David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje.
Startup Sadje v pisarni (Vir: Sadje v pisarni)

Startup Sadje v pisarni (Vir: Sadje v pisarni)

Startup Sadje v pisarni podjetjem, ki se odločijo za to storitev, ob dogovorjenih rokih dostavlja sadje za zaposlene. Možno pa je tudi naročilo oreščkov, suhega sadja in smutijev. S tem podjetja poskrbijo za dobrobit svojih zaposlenih. Ti imajo namreč vedno na voljo zdrav obrok, kar pripomore k izboljšanju njihovih prehranjevalnih navad. Posledično se izboljša njihovo zdravje in dobro počutje, manj pa je tudi bolniških odsotnosti.

Podjetje je bilo ustanovljeno oktobra 2018. Ustanovil ga je David Žalec, ki dostavo po vsej Sloveniji izvaja skupaj z ekipo 6 ljudi. Podjetje bo letošnje leto zaključilo z 200.000 € skupnih prihodkov, za drugo leto pa so načrti še precej višji. Sodelujejo s številnimi uspešnimi podjetji kot so Sensilab, Hervis, T2, Diners Club, DM in drugi.

Od fitnes trenerja do podjetnika

David se je začel s športom ukvarjati pri svojih 15 letih. Najprej se je posvetil fitnesu in boksu, pri 18 pa je začel tudi z body buildingom in se udeleževal tudi tekem iz te panoge. Kasneje je postal licenciran fitnes trener.

»Ko sem postal fitnes trener, se je začelo name obračati čedalje več ljudi, da bi jim podal informacije, kako se zdravo prehranjevati in kako to vpeljati v svoj življenjski slog. Videl sem, da postajam vse boljši v tem, kar počnem, in da mi zaupa čedalje več ljudi. Začel sem razmišljati o tem, kako bi lahko pomagal širši množici. Tako je nastala ideja o tem, kako bi lahko vpeljal bolj zdrav življenjski slog v podjetja.«

Podajanje v podjetniške vode

Ko se je David odločil, da se bo podal na podjetniško pot, je najprej zbral vse informacije, ki bi mu lahko prišle prav na samostojni poti. Prebral je številne knjige na podjetniško tematiko; kako optimizirati delo, načrtovati marketing, se učiti iz napak, voditi zaposlene itd. Obrnil se je tudi na podjetniško svetovanje v okviru Zavoda mladi podjetnik, kjer so mu pomagali sestaviti finančni načrt in določiti ciljne stranke. V sklopu programa Mladi podjetnik se je 2 meseca udeleževal predavanj za podjetnike, ki so potekala na Ekonomski fakulteti.

»Sam sem se naučil izdelati spletno stran. Pred ustanovitvijo podjetja sem naredil raziskavo in se pozanimal glede tega, kako drugod po svetu uporabljajo podobno storitev – dostavo sadja v podjetje. Preveril sem, kaj ponujajo; kaj od tega mi je všeč in kaj ne. Izdelal sem poslovni načrt, v katerem je bilo vse definirano. Na začetku sem testiral različne možnosti, naredil tudi kakšno napako in se pri tem veliko naučil. «

Sadje v pisarni - za boljše zdravstveno stanje in počutje zaposlenih (Vir: Sadje v pisarni)

Sadje v pisarni – za boljše zdravstveno stanje in počutje zaposlenih (Vir: Sadje v pisarni)

Izbira dobaviteljev sadja

David je povedal, da izbirajo take dobavitelje, ki jim lahko zagotovijo kakovostno in čim bolj sveže sadje. Glede na to, da je sezona, ko je možno dobiti slovensko sadje, precej časovno omejena, je treba dobavljati tudi iz Italije, Grčije in od drugod.

»V ponudbo smo po novem dodali tudi bio pridelano sadje. Podjetja se lahko odločijo tudi za to možnost. Je pa tako sadje seveda dražje.«

Marketinški pristop

»Pojem marketinga je zelo širok. Marketing je vse od načina komuniciranja z ljudmi, odpisovanja na maile, designa embalaže, komunikacije prek družabnih omrežij, pojavljanja v medijih. Trudimo se delati na vseh področjih. Ukvarjamo se tudi z dobrodelnostjo.«

V podjetju se sicer načrtovanja marketinga lotevajo predvsem pred družabnih omrežij; prek Facebooka, Instagrama, Linkedina, pa tudi prek Googla.

