EQUA Smart steklenička zdaj tudi v redni prodaji

Pametna steklenička EQUA, za katero je podjetje pred enim letom uspešno zbralo sredstva na Kickstarterju, je zdaj tudi v redni prodaji. Kupite jo lahko prek njihove spletne strani.
Pametna steklenička EQUA (Vir: EQUA)

Pametna steklenička EQUA (Vir: EQUA)

Pred enim letom smo pisali o tem, da je blagovna znamka EQUA za svojo novo pridobitev, pametno stekleničko EQUA, sredstva zbirala prek Kickstarterja. Kampanja je bila več kot uspešna, saj je bilo za projekt zbranih nekaj več kot 242.000 ameriških dolarjev (prvotno postavljen cilj je bil 50.000 ameriških dolarjev).

Pametna steklenička je končno prišla tudi v redno prodajo! Kupite jo lahko prek njihove spletne strani >>

Zakaj EQUA Smart steklenička?

Čedalje bolj se zavedamo, kako pomemben vpliv na naše zdravje in dobro počutje ima zadostna količina popite vode. Pri tem pa ni pomembna zgolj količina, ampak je ključnega pomena tudi pogostost pitja oziroma enakomerna razporeditev pitja skozi dan.

Ker zgolj to, da bomo stekleničko z vodo nosili s sabo, ne zagotavlja tudi tega, da bomo popili dovolj vode, so pri blagovni znamki EQUA na trg lansirali inovativen produkt. Gre za EQUA Smart stekleničko, ki s posebnim mehanizmom spremlja, koliko vode smo v določenem obdobju spili in nas sproti opozarja, kdaj je prišel čas za naslednji požirek.

Povezava stekleničke z aplikacijo za spremljanje količine popite vode (Vir: Equa)

Povezava stekleničke z aplikacijo za spremljanje količine popite vode (Vir: EQUA)

Aplikacija za spremljanje količine popite vode

Da bi imel uporabnik pregled nad tem, koliko vode je spil v določenem obdobju, je steklenička prek bluetootha povezana s posebno aplikacijo, ki jo enostavno naložite na pametni telefon. Ta najprej na podlagi vnesenih podatkov o vaši telesni masi, višini, starosti in življenjskem stilu določi optimalno količino popite vode na dan.

Ko je enkrat določen dnevni cilj, lahko uporabnik redno preverja, koliko se mu je uspel približati. Informacije je možno dobiti tudi za nekaj dni nazaj. Stanje pa lahko vsak mimogrede preveri tudi z dotikom stekleničke, pri čemer svetlobni signal poda informacijo o tem, če je prišel čas za naslednji požirek.

Steklenička se odlikuje po funkcionalnosti in lepem designu

Mehanizem za spremljanje količine popite vode pa ni edina prednost EQUA Smart stekleničke. Ta se odlikuje tudi po drugih funkcionalnostih in po izjemnem designu.

Steklenička je na voljo v treh različnih barvah (Vir: Equa)

Steklenička je na voljo v treh različnih barvah (Vir: EQUA)

Steklenička je narejena iz nerjavnega jekla. Gre za lahek in obstojen material, ki je okolju prijazen in BPA free. Vanjo lahko natočimo 680 ml tekočine. Dvojna izolacija zagotavlja optimalno zadrževanje temperature tekočine. Tako vroča pijača v njej ohranja svojo temperaturo do ca. 12 ur, hladna pa do 24 ur.

Zamašek zagotavlja odlično tesnjenje. Vanj je vdelan tudi kos marmorja, ki še dodano poskrbi za lep design.

Steklenička EQUA Smart je na voljo v treh barvah; v snežno beli, temno sivi in roza.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif ponuja slepim in slabovidnim uporabnikom nov način doživljanja digitalnega sveta. Gre za veččutno napravo, ki informacije podaja v obliki vibracij, zvoka in slike. Preberite več >>

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Visionect je slovensko visokotehnološko podjetje, ki zaposluje že več kot 70 ljudi. Gre za vodilnega razvijalca programske in strojne opreme za digitalne prikazovalnike z izjemno nizko porabo. Njihove rešitve uporabljajo tudi Disney, Tesla, Amazon in NASA. Preberite več >>

Borut Borštnik: »Če želimo več hardware startupov, bo treba v proces vključiti podjetja in univerze.«

Borut Borštnik: »Če želimo več hardware startupov, bo treba v proces vključiti podjetja in univerze.«

Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik, so.p., je delil svoja opažanja glede slovenskih hardware startupov. Poleg tega je predstavil program HardwareSTART, ki ga Zavod mladi podjetnik, so.p., izvaja v sodelovanju s Katapultom in DEWESoftom. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

09.12.2019 od 13:00 do 21:00
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti ponedeljek, 9. decembra? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2020 kot mladi podjetniki napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje