David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje.
Startup Sadje v pisarni (Vir: Sadje v pisarni)

Startup Sadje v pisarni (Vir: Sadje v pisarni)

Startup Sadje v pisarni podjetjem, ki se odločijo za to storitev, ob dogovorjenih rokih dostavlja sadje za zaposlene. Možno pa je tudi naročilo oreščkov, suhega sadja in smutijev. S tem podjetja poskrbijo za dobrobit svojih zaposlenih. Ti imajo namreč vedno na voljo zdrav obrok, kar pripomore k izboljšanju njihovih prehranjevalnih navad. Posledično se izboljša njihovo zdravje in dobro počutje, manj pa je tudi bolniških odsotnosti.

Podjetje je bilo ustanovljeno oktobra 2018. Ustanovil ga je David Žalec, ki dostavo po vsej Sloveniji izvaja skupaj z ekipo 6 ljudi. Podjetje bo letošnje leto zaključilo z 200.000 € skupnih prihodkov, za drugo leto pa so načrti še precej višji. Sodelujejo s številnimi uspešnimi podjetji kot so Sensilab, Hervis, T2, Diners Club, DM in drugi.

Od fitnes trenerja do podjetnika

David se je začel s športom ukvarjati pri svojih 15 letih. Najprej se je posvetil fitnesu in boksu, pri 18 pa je začel tudi z body buildingom in se udeleževal tudi tekem iz te panoge. Kasneje je postal licenciran fitnes trener.

»Ko sem postal fitnes trener, se je začelo name obračati čedalje več ljudi, da bi jim podal informacije, kako se zdravo prehranjevati in kako to vpeljati v svoj življenjski slog. Videl sem, da postajam vse boljši v tem, kar počnem, in da mi zaupa čedalje več ljudi. Začel sem razmišljati o tem, kako bi lahko pomagal širši množici. Tako je nastala ideja o tem, kako bi lahko vpeljal bolj zdrav življenjski slog v podjetja.«

Podajanje v podjetniške vode

Ko se je David odločil, da se bo podal na podjetniško pot, je najprej zbral vse informacije, ki bi mu lahko prišle prav na samostojni poti. Prebral je številne knjige na podjetniško tematiko; kako optimizirati delo, načrtovati marketing, se učiti iz napak, voditi zaposlene itd. Obrnil se je tudi na podjetniško svetovanje v okviru Zavoda mladi podjetnik, kjer so mu pomagali sestaviti finančni načrt in določiti ciljne stranke. V sklopu programa Mladi podjetnik se je 2 meseca udeleževal predavanj za podjetnike, ki so potekala na Ekonomski fakulteti.

»Sam sem se naučil izdelati spletno stran. Pred ustanovitvijo podjetja sem naredil raziskavo in se pozanimal glede tega, kako drugod po svetu uporabljajo podobno storitev – dostavo sadja v podjetje. Preveril sem, kaj ponujajo; kaj od tega mi je všeč in kaj ne. Izdelal sem poslovni načrt, v katerem je bilo vse definirano. Na začetku sem testiral različne možnosti, naredil tudi kakšno napako in se pri tem veliko naučil. «

Sadje v pisarni - za boljše zdravstveno stanje in počutje zaposlenih (Vir: Sadje v pisarni)

Sadje v pisarni – za boljše zdravstveno stanje in počutje zaposlenih (Vir: Sadje v pisarni)

Izbira dobaviteljev sadja

David je povedal, da izbirajo take dobavitelje, ki jim lahko zagotovijo kakovostno in čim bolj sveže sadje. Glede na to, da je sezona, ko je možno dobiti slovensko sadje, precej časovno omejena, je treba dobavljati tudi iz Italije, Grčije in od drugod.

»V ponudbo smo po novem dodali tudi bio pridelano sadje. Podjetja se lahko odločijo tudi za to možnost. Je pa tako sadje seveda dražje.«

Marketinški pristop

»Pojem marketinga je zelo širok. Marketing je vse od načina komuniciranja z ljudmi, odpisovanja na maile, designa embalaže, komunikacije prek družabnih omrežij, pojavljanja v medijih. Trudimo se delati na vseh področjih. Ukvarjamo se tudi z dobrodelnostjo.«

V podjetju se sicer načrtovanja marketinga lotevajo predvsem pred družabnih omrežij; prek Facebooka, Instagrama, Linkedina, pa tudi prek Googla.

Pričakovanja in realnost delovanja v podjetništvu

Kako David dojema delovanje v podjetništvu po dobrem letu, odkar je stopil vanj?

»Uživam v tem procesu, ki me gradi, ker vidim, da sem z vsako izkušnjo boljša oseba; da bolj zaupam vase, da osebnostno rastem. Rast na kateremkoli področju v življenju mi prinaša zadovoljstvo. Počnem to, kar rad počnem. Moja osnovna vizija je, da pomagam širši skupnosti do boljšega zdravja. Mislim, da obstaja nek rek, ki pravi, da izgubljaš čas, če ne delaš nekaj dobrega za druge. S tem se strinjam.«

David je poudaril, da če si samostojni podjetnik, odpadejo pričakovanja o tem, da boš delal 8 ur na dan, potem pa se boš posvetil drugim stvarem. Stalno si vpet v delo, saj moraš biti odziven na klice in sporočila. Poleg tega pa si ne moreš kaj, da ne bi tudi v prostem času razmišljal o tem, kako lahko izboljšaš poslovni proces. Tako David kot njegova partnerka sta samostojna podjetnika. Ker imata poleg tega tudi 2-letnega otroka, je usklajevanje delavnika in varstva organizacijsko zahteven proces.

»Vesel bi bil, če bi mi kdo prej povedal, kaj vse bom moral početi kot samostojni podjetnik. Podjetje je zame kot moj drugi otrok. Je pa res, da uživam v svojem delu.«

Nasveti mladim podjetnikom

»Vsakemu mlademu podjetniku bi priporočal, da se nauči izdelave spletne strani, sicer bo izgubil preveč denarja in časa, da pove, kaj si želi. Mogoče potem izvajalec sploh ne bo naredil tega, kar si je prvotno zamislil. Naučiti se je treba uporabljati družabna omrežja in pošiljanja newsletterjev. Priporočljivo je, da zna uporabljati čim več digitalnih orodij, ki mu lahko pri delu zelo pomagajo. Tudi če bo kasneje zaposlil na tej funkciji nekoga drugega – da bo vsaj vedel, kaj on počne.«

David svetuje še, da se vsak mladi podjetnik trudi spoznati z vsem področji, ki jih potrebuje pri opravljanju svoje dejavnosti. Ni pa treba, da se vanje preveč poglablja. Bistvena stvar je tudi to, da se zavedaš, kdo so tvoje ciljne stranke, saj boš na tak način bolj učinkovito pristopal do njih in bil uspešnejši pri načrtovanju marketinga.

David je bil z nami tudi 9. decembra na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

David je bil tudi eden izmed predavateljev na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki je potekala 9. decembra v NLB Centru inovativnega podjetništva. Preberite reportažo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje