Doctrina prejela investicijo v višini 1,02 milijona evrov
Doctrina prejela investicijo v višini 1,02 milijona evrov
Tomaž Erjavec, soustanovitelj in partner v podjetju, kjer opravlja funkcijo izvršnega direktorja, je nad prejeto investicijo navdušen. S prejetimi sredstvi bo Doctrina namreč lahko še bolje sledila svojemu cilju postati nepogrešljiv pomočnik farmacevtom, ki iščejo novo znanje o zdravljenju in varnosti njihovih pacientov.
Zaradi nenehnega razvoja novih znanosti in prihoda novih zdravil na tržišče namreč farmacevti le stežka sledijo vsem spremembam in inovacijam. Farmacevtska podjetja, ki skrbijo za to, da bi jim učinkovito predala znanje, pa imajo za izobraževanje posameznega prodajalca v lekarni na voljo zgolj nekaj minut časa, medtem pa več kot polovico svojega delovnega dne preživijo na poti v avtomobilih.
Preberite intervju s Tomažem Erjavcem iz Doctrine >>
Prav tu se odlično obnese spletna platforma slovenskega startupa: farmacevtska podjetja lahko tako kar preko spleta ponudijo vrhunsko izobraževanje ključnih oseb, katerih naloga je učinkovita prodaja njihovih izdelkov. Na ta način do novih informacij pride bistveno večje število farmacevtov kot v primeru osebnega obiskovanja, prav tako je tudi izmenjava informacij precej bolj kvalitetna, saj je na voljo več precej časa. Prednost je tudi ta, da lahko farmacevti in zdravstveni tehniki do znanja o novih produktih dostopajo kadarkoli in kjerkoli, torej ko njim to najbolj ustreza.
Podjetje bo investicijo v višini 1,02 milijona evrov namenilo nadaljnji rasti podjetja in širitvi na nove trge. Trenutno se Doctrina fokusira predvsem na osvojitev poljskega in britanskega tržišča, njihov produkt pa danes že uporablja več kot 55 tisoč farmacevtov iz Poljske, Rusije, Slovenije, Romunije in Hrvaške. “Naš glavni cilj za prihodnost bo prenesti našo tehnologijo do farmacevtskih podjetij širše po Evropi, da bi čim večim farmacevtom omogočili dostop do kvalitetnega znanja”, je pojasnil Jure Pučko, izvršni direktor in soustanovitelj Doctrine. Del sredstev bodo v podjetju seveda namenili tudi nadaljnjemu razvoju njihovega glavnega produkta, pa tudi za razširitev njihove mednarodne ekipe.
Več informacij: Doctrina >>