Pričakovanja in realnost delovanja v podjetništvu

Kako David dojema delovanje v podjetništvu po dobrem letu, odkar je stopil vanj?

»Uživam v tem procesu, ki me gradi, ker vidim, da sem z vsako izkušnjo boljša oseba; da bolj zaupam vase, da osebnostno rastem. Rast na kateremkoli področju v življenju mi prinaša zadovoljstvo. Počnem to, kar rad počnem. Moja osnovna vizija je, da pomagam širši skupnosti do boljšega zdravja. Mislim, da obstaja nek rek, ki pravi, da izgubljaš čas, če ne delaš nekaj dobrega za druge. S tem se strinjam.«

David je poudaril, da če si samostojni podjetnik, odpadejo pričakovanja o tem, da boš delal 8 ur na dan, potem pa se boš posvetil drugim stvarem. Stalno si vpet v delo, saj moraš biti odziven na klice in sporočila. Poleg tega pa si ne moreš kaj, da ne bi tudi v prostem času razmišljal o tem, kako lahko izboljšaš poslovni proces. Tako David kot njegova partnerka sta samostojna podjetnika. Ker imata poleg tega tudi 2-letnega otroka, je usklajevanje delavnika in varstva organizacijsko zahteven proces.

»Vesel bi bil, če bi mi kdo prej povedal, kaj vse bom moral početi kot samostojni podjetnik. Podjetje je zame kot moj drugi otrok. Je pa res, da uživam v svojem delu.«

Nasveti mladim podjetnikom

»Vsakemu mlademu podjetniku bi priporočal, da se nauči izdelave spletne strani, sicer bo izgubil preveč denarja in časa, da pove, kaj si želi. Mogoče potem izvajalec sploh ne bo naredil tega, kar si je prvotno zamislil. Naučiti se je treba uporabljati družabna omrežja in pošiljanja newsletterjev. Priporočljivo je, da zna uporabljati čim več digitalnih orodij, ki mu lahko pri delu zelo pomagajo. Tudi če bo kasneje zaposlil na tej funkciji nekoga drugega – da bo vsaj vedel, kaj on počne.«

David svetuje še, da se vsak mladi podjetnik trudi spoznati z vsem področji, ki jih potrebuje pri opravljanju svoje dejavnosti. Ni pa treba, da se vanje preveč poglablja. Bistvena stvar je tudi to, da se zavedaš, kdo so tvoje ciljne stranke, saj boš na tak način bolj učinkovito pristopal do njih in bil uspešnejši pri načrtovanju marketinga.

David je bil z nami tudi 9. decembra na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

David je bil tudi eden izmed predavateljev na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki je potekala 9. decembra v NLB Centru inovativnega podjetništva. Preberite reportažo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif ponuja slepim in slabovidnim uporabnikom nov način doživljanja digitalnega sveta. Gre za veččutno napravo, ki informacije podaja v obliki vibracij, zvoka in slike. Preberite več >>

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Visionect je slovensko visokotehnološko podjetje, ki zaposluje že več kot 70 ljudi. Gre za vodilnega razvijalca programske in strojne opreme za digitalne prikazovalnike z izjemno nizko porabo. Njihove rešitve uporabljajo tudi Disney, Tesla, Amazon in NASA. Preberite več >>

Borut Borštnik: »Če želimo več hardware startupov, bo treba v proces vključiti podjetja in univerze.«

Borut Borštnik: »Če želimo več hardware startupov, bo treba v proces vključiti podjetja in univerze.«

Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik, so.p., je delil svoja opažanja glede slovenskih hardware startupov. Poleg tega je predstavil program HardwareSTART, ki ga Zavod mladi podjetnik, so.p., izvaja v sodelovanju s Katapultom in DEWESoftom. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje