketinga, ki jih morate brati (Vir slike: Pixabay.com)

Blogi s področja marketinga, ki jih morate brati

V ogromni količini informacij, ki nas obkrožajo, se veliko kakovostnih vsebin žal izgubi. Na blogih, ki jih predstavljamo v nadaljevanju, lahko najdete zanimive izkušnje in neprecenljive nasvete s področja trženja, ki bodo še izboljšali vaše poslovanje.
Blogi s področja marketinga, ki jih morate brati

Blogi s področja marketinga, ki jih morate brati (Vir slike: Pixabay.com)

1. Harvard Business Review

Čeprav morda ne ustreza standardni definiciji bloga, boste na tej strani našli veliko nasvetov in navdiha. Blog pokriva različne teme, od trženja, strategije, komunikacije do podjetništva in drugih. Stran ponuja informacije o najnovejših trendih in raziskavah pa tudi mnenja uspešnih poslovnežev.

2. Copyblogger

Blog je zanimiv za vse tiste, ki iščete informacije o vsebinski strategiji in pisanju na splošno. Poleg različnih besedil ustvarjalci bloga pogosto organizirajo različne spletne seminarje.

3. Marketo Blog

Blog urejajo strokovnjaki, ki so razvili enega najbolj naprednih orodij za avtomatski marketing. Stran vsebuje nove ideje in najboljše praktične primere, povezane s poslovanjem med podjetji. Če vas zanimajo trženje prek spletnih iskalnikov, ohranjanje stikov in donosnost naložb, je to blog za vas.

4. Modern Marketing Blog

Blog je povezan s platformo za avtomatski marketing Eloqua. Ponuja odlične nasvete s področij avtomatskega marketinga, upravljanja s podatki in vsebinskega trženja.

5. Buffer

Buffer svojim uporabnikom ponuja avtomatski sistem za upravljanje z družabnimi omrežji, na blogu pa lahko najdete vse, kar morate vedeti o deljenju, ustvarjanju, analiziranju in preoblikovanju na družabnih omrežjih.

6. Hubspot Blog

Na blogu boste našli nasvete od trženja, prodaje do sodelovanja z agencijami. Ponuja tudi veliko informacij o optimizaciji spletnih strani, blogih, družabnih omrežjih in analitiki.

7. Econsultancy Blog

Blog ponuja statistiko in nasvete o vsem, kar mora vedeti bloger. Na strani lahko najdete informacije o družabnih omrežjih, trženju prek elektronske pošte, optimizaciji spletnih strani …

8. Digital Marketing Blog

Blog, ki ga upravlja podjetje Adobe, ponuja nasvete in navdih v zvezi s spletnim oglaševanjem, spletno analitiko, trženjem prek elektronske pošte in spletnih iskalnikov.

9. Visualistan

Vsi podatki so prikazani na vizualen način. Na blogu se objavljene tudi vsebine, ki so jih ustvarili uporabniki.

10. TED Blog

Poleg posnetkov lahko na blogu najdete tudi prispevke o različnih tematikah, ki vas ne bodo pustile ravnodušnih.

11. Contently

Uporaben vir za informacije, povezane z vsebinskim marketingom. Ekipa, ki upravlja blog, vodi podjetje, ki se ukvarja s programsko opremo za vsebinski marketing.

12. Content Marketing Institute

Poleg vsebinskih prispevkov blog ponuja tudi obvestila o različnih dogodkih in izobraževanjih, ki jih organizirajo strokovnjaki. Na strani boste našli še strokovne članke, raziskave, podcaste …

13. MarketingProfs

Blog se ukvarja z različnimi temami s področja trženja.

14. Copyhackers

Še en blog, ki ponuja nasvete za pisanje besedil pa tudi same pisce, če potrebujete pomoč. Preprosta, jasna in prijetna spletna stran.

15. Moz

Ponuja nasvete v zvezi z vsem, kar je povezano z iskanjem, pisanjem in družabnimi omrežji.

Vir: Squirrelsandbears.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pri Rezervatu presegli že 70 ponudnikov prostorov za najem

Pri Rezervatu presegli že 70 ponudnikov prostorov za najem

Avgusta smo pisali o novo ustanovljeni platformi Rezervato, s pomočjo katere lahko vsak najde primeren prostor za organizacijo dogodka in najem prostora. Tokrat nas je zanimalo, kaj vse so do sedaj že dosegli in kakšne načrte imajo za naprej. Več >

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Več >

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Več >

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Več >

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Več >

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Več >

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Več >

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Več >

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki