
Deževne dneve preživite ob dobri knjigi
5 zjutraj, pa že zamujam (Avtor: dr. Don Kennedy)
Knjiga je namenjena vsakomur, ki se želi znebiti slabih navad in v življenju pridobiti več prostega časa. Mike, glavni akter v knjigi, namreč trpi za hudim pomanjkanjem časa, a se odloči, da bo svojo težavo rešil. Nauke, ki so mu spremenili življenje, boste lahko v svoj vsakdanjik vključili s pomočjo brezplačnega delovnega zvezka, ki je priložen knjigi.
Moč virusne ideje: kako pridete od ideje do tržne epidemije (Avtor: Seth Godin)
Priznani avtor številnih strokovnih knjig Seth Godin se je tokrat osredotočil na področje marketinga: v knjigi Moč virusne ideje podjetnikom svetuje, da pri trženju izkoristijo moč množic in kupce prepričajo, da marketing opravljajo namesto njih. Prav kupci lahko namreč besedo o podjetju razširijo najhitreje.
Knjige si lahko izposodite v okviru MP knjižnice >>
Postani najboljši vodja (Avtor: Marjan Račnik)
Knjiga je namenjena predvsem vodjem (večjih in manjših) ekip, ki si želijo olajšati svoje delo in postati bolj učinkoviti pri svojem delu. Razkriva nekatere najpogostejše napake, ki jih vodje počnejo pri svojem delu, ter sporoča, kako lahko te napake enostavno in hitro odpravimo. V knjigi so zapisani tudi nasveti za motiviranje sodelavcev ter za razvoj komunikacijskih veščin.
Postanite trener sanjskega moštva (Avtor: John C. Maxwell)
Maxwellova knjiga o tematiki voditeljstva v podjetju vam bo razkrila, kako svoje zaposlene na vodilnih položajih pripraviti do tega, da bodo tudi sami postali odlični vodje. Maxwell namreč trdi, da so prav odlični voditelji tisti, ki pogojujejo uspeh celotne organizacije. Izbrati je torej potrebno prave ljudi in jim zaupati prave naloge.
Posredujte svoje sporočilo v 30 sekundah – ali celo hitreje (Avtor: Milo O. Frank)
Izboljšajte svoje komunikacijske sposobnosti s pomočjo knjižne uspešnice Mila O. Franka. Kot velja za vsako komunikacijo, boste najprej seveda morali pritegniti pozornost poslušalcev, nato pa jim uspešno posredovati svoje sporočilo. To lahko storite tudi s pomočjo nekaterih skrivnosti, ki jih uporabljajo pisci oglasov.