EQUA Smart steklenička zdaj tudi v redni prodaji

Pametna steklenička EQUA, za katero je podjetje pred enim letom uspešno zbralo sredstva na Kickstarterju, je zdaj tudi v redni prodaji. Kupite jo lahko prek njihove spletne strani.
Pametna steklenička EQUA (Vir: EQUA)

Pametna steklenička EQUA (Vir: EQUA)

Pred enim letom smo pisali o tem, da je blagovna znamka EQUA za svojo novo pridobitev, pametno stekleničko EQUA, sredstva zbirala prek Kickstarterja. Kampanja je bila več kot uspešna, saj je bilo za projekt zbranih nekaj več kot 242.000 ameriških dolarjev (prvotno postavljen cilj je bil 50.000 ameriških dolarjev).

Pametna steklenička je končno prišla tudi v redno prodajo! Kupite jo lahko prek njihove spletne strani >>

Zakaj EQUA Smart steklenička?

Čedalje bolj se zavedamo, kako pomemben vpliv na naše zdravje in dobro počutje ima zadostna količina popite vode. Pri tem pa ni pomembna zgolj količina, ampak je ključnega pomena tudi pogostost pitja oziroma enakomerna razporeditev pitja skozi dan.

Ker zgolj to, da bomo stekleničko z vodo nosili s sabo, ne zagotavlja tudi tega, da bomo popili dovolj vode, so pri blagovni znamki EQUA na trg lansirali inovativen produkt. Gre za EQUA Smart stekleničko, ki s posebnim mehanizmom spremlja, koliko vode smo v določenem obdobju spili in nas sproti opozarja, kdaj je prišel čas za naslednji požirek.

Povezava stekleničke z aplikacijo za spremljanje količine popite vode (Vir: Equa)

Povezava stekleničke z aplikacijo za spremljanje količine popite vode (Vir: EQUA)

Aplikacija za spremljanje količine popite vode

Da bi imel uporabnik pregled nad tem, koliko vode je spil v določenem obdobju, je steklenička prek bluetootha povezana s posebno aplikacijo, ki jo enostavno naložite na pametni telefon. Ta najprej na podlagi vnesenih podatkov o vaši telesni masi, višini, starosti in življenjskem stilu določi optimalno količino popite vode na dan.

Ko je enkrat določen dnevni cilj, lahko uporabnik redno preverja, koliko se mu je uspel približati. Informacije je možno dobiti tudi za nekaj dni nazaj. Stanje pa lahko vsak mimogrede preveri tudi z dotikom stekleničke, pri čemer svetlobni signal poda informacijo o tem, če je prišel čas za naslednji požirek.

Steklenička se odlikuje po funkcionalnosti in lepem designu

Mehanizem za spremljanje količine popite vode pa ni edina prednost EQUA Smart stekleničke. Ta se odlikuje tudi po drugih funkcionalnostih in po izjemnem designu.

Steklenička je na voljo v treh različnih barvah (Vir: Equa)

Steklenička je na voljo v treh različnih barvah (Vir: EQUA)

Steklenička je narejena iz nerjavnega jekla. Gre za lahek in obstojen material, ki je okolju prijazen in BPA free. Vanjo lahko natočimo 680 ml tekočine. Dvojna izolacija zagotavlja optimalno zadrževanje temperature tekočine. Tako vroča pijača v njej ohranja svojo temperaturo do ca. 12 ur, hladna pa do 24 ur.

Zamašek zagotavlja odlično tesnjenje. Vanj je vdelan tudi kos marmorja, ki še dodano poskrbi za lep design.

Steklenička EQUA Smart je na voljo v treh barvah; v snežno beli, temno sivi in roza.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

12.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje