EQUA Smart steklenička zdaj tudi v redni prodaji

Pametna steklenička EQUA, za katero je podjetje pred enim letom uspešno zbralo sredstva na Kickstarterju, je zdaj tudi v redni prodaji. Kupite jo lahko prek njihove spletne strani.
Pametna steklenička EQUA (Vir: EQUA)

Pametna steklenička EQUA (Vir: EQUA)

Pred enim letom smo pisali o tem, da je blagovna znamka EQUA za svojo novo pridobitev, pametno stekleničko EQUA, sredstva zbirala prek Kickstarterja. Kampanja je bila več kot uspešna, saj je bilo za projekt zbranih nekaj več kot 242.000 ameriških dolarjev (prvotno postavljen cilj je bil 50.000 ameriških dolarjev).

Pametna steklenička je končno prišla tudi v redno prodajo! Kupite jo lahko prek njihove spletne strani >>

Zakaj EQUA Smart steklenička?

Čedalje bolj se zavedamo, kako pomemben vpliv na naše zdravje in dobro počutje ima zadostna količina popite vode. Pri tem pa ni pomembna zgolj količina, ampak je ključnega pomena tudi pogostost pitja oziroma enakomerna razporeditev pitja skozi dan.

Ker zgolj to, da bomo stekleničko z vodo nosili s sabo, ne zagotavlja tudi tega, da bomo popili dovolj vode, so pri blagovni znamki EQUA na trg lansirali inovativen produkt. Gre za EQUA Smart stekleničko, ki s posebnim mehanizmom spremlja, koliko vode smo v določenem obdobju spili in nas sproti opozarja, kdaj je prišel čas za naslednji požirek.

Povezava stekleničke z aplikacijo za spremljanje količine popite vode (Vir: Equa)

Povezava stekleničke z aplikacijo za spremljanje količine popite vode (Vir: EQUA)

Aplikacija za spremljanje količine popite vode

Da bi imel uporabnik pregled nad tem, koliko vode je spil v določenem obdobju, je steklenička prek bluetootha povezana s posebno aplikacijo, ki jo enostavno naložite na pametni telefon. Ta najprej na podlagi vnesenih podatkov o vaši telesni masi, višini, starosti in življenjskem stilu določi optimalno količino popite vode na dan.

Ko je enkrat določen dnevni cilj, lahko uporabnik redno preverja, koliko se mu je uspel približati. Informacije je možno dobiti tudi za nekaj dni nazaj. Stanje pa lahko vsak mimogrede preveri tudi z dotikom stekleničke, pri čemer svetlobni signal poda informacijo o tem, če je prišel čas za naslednji požirek.

Steklenička se odlikuje po funkcionalnosti in lepem designu

Mehanizem za spremljanje količine popite vode pa ni edina prednost EQUA Smart stekleničke. Ta se odlikuje tudi po drugih funkcionalnostih in po izjemnem designu.

Steklenička je na voljo v treh različnih barvah (Vir: Equa)

Steklenička je na voljo v treh različnih barvah (Vir: EQUA)

Steklenička je narejena iz nerjavnega jekla. Gre za lahek in obstojen material, ki je okolju prijazen in BPA free. Vanjo lahko natočimo 680 ml tekočine. Dvojna izolacija zagotavlja optimalno zadrževanje temperature tekočine. Tako vroča pijača v njej ohranja svojo temperaturo do ca. 12 ur, hladna pa do 24 ur.

Zamašek zagotavlja odlično tesnjenje. Vanj je vdelan tudi kos marmorja, ki še dodano poskrbi za lep design.

Steklenička EQUA Smart je na voljo v treh barvah; v snežno beli, temno sivi in roza.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokica osvaja nemški in hrvaški trg, v načrtu tudi nov produkt

Pokico je širša javnost spoznala že leta 2017, ko so se v sklopu projekta Štartaj Slovenija njihovi izdelki predstavili na Sparovih policah. V lanskem letu se je ekipa uvrstila tudi med finaliste izbora Mladi podjetnik leta. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Jana Fleišer: »Pri nas ni kaznovanja, le sočutna vzgoja.«

Jana Fleišer: »Pri nas ni kaznovanja, le sočutna vzgoja.«

Jana Fleišer, ustanoviteljica vrtca Dobra teta, je leta 2014 za dobro poslovno idejo in uspešno poslovanje prejela naziv Mladi podjetnik leta. Kaj se je z vrtcem dogajalo v dosedanjem času in kakšni so načrti za v prihodnje? Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Iz prve roke: manager za srečo

Iz prve roke: manager za srečo

V podjetju Optiweb dajejo zadovoljstvu zaposlenih in njihovi motiviranosti za delo velik poudarek. Pomembno funkcijo na tem področju opravlja Urška Stanovnik, ki se poleg kadrovskih nalog ukvarja tudi z zadovoljstvom zaposlenih. Preberite več >>

Anita Lozar: “Vlagamo v to, da smo z vsakim dnem boljši.”

Anita Lozar: “Vlagamo v to, da smo z vsakim dnem boljši.”

Slovenska mikropivovarna Pelicon, ki deluje v Ajdovščini, je leta 2017 osvojila naziv Mladi podjetnik leta. Njena soustanovitelja sta Anita Lozar in Matej Pelicon. Zanimalo nas je, kako podjetje posluje v zdajšnjem stanju ter kakšne so novosti in načrti za v prihodnje. Preberite več >>

Oznake: