Do natančne analize vaše spletne strani vas loči le korak

Google Analytics vam lahko da tudi smernice za bolj racionalno odločanje o investicijah (Vir slike: Google Analytics).

Do natančne analize vaše spletne strani vas loči le korak

Vsak lastnik spletne strani ali trgovine želi vedeti, kdo obiskuje njegovo spletno stran, kje se obiskovalci nahajajo in kaj jih pripelje na njihovo spletno stran. Ti podatki mu lahko koristijo pri načrtovanju kampanj, do njih pa lahko pridemo z brezplačnim orodjem Google Analytics.
Do natančne analize vaše spletne strani vas loči le korak

Google Analytics vam lahko da tudi smernice za bolj racionalno odločanje o investicijah (Vir slike: Google Analytics).

Orodje Google Analytics, ki ga je spletni velikan Google predstavil pred desetimi leti, se uporablja predvsem za potrebe natančne analize spletne strani in obiska. Ti podatki nam lahko pripomorejo k učinkovitejšemu trženju in prilagajanju potrebam trgu, saj nam dajejo vpogled vse od segmentiranja strank, vira obiskovalcev, gibanja le-teh po spletnem mestu, učinkovitosti raznih kampanj na spletni strani, trenda prometa, analizo spletni oglasov, pa do ključnih besed, ki so pomembne za spletno stran. Podatki so prikazani po urah, dnevih, možen je tudi geografski prikaz.

Pomoč pri nadaljnjih investicijah

»Google Analytics je odlično orodje za spremljanje virov prometa na naši spletni strani. Z njegovo pomočjo se lahko bolj racionalno odločamo o investicijah v pridobivanje obiska z različnih partnerskih strani ali recimo pri Facebook in Google oglaševanju,« meni Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik.

Boljša usmeritev za vaš posel

Namestitev je preprosta: potem ko si uredite uporabniško ime in geslo, je že vse pripravljeno za spremljanje obiskovalcev in ustvarjanje bolj zadovoljivih kampanj, trženjskih načrtov, nastavljanje ciljev oziroma meritev konverzij in približanju svoji, ciljni skupini ljudi. Podatke, ki jih pridobimo z orodjem, lahko uporabimo tudi za boljšo usmeritev našega posla. Temu prikimava tudi Borštnik: »Izredno koristen je tudi pri spremljanju prijav na dogodke: enostavno lahko pogledamo kateri vir prometa je bil za promocijo dogodka najbolj učinkovit in se tako bolj osredotočamo nanj.«

Poleg brezplačne uporabe naj omenimo tudi, da je orodje lahko osvojljivo tudi za začetnike, tisti izkušenejši pa ga bodo preobrazili v izredno zmogljivo orodje.

Zakaj vsako podjetje potrebuje Google Analytics >>

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Več >

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Več >

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Več >

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Več >

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Več >

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Več >

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki